У «Тернопільобленерго» створено онлайн-сервіс для споживачів

З червня мешканці Тернопільщини  отримають можливість самостійно управляти своїми особовими рахунками. Тепер, не виходячи з дому, кожен споживач електроенергії може внести показання прилада обліку, звірити стан розрахунків за послуги електропостачання та отримати відповідь на запитання, що цікавить.

Сервіс «Персональний кабінет» – це зручність та комфорт для споживачів.

Щоб у повному обсязі скористатися новими можливостями та послугами, необхідно лише зареєструвати свій «Персональний кабінет» на офіційному сайті ВАТ “Тернопільобленерго» www.toe.te.ua або за посиланням: https://my.toe.te.ua. На головній сторінці розміщене пряме посилання на сервіс «Персональний кабінет».

При реєстрації «Персонального кабінету» користувачам послуг  електропостачання необхідно вказати номер особового рахунку, останню суму оплати за електроенергію та обрати район електромереж, з яким у них укладено договір на електропостачання. Для уточнення необхідних даних мешканці м. Тернополя та області можуть звернутися до кол-центру ВАТ «Тернопільобленерго».

Енергетики звертають увагу, що споживачам необхідно щомісячно, станом на 1 число, знімати фактичні показання приладів обліку та передавати дані до енергопостачального підприємства.

Відділ по роботі з громадськістю ВАТ «Тернопільобленерго»

Джерело: Тижневик “Номер один”

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Loading...