images/stories/logosait_new.jpg

 

У США за 10 доларів можна отримати сідниці а-ля Дженіфер Лопес


На все заради краси Всі фото: fedpost.ru

На все заради краси
Всі фото: fedpost.ru

Шанувальниці Кім Кардашян, Бейонсе і Дженніфер Лопес мріють у всьому бути схожим на своїх кумирів, але найбільше фанаткам подобається така частина тіла зірок, як опуклі сідниці. Нещодавно мережа супермаркетів зуміла здійснити їхнє заповітне бажання, запропонувавши приміряти дешеву нижню білизну зі своєрідним “бюстгальтером для заду”.

Опитування, проведене співробітниками мережі британських супермаркетів Asda, показало, що 92% жінок незадоволені тією чи іншою частиною свого тіла і намагаються виправити вади за допомогою коригувальної білизни.

У спробах візуально поліпшити фігуру 42% опитаних витрачають до 100 фунтів стерлінгів (160 доларів) на рік на всілякі диво-вироби: пояси, сукні або бюстгальтери, – пише FederalPost.

Дослідження також показало, що більш ніж 52% жінок дратує нижня частина тіла: 33% намагаються приховати свій живіт, а 15% прагнуть скорегувати форму стегон.

У ході опитування представниці прекрасної половини людства зізналися, що мріють мати такі сідниці, як у Скарлетт Йоханссон, Кім Кардашян, Бейонсе, Дженніфер Лопес, Нікі Мінаж або ж Піппа Міддлтон.

Проаналізувавши отримані відомості, найбільший зарубіжний філіал Wal-Mart представив новинку – спідню білизну зі щільними подушечками, що робить сідниці більш опуклими і “схожими на персик”.

Представники Asda зазначили, що однією з переваг новинки є її ціна – вартість пари дамських панталонів зі штучними сідницями становить лише 6 фунтів стерлінгів (9,6 долара).

Після появи плакатів, на яких зображена модель до і після застосування спідньої білизни зі вставками, “м’який бюстгальтер для заду” став справжнім хітом продажів.

Однак компанія не збирається зупинятися на досягнутому і пропонує своїм клієнтам таку послугу, як створення білизни з “подвійними” сідницями для максимального збільшення п’ятої точки, пише кореспондент таблоїду Daily Mail.

“Коригувальна білизна стає необхідним елементом гардеробу сучасної жінки, тому ми намагаємося надати нашим клієнтам новий продукт за розумною ціною”, – повідомила директор з продажу Asda Хелен Конноллі (Helen Connolly).

Варто зазначити, що не тільки дами мріють про опуклі сідниці.

Так, раніше повідомлялося про збільшення кількості чоловіків, які вдаються до послуг пластичного хірурга заради “більш зухвалих сідниць”.

7 Днів

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер