images/stories/logosait_new.jpg

 

Говорили про впровадження нових стандартів в організації обслуговування клієнтів служби зайнятості

У Будинку праці, що в Тернополі, відбувся обмін досвідом щодо впровадження нових стандартів в організації обслуговування клієнтів служби зай-нятості. До Тернополя завітали начальник відділу організації профорієнтації Державної служби зайнятості (Центрального апарату) Марина Міропольсь-ка, провідний фахівець відділу організації надання соціальних послуг ДСЗ (Центрального апарату) Людмила Соболєва, представники Івано-Франківського, Львівського, Хмельницького та Чернівецького обласних цен-трів зайнятості.


Участь у заході взяли також директори Івано-Франківського, Львівського ОЦЗ Григорій Горбаль та Василь Барилюк, виконуючий обов’язки директо-ра Чернівецького обласного центру зайнятості Роман Криган.


«Сьогодні реформуванням охоплено чимало сфер діяльності, державні бюрократичні установи перетворюються в адресні сервісні служби, - сказав директор Тернопільського ОЦЗ Петро Химейчук. - Зокрема, передбачається перетворення служби зайнятості у Національну агенцію зайнятості. І перші кроки у цьому напрямку вже робляться. У нас визначені пілотні центри зай-нятості Тернопілля – це Тернопільський міськрайонний, Кременецький та Лановецький районні ЦЗ, де розпочата дослідна апробація регламенту робо-ти щодо задоволення потреб клієнтів. Розроблені програми апробації, акти-вні організаційні заходи. Проведено перехресне стажування для вивчення суміжних функцій спеціалістів. Усе це дозволить значно поліпшити нашу дія-льність, стимулюватиме безробітних до активного пошуку місць праці й ви-корінюватиме у них споживацькі настрої, які базуються лише на отриманні допомоги по безробіттю. І найважливіше – новації посприяють зміцненню співпраці з роботодавцями».


Про те, що саме від роботодавців залежить, як служба зайнятості забезпечуватиме ефективне працевлаштування безробітних, говорила начальник відділу організації профорієнтації Державної служби зайнятості (Централь-ного апарату) Марина Міропольська.
Учасники заходу переглянули на екрані в конференц-залі Будинку праці дві презентації щодо заповнення картки вакансій та професійного відбору кадрів на замовлення роботодавців, які провели заступник директора Терно-пільського ОЦЗ Олександра Островська та начальник відділу організації профорієнтації цього ж центру зайнятості Тетяна Білінська.


З цікавістю гості Тернополя ознайомилися з роботою фахівців Терно-пільського міськрайонного центру зайнятості, поспілкувалися з ними, обго-ворили позитиви нових стандартів в організації обслуговування клієнтів служби зайнятості та визначили проблемні місця, намітили оптимальні шля-хи вирішення проблемних питань. Водночас усі зійшлися на думці, що слу-жба зайнятості – це сервісна установа, яка має забезпечувати новий клієнто-центрований підхід до обслуговування відвідувачів при наданні соціальних послуг, що пришвидшить працевлаштування шукачів роботи, забезпечить оперативне укомплектування вільних робочих місць і вакантних посад.

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер