images/stories/logosait.jpg

 

Репортаж


Порядок оскарження рішень, дій або бездіяльності у сфері державної реєстрації до територіального органу Міністерства юстиції України

Середа, 20 червня 2018, 05:29

Рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації можуть бути оскаржені до територіальних органів Міністерства юстиції України або до суду.

Рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації можуть бути оскаржені до територіальних органів Міністерства юстиції України протягом 60 календарних днів з дня прийняття рішення, що оскаржується, або з дня, коли особа дізналася чи могла дізнатися про порушення її прав відповідною дією чи бездіяльністю.

У разі якщо розгляд та вирішення скарги потребують перевірки діяльності державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації, а також залучення скаржника чи інших осіб, територіальні органи Міністерства юстиції України можуть встановити інші строки розгляду та вирішення скарги, повідомивши про це скаржника. При цьому загальний строк розгляду та вирішення скарги не може перевищувати 45 календарних днів.

Скарга на рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації або територіального органу Міністерства юстиції України подається особою, яка вважає, що її права порушено, у письмовій формі та має містити:

1) повне найменування (ім’я) скаржника, його місце проживання чи перебування (для фізичних осіб) або місцезнаходження (для юридичних осіб), а також найменування (ім’я) представника скаржника, якщо скарга подається представником;

2) зміст оскаржуваного рішення, дій чи бездіяльності та норми законодавства, порушені на думку скаржника;

3) викладення обставин, якими скаржник обґрунтовує свої вимоги;

3-1) відомості про наявність чи відсутність судового спору з порушеного у скарзі питання, що може мати наслідком скасування оскаржуваного рішення, повідомлення або реєстраційної дії державного реєстратора та/або внесення відомостей до Єдиного державного реєстру;

4) підпис скаржника або його представника із зазначенням дати складення скарги.

До скарги додаються засвідчені в установленому порядку копії документів, що підтверджують факт порушення прав скаржника (за наявності), а також якщо скарга подається представником скаржника - довіреність чи інший документ, що підтверджує повноваження такого представника, або копія такого документа, засвідчена в установленому порядку.

Якщо скарга на рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації подається представником скаржника, до такої скарги додається довіреність чи інший документ, що підтверджує його повноваження, або його копія, засвідчена в установленому порядку.

За результатами розгляду скарги територіальні органи Міністерства юстиції України приймають мотивоване рішення про:

1) відмову в задоволенні скарги;

2) задоволення (повне чи часткове) скарги шляхом прийняття рішень відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».


Головне територіальне управління юстиції

у Тернопільській області

 

Тернопільські випускники, які здали ЗНО на 200 балів, отримають грошову винагороду

Вівторок, 19 червня 2018, 04:49

На черговому засіданні сесії внесено зміни у положення «Про іменні стипендії Тернопільської міської ради в галузі освіти для обдарованих дітей міста Тернополя». Зокрема, цим положенням передбачається виплата грошової нагороди випускникам закладів загальної та середньої освіти міста Тернополя за високі досягнення в навчанні за результатами ЗНО.

Оплата буде здійснюватись таким чином: за 200 балів в розмірі 2000 гривень, за 400 балів – 5000 гривень, за 600 балів – 10000 гривень. Така оплата буде разова.

«Також за високі результати ЗНО з базової дисципліни стипендією міської ради будуть нагороджені випускники, які залишилися здобувати вищу освіту в м.Тернополі. Для таких тернополян щомісячно буде виплачуватися стипендія у розмірі 1000 грн., - зазначає міський голова Сергій Надал. - Таким чином міська рада прагне стимулювати кращих учнів не виїжджати на навчання в інші міста чи за кордон, а залишатись здобувати знання у Тернополі».

Тернопільські депутати затвердили Концепцію ліцею№21 - спеціалізованої мистецької школи імені Ігоря Герети

Понеділок, 18 червня 2018, 10:40

На пленарному засіданні 25-ої сесії міської ради було прийнято Концепцію розвитку забезпечення Тернопільського ліцею №21 - спеціалізованої мистецької школи імені  Ігоря  Герети.

Відповідно до Концепції, учні цього закладу будуть здобувати:

  • початкову мистецьку освіту одночасно з початковою та базовою середньою освітою в обраному виді мистецтва;
  • профільну мистецьку освіту на основі початкової мистецької освіти одночасно з повною загальною середньою освітою.
  • профільну загальну середню освіту.

У зв’язку з набранням чинності Закону України «Про освіту»  розроблено і затверджено Державний стандарт початкової освіти , а також типові освітні програми для 1-2 класів, за якими з 1 вересня 2018 року обов’язково мають навчатися всі першокласники.

