images/stories/logosait_new.jpg

 

Netflix запускає реаліті-шоу за мотивами "Гри в кальмара" з призом у 4,5 млн доларів

Компанія Netflix анонсувала запуск телевізійного реаліті-шоу за мотивами сюжету відомого південнокорейсько серіалу "Гра в кальмара" (Squid Game).

Про це повідомляє CNN.

Реаліті-шоу називатиметься "Гра в кальмара: Виклик". Учасниками, як і в серіалі, стануть 456 людей – це найбільший акторський склад в історії подібних шоу, що транслюють на телебаченні.

"Гра у кальмара: Виклик" складатиметься з 10 епізодів. При цьому до кандидатів в учасники є кілька вимог. Зокрема, організатори встановили віковий поріг – не молодше 21 року. Зараз проводиться кастинг для людей, зацікавлених у змаганнях. І хоча в оригінальному шоу знялися корейські актори, які всюди говорили корейською, нова "Гра в кальмара" шукає англомовних людей з будь-якої частини світу.

"Гра в кальмара" (Squid Game). Фото: faizzaki/Depositphotos

"Гравці візьмуть участь у низці змагань, навіяних оригінальним серіалом, з несподіваними доповненнями. Їхні стратегії, альянси та особистість кожного пройдуть через випробування на міцність мірою того, як навколо усуватимуться конкуренти", – підкреслюють організатори шоу.

Діана Кречетоважурналістка УП.Життя

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер