Facebook звинуватили в шахрайстві: рекламу в мережі насправді "дивляться" боти
Вівторок, 31 липня 2012, 20:18
Близько 80% кліків на рекламні оголошення у Facebook зроблені за допомогою фальшивих аккаунтів. Про це свідчать дослідження американської компанії Limited Run, що розмістила свої рекламні оголошення у соцмережі.
Limited Run планує видалити свій аккаунт через нібито шахрайство Facebook по відношенню до рекламодавців. Після того, як компанія розробила власну програму для аналізу кількості переходів на сторінку рекламного оголошення, експерти виявили, що різниця з офіційною статистикою Facebook складає близкьо 80% та стосується фальшивих аккаунтів у соціальній мережі.
При цьому представники Limited Run не отримали відповіді від Facebook стосовно такої статистики.
Крім того, у компанії обурені, що адміністрація Facebook дозволила змінити назву сторінки Limited Run у зв'язку з перейменуванням компанії лише в тому випадку, якщо Limited Run збільшить свій рекламний бюджет на сайті щонайменше на 2 тисячі доларів.
У повідомленні на своїй офіційній сторінці у соцмережі працівники компанії назвали співробітників Facebook "покидьками" і заявили про плани продовжувати просування свого бренду в Twitter.
Тим часом, представник найбільшої соціальної мережі в світі вже прокоментував заяву Limited Run виданню The Los Angeles Times. За його словами, сайт запустив розслідування у справі про боти. Він також повідомив, що зміна імені сторінки у соцмережі є безкоштовною функцією, і у Facebook ніколи не пропонували Limited Run зробити це за гроші.
Компанію Limited Run, що надає платформу для створення сайтів з функцією інтернет-магазину, заснували у 2012 році. В основному платформа орієнтується на музикантів і рекорд-лейблів.
За матеріалами http://tsn.ua