images/stories/logosait.jpg

 

Псевдопрацівники банку продовжують красти гроші у довірливих клієнтів

«На мобільний телефон подзвонив чоловік і представився працівником банку. Повідомив, що рахунок заблоковано через спробу несанкціонованого доступу і слід негайно змінити паролі»: такі і подібні заяви реєструють поліцейські від краян, які стали жертвами інтернет-шахраїв. Лише за минулі вихідні мешканці області допомогли невідомим вкрасти понад 45 тисяч гривень.

2 шахрайства з банківськими картками задокументували правоохоронці Тернопільського відділу поліції. Двоє тернополян змінили паролі і втратили 900 та 12, 560 гривень кожен. А мешканцю Хоросткова «пощастило» найбільше: зловмисник зумів зняти понад 32 тисячі з картки. Схема відома, однак, на жаль, і надалі дієва: незнайомець по телефону представився працівником банку та повідомив, що в фінустанові зафіксували підозрілу спробу зняти кошти з рахунку. Зі слів додзвонювача, клієнту слід негайно змінити пароль та продиктувати усі номери зазначені на картці. Чоловік повідомив усі дані банківської картки, а невдовзі отримав приголомшливе смс-повідомлення: з рахунку зняли увесь залишок.

За усіма фактами шахрайства відкрито кримінальні провадження.

Аби не потрапити в шахрайські пастки, слід не довіряти незнайомцям конфіденційну інформацію. Вкотре нагадуємо, жоден банківський працівник не телефонує до клієнтів з запитами про захисні коди, номери банківських карток, тощо. Будь-які фінансові операції працівники фінансових установ здійснюють у відділеннях банку.

Будьте пильними!

Банер
Loading...
Банер
Банер
Банер