images/stories/logosait_new.jpg

 

Ярмарок вакансій в Українському домі “Перемога”

Тернопільський обласний молодіжний центр праці організував в Українському домі “Перемога” дводенний спеціалізований ярмарок вакансій «ProfDay», до якого долучилися і працівники Тернопільського міськрайонного центру зайнятості (МРЦЗ).

У перший день ярмарку відвідувачі мали можливість зустрітися з роботодавцями IT-сфери («Magnetik One», «Forte Group», «Колумбус», «Aiesec»), які запрошували на роботу програмістів, маркетологів, системних адміністраторів, спеціалістів з ручного тестування та ін. Наступного дня відбулись зустрічі із рестораторами і представниками торгівельних компаній («САМоГОНнна ресторація», бар «КОЗА», «Арт-галерея «Бункермуз»), які пропонували працю у сфері ресторанного бізнесу і торгівлі: адміністраторам, кухарям, офіціантам, барменам.

- Такий поділ є більш ефективним, - розповіла менеджер із підбору персоналу молодіжного центру праці Оксана Греськів. - Адже людина чітко розуміє, куди вона йде, і що вона там може отримати. Минулого року досить багато людей таким чином знайшли собі робочі місця.

Провідний фахівець з профорієнтації МРЦЗ Оксана Гороховська ознайомила присутніх з послугами служби зайнятості, надала допомогу у складанні резюме, розповіла про правила самопрезентації у процесі працевлаштування, роздала відвідувачам інформаційні буклети та газету обласного центру зайнятості “Ринок праці” з корисною інформацією.

А фахівець з питань зайнятості МРЦЗ Марія Калаш проаналізувала тенденції розвитку ринку праці міста, ознайомила з інформацією про потребу в кадрах за різними професіями, запропонованими підприємствами, організаціями, установами і фірмами різних форм власності.

Для шукачів роботи працювали майстер-класи та тренінги від досвідчених спеціалістів. Так, підприємець Олена Дейнека провела тренінг «Стратегія пошуку роботи», ІТ-рекрутер Тетяна Боєчко навчала молодь писати ідеальне резюме, а Віктор Мацикур поділився секретами досягнення успіху.

Учасники заходу мали можливість відразу після навчання застосувати свої знання на практиці - у написанні резюме. І в цьому їм допомагали фахівці центру зайнятості. А ті, хто ще не визначився з майбутньою спеціальністю, могли пройти тестування на визначення професійної спрямованості.

З цікавістю студенти та шукачі роботи підходили й до представників провідної міжнародної тютюнової компанії “Філіп Морріс Україна”, яка пропонувала вигідні умови стажування та навчання.

Мережа супермаркетів «Сільпо» запрошувала на роботу касирів, продавців-консультантів та працівників сфери торгівлі.

Професіонали у сфері бізнесу Ярослав Колодій та Людмила Калабуха поділились з присутніми своїм досвідом та практичними порадами.

Загалом у заході взяли участь понад 300 осіб.

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер