images/stories/logosait_new.jpg

 

«Ноу-хау» у Тернополі: крамниця електронних послуг мережі «Твій час» – вже у файному місті!

Дотримуватися європейських стандартів, успадковуючи їх, можна, і навіть треба, не чекаючи, коли вони самі «нагрянуть» та полонять українські ринки. Адже, як відомо, «під лежачий камінь вода не тече».

Тепер можемо бути певні, що у сфері надання електронних послуг український ринок впевнено та ефективно робить зміни назустріч європейським цінностям: турбота про клієнтів, швидкість, зручність та якість в їх обслуговуванні, економія часу, комфорт.

1hkl

Про працелюбність, впевнене та наполегливе досягнення цілей, піклування про людей, а також швидке, якісне та кваліфіковане надання людям сервісу подбала крамниця електронних послуг «Твій час» – мережа Партнерів Групи компаній «Інтелект-Сервіс» (дистриб’юторів та дилерів «M.E.Doc», СОТА, АЦСК «Україна» тощо).

1fhj.,

На сьогоднішній момент вже відкрито більше 60 крамниць по всій Україні. А до кінця 2016 року їх кількість як мінімум подвоїться. До слова, крамниця такого зразка в Тернополі перша та єдина працюватиме на благо Вашого бізнесу.

1chj.

Вигідне розташування у самому центрі міста, забезпечення клієнтів пакет-сервісом «all inclusive», високоспеціалізований дружній персонал – такі преференції дарує нам новостворена крамниця електронних послуг у Тернополі, що відкрилася 26 липня 2016 року о 10:00. Вже відтепер нова мережа «Твій час» дає змогу позбутися зашкарублих формальностей, забувши що таке «бюрократія», «папірці», біганина по «довідки» та, здавалося б, безкінечні стояння у чергах до кас задля отриманням того чи іншого спектру послуг.

Отож, що пропонує своїм потенційним клієнтам запуск мережі «Твій час»? Віднині усі охочі матимуть зручну нагоду скористатися в нововідкритій у Тернополі електронній крамничці наступними послугами:
1gvjk.

Можливість сформувати електронний цифровий підпис АЦСК «Україна» для подачі звітності в контролюючі органи, пропонуються і самі послуги із подачі електронної звітності, здійснення реєстрації податкових накладних, робота із електронними договорами, актами та рахунками (в модулі «Електронний документообіг»), електронне управління підприємством.

Бухгалтерам, фінансистам та податківцям забезпечено українську ERP-систему «ІС-ПРО» для бухгалтерського та податкового обліку, управління фінансами, закупівлями, збутом тощо. Діятиме зручна CRM-система для роботи з клієнтами! Можна буде здійснити технічне обслуговування та підтримку програм, встановити «M.E.Doc» та «СОТА», налаштування підписів та прав доступу, навчитися роботі у програмах.

У пошуку відповіді на ті чи інші питання фінансового характеру до Ваших послуг консультація бухгалтера, який також, при необхідності, надасть допомогу у заповненні звітності, декларації про доходи, запропонує усне консультування.
1nklnkl

Ви зможете скористатися послугою «Віддалений офіс» – робоче місце з усім необхідним програмним забезпеченням та обладнанням для роботи з документами.  Тобто, у Вас з’явиться чудова нагода перевірити електронну пошту, знайти потрібну інформацію в Інтернеті, вдасться також і роздрукувати, або ж скопіювати необхідні документи!

Надаватимуться електронні послуги фізичним особам, буде можливість оформити оплату таких послуг: комунальних платежів, користування мобільним зв’язком (зокрема, поповнення мобільного рахунку), придбання електронних квитків на літак, потяг чи автобус.

Тож, завітайте до крамниці замовити необхідні електронні послуги та автоматично пересвідчуйтеся у влучності вибору слогану «Твій час», адже тут економлять Ваш час, Ваші сили та ресурси!


За додатковою інформацією звертайтеся:
м. Тернопіль вул. Крушельницької 18, офіс 512.

телефон: (0352) 40-70-70, 067 332 85 11

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер