images/stories/logosait.jpg

 

І реєструють, і анульовують РРО

На обліку територіальних органів ДФС у Тернопільській області перебуває 4 384 реєстратори розрахункових операцій. Впродовж січня-листопада цього року зареєстровано 844 одиниці касової техніки. З початку року анулювали 870 реєстраторів розрахункових операцій.

Вважаємо за доцільне нагадати, що обов’язковість застосування реєстраторів розрахункових операцій суб’єктами господарювання передбачена положеннями п. 296.10 ст. 296 Податкового кодексу України та ст. 9 Закону України від 6 липня 1995 року № 265 «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».

Варто мати на увазі, що за порушення вимог законодавства до суб’єктів господарювання, які не зареєстрували реєстратори розрахункових операцій, застосовуються штрафні (фінансові) санкції: вчинене вперше – 1 гривня; за кожне наступне - 100 відсотків вартості товарів, проданих з порушеннями.

Крім того, інформуємо, що з 26 вересня 2018 року в ІТС «Податковий Блок» у відкритій частині кабінету платника податків запроваджено сервіс перегляду чеків, надісланих від реєстраторів розрахункових операцій. Це дозволяє покупцям товарів (послуг) здійснювати пошук і перегляд фіскального касового чека, який формується як традиційними реєстраторами розрахункових операцій, так і електронним фіскальним чеком, створеним новими РРО. Для цього необхідно зайти на офіційний портал Державної фіскальної служби України вкладення «Електронний кабінет».

Сервіс знаходиться у відкритій частині електронного кабінету, доступ до якого здійснюється в режимі реального часу (24/7/365) без ідентифікації особи за посиланням: cabinet.sfs.gov.ua/cashregs/check. Для пошуку та перегляду фіскального касового чеку необхідно ввести: фіскальний номер РРО, дату та час видачі чека (для традиційних РРО).

Нагадаємо, що E-Receipt – нова інформаційна система реєстрації та обліку реєстраторів розрахункових операцій, яка передбачатиме тільки реєстрацію пристроїв без подання до контролюючих органів будь-яких паперових документів і не потребуватиме плати за користування нею. Електронний чек генерується, реєструється в системі ДФС і доповнюється QR-кодом, після чого передаватиметься на пристрій. Інформація про фіскальний номер чека та його QR-код зберігається в e-Receipt і буде доступний для перегляду в електронному кабінеті.

Сектор комунікацій

Головного управління ДФС у Тернопільській області





Банер
Loading...
Банер
Банер