images/stories/logosait_new.jpg

 

Репортаж


Податкові міліціонери Тернопільщини відзначили четверту річницю створення спецпідрозділу «Фантом»

Неділя, 03 лютого 2019, 08:11

Відеоселекторною нарадою та урочистими зборами податкові міліціонери Головного управління ДФС у Тернопільській області відзначили четверту річницю створення спецпідрозділу оперативного забезпечення зони проведення Антитерористичної операції та операції Об’єднаних сил «Фантом». Учасниками цього спецпідрозділу є працівники податкової міліції, які займаються боротьбою з економічною злочинністю та контрабандою вздовж лінії зіткнення у межах Донецької та Луганської областей.

Захід пройшов за участю заступника Міністра фінансів України Сергія Верланова, виконуючого обов'язки Голови Державної фіскальної служби України Олександра Власова, першого заступника Голови ДФС України Сергія Білана. У селекторній нараді також взяли участь начальник фіскального відомства області Ігор Комендат та його перший заступник Віталій Дума, заступники Петро Якимчук та Володимир Білий, учасники «Фантому» на чолі з начальником оперативного управління Олегом Гаркушею.

Опісля відбулися урочисті збори особового складу податкової міліції Тернопілля. На початку учасники зібрання хвилиною мовчання вшанували пам’ять тих, хто загинув у зоні бойових дій. Зокрема, Дмитра Жарука - старшого лейтенанта податкової міліції, старшого оперуповноваженого ГУ ДФС у Херсонській області, який загинув 2 вересня 2015 року, а також  двох колишніх курсантів Університету ДФС, один з яких Герой України – Сергій Цимбал та п’яти студентів Університету, один з яких Герой Небесної сотні – Дмитро Максимов.

Відзначаючи важливий внесок фахівців оперативного управління у забезпеченні безпеки кордонів нашої держави, перший заступник начальника ДФС в області Віталій Дума наголосив: «Представники податкової міліції Тернопільщини на достойному рівні представляють наш регіон на Сході України і їхня служба відзначена належним чином. Зокрема, 19 працівників були представлені до державних нагород та отримали відзнаки Президента України «За участь в Антитерористичній операції». Також працівники нагороджувались відзнаками Державної фіскальної служби, військового командування Антитерористичної операції та операції Об’єднаних сил, Донецької та Луганської військово-цивільних адміністрацій, тощо». Він констатував, що в непростих умовaх вони виконувaли свої службові обов’язки, пaтрулюючи лінію зіткнення у склaді мобільних груп, перешкоджaли незaконному переміщенню товaрів, наркотичних засобів, готівки, яку використовувaли для фінaнсувaння терористичної діяльності, проникненню на контрольовану територію учасників незаконних збройних формувань, виявляли схрони зі зброєю та боєприпасами.

Віталій Дума також повідомив, що у лютому цього року завершують чотиримісячну службу на сході країни троє податкових міліціонерів. Відтак у складі чергової, вже чотирнадцятої ротації, до зони проведення операції Об’єднаних сил вирушать двоє співробітників. Від почaтку воєнних дій нa сході крaїни відбулося 13 ротацій спецпідрозділу податкової міліції і за чотири роки службу у ньому пройшли 44 співробітники подaткової міліції Тернопільщини.

Не обійшлося і без нагород. Так, за бездоганне виконання обов’язків в операції Об’єднаних сил достроково присвоєно звання «Підполковник податкової міліції» одному податковому міліціонеру. Ще двоє працівників оперативного управління отримали подяки за високі досягнення у роботі за 2018 рік.

Сектор комунікацій

Головного управління ДФС у Тернопільській області



 

Тернопіль увійшов у ТОП-5 українських міст за рівнем прозорості місцевих бюджетів

Субота, 02 лютого 2019, 15:09

Днями експерти Громадського Партнерства «За прозорі місцеві бюджети» спільно з Фондом Східна Європа оприлюднили рейтинг українських міст за рівнем прозорості місцевих бюджетів. Відповідно до результатів досліджень, Тернопіль посів п’яте місце серед усіх міст України, випередивши Львів, Рівне та Житомир.

Розробивши власну методологію оцінки прозорості місцевих бюджетів за 34 показниками, спеціалісти оцінювали не лише весь бюджетний процес (від складання проектів бюджету до звіту про його виконання), а також його відкритість на всіх рівнях,  прозорість прийняття рішень та впровадження інноваційних практик.

За результатами проведених досліджень, усі показники для Тернополя в сумі склали 49%, що дозволило нашому місту посісти п’яте місце у рейтингу.

Варто зауважити, що на відміну від інших рейтингових оцінок, оцінювання прозорості місцевих бюджетів відбувається максимально відкрито і доступно, адже будь-який мешканець міста чи громадська організація може зареєструватися на сайті https://tlb.in.ua та оцінити бюджетну роботу міської влади.

До слова, експерти не лише визначають відкритість та прозорість роботи Тернопільської міської ради, але й позитивну економічну та інвестиційну динаміку у місті. Це підтверджується тим, що нещодавно Національне рейтингове агентство «ІВІ-рейтинг» вже вкотре підтвердило високий рівень інвестиційної привабливості Тернополя (рівень invA-).

