images/stories/logosait.jpg

 

ID-картка жодним чином не обмежує можливості українців щодо користування банківськими послугами

87224-e1521638030765З 2016 року в Україні запроваджено паспорт громадянина України у формі ID-картки, який містить безконтактний електронний носій. Відповідно до законодавства, вона є самодостатнім посвідченням особи навіть без обов’язкової необхідності зчитування даних з чіпу і жодним чином не обмежує можливості українців щодо користування банківськими або іншими послугами.
Згідно з листами та  роз’ясненням Національного банку України про ідентифікацію особи з допомогою ID-картки від 21.04.2017 року, для того, щоб зчитувати з електронного носія ID-картки дані про особу, в тому числі її місце проживання або перебування, у банків є усі необхідні програмно-технічні комплекси. Якщо ж у банку немає спеціального пристрою для зчитування даних, то громадянин може в анкеті-опитувальнику банку вказати інформацію про місце свого проживання, яку підтверджує своїм підписом і несе за це повну відповідальність.
У міграційній службі пояснюють, що юридичним підтвердженням відомостей про місце реєстрації є довідка про реєстрацію місця проживання особи, яка видається органами реєстрації. Разом з тим, з метою уникнення ускладнень у зв’язку із відсутністю у органів/установ спеціального пристрою для зчитування даних, територіальні підрозділами ДМС, разом із ID-карткою безкоштовно за заявою особи можуть видавати довідку про внесення відомостей до Єдиного державного демографічного реєстру, яка формується засобами Реєстру. Така довідка містить інформацію про персональні дані особи, видані на її ім’я документи та відомості про місце проживання,  які внесені до Єдиного державного демографічного реєстру та до безконтактного електронного носія, що імплантовано у паспорт.
Для інформування ДМС про факти обмеження в отриманні послуг із використанням ID-картки можна використовувати сервіс «Електронна приймальня» на сайті міграційної служби.

Банер
Loading...
Банер
Банер