images/stories/logosait_new.jpg

 

Репортаж


За хибні виклики поліцейських штрафуватимуть

П'ятниця, 29 липня 2016, 06:35

З появою поліції на вулицях Тернополя мешканці міста доволі часто звертаються до правоохоронців. Проте, ці виклики є не завжди виправданими, оскільки є люди, які мають бажання лише пожартувати або перевірити роботу поліцейських. Це безумовно є перешкодою для якісної роботи патрульних.

Начальник УПП міста Тернополя Володимир Струк розповів, що хибні виклики часто поступають від людей в стані алкогольного спʼяніння. За необдумані виклики згідно Кодексу адміністративних порушень зловмисник може понести відповідальність за статтею 183 - завідомо неправдивий виклик спеціальних служб. В результаті передбачено штраф - 51 гривня.

В середньому поліцейські отримують близько сотні викликів за день. З них не менше 5 є хибними. Від початку функціювання патрульної поліції вдалось офіційно зареєструвати всього більше двадцяти неправдивих викликів, за які було передбачено відповідальність. Інші випадки складно зареєструвати, тому що повідомляють хибні анкетні дані і не відповідають на дзвінки.

Часто є випадки, коли виклик не відповідає обовʼязкам поліцейських. Наприклад, коли під будинком померла собака і від неї несе неприємний запах, або ж служба в церкві, яка порушує спокій мешщканців тощо. Чимало таких ситуацій трапляється за день. Жартома повідомляють про замінування приміщень, коли до роботи долучають й інші спецслужби. Внаслідок таких дзвінків патрульні втрачають час, який могли б виділити для серйозних випадків, де допомога справді потрібна.

Часто люди скаржаться і на поліцейських. Особливо тоді, коли виписано штраф. Зловмисники це пояснюють тим, що не було відеофіксації і немає доказу правопорушення. Проте поліцейські наголошують, що для адміністративного порушення відео є лише одним із факторів і не є обовʼязковою умовою.

Начальник Тернопільського УПП визнає, що бувають помилки і в роботі поліцейських. Якщо виникли певні суперечності, згідно Конституції України громадянин може захищати свої права у суді.

Олена Сабатюк

 

Отримали запит із податкової? Віднесіться серйозно!

Четвер, 28 липня 2016, 07:32

У діючому законодавстві чітко визначено перелік підстав для направлення суб’єкту господарювання запиту про надання інформації, а також вимоги до його оформлення.

Направлення запитів від податкової інспекції регламентується статтею 73 Податкового кодексу та постановою Кабінетів Міністрів України № 1245 «Про затвердження порядку періодичного подання органам державної податкової служби та отримання інформації зазначеними органами за письмовим запитом».

Як інформували в управлінні аудиту Тернопільської ОДПІ, відповідно до п. 73. 3 ст. 73 Кодексу, податкова інспекція має право звернутись до платників податків та інших суб’єктів інформаційних відносин із письмовим запитом про надання інформації (вичерпний перелік та підстави надання якої встановлено законом), необхідної для виконання покладених на неї функцій, завдань, та її документального підтвердження.

Такий запит підписується начальником чи заступником начальника податкової інспекції й повинен містити:

1. підстави для надання запиту, із зазначенням інформації, яка це підтверджує;

2. перелік інформації, яка запитується, та перелік документів, які пропонується надати;

3. печатку податкової інспекції.

В управління також зазначили, що коли запит податкової інспекції складено з порушенням вказаних вимог, платник податків звільняється від обов’язку надавати відповідь на такий запит.

Якщо ж звернення від органу ДФС складено у відповідності з встановленим порядком, подавати інформацію, визначену у запиті та її документальне підтвердження платники податків зобов’язані протягом одного місяця з дня, що настає за днем надходження запиту, із зазначенням номера й дати запиту, на який надається відповідь.

У разі, якщо платник податків не надає відповідь на письмовий запит податкової інспекції в установлений строк, то в контролюючого органу, відповідно до статті 78 Податкового кодексу, виникає право на проведення документальної позапланової перевірки такого платника.

Детальніше проконсультуватись із даного питання можна у Центрі обслуговування платників за адресою: вул. Білецька, 1 та за телефоном: 43-46-10.

Відділ організації роботи Тернопільської ОДПІ

Щоб не втратити субсидії необхідно повідомляти про фінансові доходи

Середа, 27 липня 2016, 07:27

Чимало жителів Тернопільщини мали полегшення на свій гаманець у звʼязку із виплатою субсидії. Через кілька місяців знову проводитимуть перерахунок тим, хто оформив необхідні документи. Це дає змогу економити на щомісячних виплатах. На сьогодні у Тернопільській області субсидії отримують близько двохсот тисяч жителів. Департамент соціального захисту населення обласної державної адміністрації прогнозує, що скоро ця цифра може бути збільшена ще на сорок тисяч.

Директор департаменту соціального захисту населення обласної державної адміністрації Вадим Боярський розповів, що ті, хто мають бажання та умови оформити субсидію, повинні це зробити якомога швидше. Оскільки найбільший наплив охочих припадає на початок опалювального сезону, через це черги у пунктах прийому документів значні. Саме тому це дасть змогу уникнути втрати часу.

Субсидію назначають з періоду місяця звернення. Зараз цією послугою користуються 194 тисяч жителів Тернопільщини. Після року нарахування субсидії автоматично проводиться перерахунок. Якщо ж у квартирі змінилась кількість осіб, які там проживають, про це необхідно повідомити. Ще однією обовʼязковою умовою є повідомлення про дохід жильців. Чимало випадків було зафіксовано, коли цей факт був повідомлено не правдиво. Внаслідок цього мешканці житла зобовʼязані виплатити кошти, якими користувалися впродовж отримання субсидії. Якщо ж була здійснена покупка на 50 тисяч гривень, субсидію на рік відмінять. Відновити її можна буде лише через рік. У випадку відмови виплати субсидії, звертатися необхідно наступного року.