Решта класів (2-11) навчатимуться за державними стандартами. Відповідно, учні мистецького профілю ліцею №21 - 5-9 класів навчатимуться за робочими начальними планами для спеціалізованих шкіл з навчанням українською мовою і поглибленим вивченням предметів музичного циклу та художнього циклу.

Нагадаємо, що 20 квітня на черговій сесії міської ради прийняли рішення про реорганізацію Тернопільської обласної експериментальної школи мистецтв імені Ігоря Герети шляхом об’єднання з ЗОШ №21.  У результаті реорганізації було створено єдиний заклад – Тернопільський ліцей №21 – спеціалізована мистецька школа імені Ігоря Герети Тернопільської міської ради.

 

Застосування цінників при реалізації товарів обов’язкове

Понеділок, 18 червня 2018, 10:33

У Тернопільській ОДПІ звертають увагу платників, що відповідно до п. 8 ст. 3 Закону України від 06.07.1995 № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі громадського харчування та послуг» зі змінами та доповненнями суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій чи в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу, зобов’язані реалізовувати товари (надавати послуги) за умови наявності цінника на товар (меню, прейскуранта, тарифу на послугу, що надається) у грошовій одиниці України.

Докладніше – у Центрі обслуговування платників Тернопільської ОДПІ. Телефон для довідок: 43-46-10.


В тренді - електронне звітування

Неділя, 17 червня 2018, 11:07

Питання ефективності та якості обслуговування платників податків - це один з основних пріоритетів діяльності органів Державної фіскальної служби України, зокрема, шляхом оптимізації процесів надання послуг платникам у напрямку розширення дистанційного обслуговування, мінімізації особистих звернень платників, заощадження часу та зменшення витрат платників податків пов'язаних із виконанням податкових зобов'язань.

Так, подача звітності платників податків в електронному вигляді має низку незаперечних переваг, зокрема:

- це економить час та кошти платників, оскільки вже відсутня необхідність відвідувати податкову інспекцію. Звітність достатньо сформувати в електронному вигляді за допомогою спеціальних програм, підписати за допомогою електронно-цифрового підпису та передати через мережу Інтернет до податкового органу;

- неактуальним стає  контроль за зміною форм бланків звітності, оскільки програма оперативно оновлює формати подання документів в електронному вигляді телекомунікаційними каналами зв’язку (у разі зміни форм податкових декларацій, інших документів, які є підставою для нарахування і сплати податків, або при запровадженні нових форм декларацій платник податків автоматично отримує можливість оновлення версій форматів);

- усі звіти перевіряються на наявність арифметичних та логічних помилок;

- при поданні звітності засобами електронного зв’язку з електронно-цифровим підписом, платнику надходять повідомлення - квитанція №1 та квитанція №2. Електронний звіт вважається поданим, якщо в квитанції №2 прописано «Пакет прийнято, дата та реєстраційний номер»;

- суб’єкти господарювання отримують можливість провести звірки щодо платежів та відслідковувати наявність податкового боргу.

Для подання звітів в електронному вигляді потрібно:

- отримати ключ електронно-цифрового підпису в одному з Акредитованих центрів сертифікації ключів;

- зареєструватися в Електронному кабінеті, розміщеному на сайті ДФС України, за допомогою отриманого електронного ключа як користувач Електронного кабінету;

- заповнити та надіслати засобами електронного зв’язку Договір про визнання електронного документообігу;

- після отримання підтвердження про приєднання до електронного документообігу можна звітувати до контролюючого органу в електронному вигляді.

В Центрі обслуговування платників Тернопільської ОДПІ функціонує структурний підрозділ Акредитованого центру сертифікації ключів, де суб’єктам господарювання та громадянам всієї області можна отримати електронний цифровий підпис для здійснення в онлайн - режимі не лише податкових процедур, а також подання звітності до Пенсійного фонду, органів статистики і інших установ, подання Декларацій про майновий стан і доходи, в т.ч. для отримання податкової знижки, подання електронної декларації державними службовцями.

Звітування в електронному вигляді є запровадженням в практику європейських стандартів і норм.

Нагадуємо, що у Центрі обслуговування платників Тернопільської ОДПІ можна відвідати тренінги та отримати практичну допомогу щодо електронного заповнення звітності. Телефон для довідок: 43-46-10.


 

Сторінка 1 з 532

«ПочатокПопередня12345678910НаступнаКінець»
Банер
Loading...
Банер
Банер