Якщо виникла помилка при підписанні ЕЦП
Четвер, 08 листопада 2018, 08:55
Головне управління ДФС у Тернопільській області звертає увагу платників - власників електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП). Якщо при підписанні документу виникає помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджено», необхідно перевірити: - який ключ ЕЦП використовується першим (вірна послідовність підписів для податкової звітності: бухгалтер-директор-електронна печатка); - правильність введення паролю, а саме регістр вводу паролю, мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи); - чи набраний пароль відповідає ключу, якій використовується (наприклад, пароль до ключа бухгалтера використовується тільки з ключем бухгалтера). - чи змінювалось ім’я файлу особистого ключа. Якщо жодна з рекомендацій не допомогла вирішити проблему, необхідно звернутися до представництва Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС, в якому були отримані послуги електронного цифрового підпису, подати заяву на скасування посиленого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати відповідні йому посилені сертифікати. Сектор комунікацій Головного управління ДФС у Тернопільській області