Олена Сабатюк

 

«Ноу-хау» у Тернополі: крамниця електронних послуг мережі «Твій час» – вже у файному місті!

Вівторок, 26 липня 2016, 09:47

Дотримуватися європейських стандартів, успадковуючи їх, можна, і навіть треба, не чекаючи, коли вони самі «нагрянуть» та полонять українські ринки. Адже, як відомо, «під лежачий камінь вода не тече».

Тепер можемо бути певні, що у сфері надання електронних послуг український ринок впевнено та ефективно робить зміни назустріч європейським цінностям: турбота про клієнтів, швидкість, зручність та якість в їх обслуговуванні, економія часу, комфорт.

1hkl

Про працелюбність, впевнене та наполегливе досягнення цілей, піклування про людей, а також швидке, якісне та кваліфіковане надання людям сервісу подбала крамниця електронних послуг «Твій час» – мережа Партнерів Групи компаній «Інтелект-Сервіс» (дистриб’юторів та дилерів «M.E.Doc», СОТА, АЦСК «Україна» тощо).

1fhj.,

На сьогоднішній момент вже відкрито більше 60 крамниць по всій Україні. А до кінця 2016 року їх кількість як мінімум подвоїться. До слова, крамниця такого зразка в Тернополі перша та єдина працюватиме на благо Вашого бізнесу.

1chj.

Вигідне розташування у самому центрі міста, забезпечення клієнтів пакет-сервісом «all inclusive», високоспеціалізований дружній персонал – такі преференції дарує нам новостворена крамниця електронних послуг у Тернополі, що відкрилася 26 липня 2016 року о 10:00. Вже відтепер нова мережа «Твій час» дає змогу позбутися зашкарублих формальностей, забувши що таке «бюрократія», «папірці», біганина по «довідки» та, здавалося б, безкінечні стояння у чергах до кас задля отриманням того чи іншого спектру послуг.

Отож, що пропонує своїм потенційним клієнтам запуск мережі «Твій час»? Віднині усі охочі матимуть зручну нагоду скористатися в нововідкритій у Тернополі електронній крамничці наступними послугами:
1gvjk.

Можливість сформувати електронний цифровий підпис АЦСК «Україна» для подачі звітності в контролюючі органи, пропонуються і самі послуги із подачі електронної звітності, здійснення реєстрації податкових накладних, робота із електронними договорами, актами та рахунками (в модулі «Електронний документообіг»), електронне управління підприємством.

Бухгалтерам, фінансистам та податківцям забезпечено українську ERP-систему «ІС-ПРО» для бухгалтерського та податкового обліку, управління фінансами, закупівлями, збутом тощо. Діятиме зручна CRM-система для роботи з клієнтами! Можна буде здійснити технічне обслуговування та підтримку програм, встановити «M.E.Doc» та «СОТА», налаштування підписів та прав доступу, навчитися роботі у програмах.

У пошуку відповіді на ті чи інші питання фінансового характеру до Ваших послуг консультація бухгалтера, який також, при необхідності, надасть допомогу у заповненні звітності, декларації про доходи, запропонує усне консультування.
1nklnkl

Ви зможете скористатися послугою «Віддалений офіс» – робоче місце з усім необхідним програмним забезпеченням та обладнанням для роботи з документами.  Тобто, у Вас з’явиться чудова нагода перевірити електронну пошту, знайти потрібну інформацію в Інтернеті, вдасться також і роздрукувати, або ж скопіювати необхідні документи!

Надаватимуться електронні послуги фізичним особам, буде можливість оформити оплату таких послуг: комунальних платежів, користування мобільним зв’язком (зокрема, поповнення мобільного рахунку), придбання електронних квитків на літак, потяг чи автобус.

Тож, завітайте до крамниці замовити необхідні електронні послуги та автоматично пересвідчуйтеся у влучності вибору слогану «Твій час», адже тут економлять Ваш час, Ваші сили та ресурси!


За додатковою інформацією звертайтеся:
м. Тернопіль вул. Крушельницької 18, офіс 512.

телефон: (0352) 40-70-70, 067 332 85 11

Хабарників затримали «на гарячому»

Вівторок, 26 липня 2016, 07:21

У ході проведення спільних заходів співробітники відділу внутрішньої безпеки ГУ ДФС у Тернопільській області спільно з ВБКОЗ Управління СБ України в Тернопільській області та прокуратури Тернопільської області, днями в рамках кримінального провадження №420160000000071, внесеного до ЄРДР за ознаками злочину, передбаченого ч.3 ст.368 КК України, на території привокзальної площі залізничного вокзалу ст. «Тернопіль» провели документування факту отримання неправомірної вигоди двома працівниками ГУ ДФС у Тернопільській області, якими здійснювалась фактична перевірка господарської діяльності підприємця області.

У ході проведення перевірки зафіксовано, що відповідно до попередньої домовленості із вказаним підприємцем, податківці отримали від підприємця неправомірну вигоду за зменшення суми штрафних санкцій у вигляді талонів на пальне в кількості 200 літрів, що в грошовому еквіваленті складає орієнтовно 5000 гривень.

Слідчим прокуратури Тернопільської області в рамках кримінального провадження працівникам ГУ ДФС області оголошено підозру про вчинення злочину, передбаченого ч.3 ст.368 КК України.

Триває слідство.

Відділ організації роботи

Головного управління ДФС у Тернопільській області

 

Сторінка 1147 з 1455

«ПочатокПопередня1141114211431144114511461147114811491150НаступнаКінець»
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер
Банер