Вчені пояснили тривимірність Всесвіту

Пояснена тривимірність Всесвіту

Відповідно до гіпотези, на ранніх етапах розвитку Всесвіту більша частина матерії перебувала в стані кварк-глюонної плазми.

Міжнародна група вчених, включаючи фахівців з Британії, США, Португалії та Німеччини, пояснили тривимірність простору. Стаття даного дослідження була опублікована у виданні European Physical Journal C, передає Phys.org.

Відповідно до теорії, яку висунули вчені, на ранніх етапах розвитку Всесвіту, близько 13,8 мільярдів років тому, більша частина світової матерії перебувала в стані кварк-глюонної плазми.

У процесі фазового переходу кварк-глюонної плазми в плазму виникали протони, а також нейтрони, які утворювали ядра хімічних елементів.

Що стосується тривимірності Всесвіту, то її вчені пояснили тим, що вузли із силових трубок, що зв'язують кварки і антикварки, є стійкими лише в тривимірному просторі.

При цьому система трубок, яка пронизує світ з більш високою кількістю просторових змін, існувати якийсь тривалий час не змогла.

Раніше Корреспондент.net повідомляв, що астрономи виявили шість нових галактик, які з'явилися через 800 мільйонів років після Великого вибуху.