У Тернополі демонтують 17 рекламних засобів, встановлених без необхідних дозволів

П'ятниця, 01 лютого 2019, 08:53

До кінця лютого у Тернополі демонтують 17 об’єктів несанкціонованої зовнішньої реклами (додається). Таке рішення прийняте виконавчим комітетом Тернопільської міської ради. У випадку, якщо впродовж 10-ти днів власники не здійснять демонтаж рекламних засобів самостійно, тоді демонтаж проведуть примусово працівники муніципальної інспекції.

Повернення демонтованих вивісок та рекламних засобів здійснюватиметься за умови компенсації виконаних робіт з демонтажу, транспортування та зберігання.

Нагадуємо, що відповідно до нового Порядку розміщення зовнішньої реклами у місті Тернополі, управлінням муніципальної інспекції міської ради здійснюється систематичне інспектування території міста на предмет виявлення самовільно розташованих рекламних засобів, дозволи на розміщення яких не видавалися, або дію яких анульовано або скасовано.

 

Тернопіль увійшов у ТОП-5 українських міст за рівнем прозорості місцевих бюджетів

П'ятниця, 01 лютого 2019, 08:53

Днями експерти Громадського Партнерства «За прозорі місцеві бюджети» спільно з Фондом Східна Європа оприлюднили рейтинг українських міст за рівнем прозорості місцевих бюджетів. Відповідно до результатів досліджень, Тернопіль посів п’яте місце серед усіх міст України, випередивши Львів, Рівне та Житомир.

Розробивши власну методологію оцінки прозорості місцевих бюджетів за 34 показниками, спеціалісти оцінювали не лише весь бюджетний процес (від складання проектів бюджету до звіту про його виконання), а також його відкритість на всіх рівнях,  прозорість прийняття рішень та впровадження інноваційних практик.

За результатами проведених досліджень, усі показники для Тернополя в сумі склали 49%, що дозволило нашому місту посісти п’яте місце у рейтингу.

Варто зауважити, що на відміну від інших рейтингових оцінок, оцінювання прозорості місцевих бюджетів відбувається максимально відкрито і доступно, адже будь-який мешканець міста чи громадська організація може зареєструватися на сайті https://tlb.in.ua та оцінити бюджетну роботу міської влади.

До слова, експерти не лише визначають відкритість та прозорість роботи Тернопільської міської ради, але й позитивну економічну та інвестиційну динаміку у місті. Це підтверджується тим, що нещодавно Національне рейтингове агентство «ІВІ-рейтинг» вже вкотре підтвердило високий рівень інвестиційної привабливості Тернополя (рівень invA-).

Електронний документ: коли вважати оригіналом

Четвер, 31 січня 2019, 09:29

Статтею 5 Закону України від 22 травня 2003 року №851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» (далі – Закон №851) визначено, що електронний документ – документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа.

Склад та порядок розміщення обов’язкових реквізитів електронних документів визначається законодавством.

Електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму.

Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною.

Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа (частина друга ст. 6 Закону №851).

Законом України від 05 жовтня 2017 року №2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» (далі – Закон №2155) регулюються відносини, пов’язані з використанням удосконалених та кваліфікованих електронних підписів (частина третя ст. 6 Закону №851).

Водночас ст. 7 Закону №851 встановлено, що оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону №2155.

При надсиланні електронного документа кільком адресатам або його зберігання на кількох електронних носіях інформації кожний з електронних примірників вважається оригіналом електронного документа.

Якщо автором створюються ідентичні за документарною інформацією та реквізитами електронний документ та документ на папері, кожен з документів є оригіналом і має однакову юридичну силу.

Оригінал електронного документа повинен давати змогу довести його цілісність та справжність у порядку, визначеному законодавством; у визначених законодавством випадках може бути пред’явлений у візуальній формі відображення, в тому числі у паперовій копії.

Разом з тим, ст. 8 Закону №851 передбачено, що електронний документ не може бути застосовано як оригінал:

1) свідоцтва про право на спадщину;

2) документа, який відповідно до законодавства може бути створений лише в одному оригінальному примірнику, крім випадків існування централізованого сховища оригіналів електронних документів;

3) в інших випадках, передбачених законом.

Нотаріальне посвідчення цивільно-правової угоди, укладеної шляхом створення електронного документа (електронних документів), здійснюється у порядку, встановленому законом.

Одним із обов’язкових реквізитів електронного документа є електронна позначка часу.

Електронна позначка часу – електронні дані, які пов’язують інші електронні дані з конкретним моментом часу для засвідчення наявності цих електронних даних на цей момент часу (п. 10 частини першої ст. 1 Закону №2155).

Перевірка цілісності електронного документа проводиться шляхом перевірки електронного цифрового підпису (ст. 12 Закону №851).

Таким чином, оригіналом електронного документа (листа, довідки, запиту тощо), отриманого суб’єктом господарювання в електронному вигляді через Електронний кабінет, вважається електронний примірник такого документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з кваліфікованим електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису та з електронною позначкою часу. Роздрукований електронний примірник такого документа в паперовому вигляді не вважається оригіналом.


Сектор комунікацій

Головного управління ДФС у Тернопільській області


 

Сторінка 853 з 1456

«ПочатокПопередня851852853854855856857858859860НаступнаКінець»
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер