images/stories/logosait.jpg

 

Дзвінок з банку: обережно, вас намагаються обікрасти

«Подзвонив чоловік і представився працівником служби безпеки банку. Повідомив, що рахунок заблоковано через спробу зняти кошти і слід негайно змінити паролі»: такі і подібні заяви реєструють поліцейські від мешканців краю, які стали жертвами інтернет-шахраїв. Люди, почувши про можливість втратити кошти, забувають про пильність, і самі того не відаючи, допомагають зловмисникам.

Чергове шахрайство з банківськими картками задокументували правоохоронці Бучацького відділення поліції. Невідомий зловмисник зумів зняти майже 19 тисяч з картки. Схема стара, однак, на жаль, і надалі дієва: незнайомець по телефону представився працівником банку та повідомив, що в фінустанові зафіксували несанкціонований доступ до рахунку. Запевнив, що слід негайно змінити пароль та продиктувати усі номер зазначений на картці а згодом і код з смс. Жінка повідомила усі дані банківської картки, а невдовзі отримав приголомшливе смс-повідомлення: з рахунку зняли увесь залишок.

За фактом шахрайства відкрито кримінальне провадження.

Вкотре нагадуємо: жоден банківський працівник не телефонує до клієнтів з запитами про захисні коди, номери банківських карток, тощо. Будь-які фінансові операції працівники фінансових установ здійснюють у відділеннях банку.

Тож, якщо до вас телефонує невідомий та представляється працівником банку, краще покласти слухавку, натомість прийти або ж зателефонувати в банк і вияснити все самостійно! В жодному разі не слід проводити перекази коштів чи зміни паролів за вказівками по телефону!

Будьте пильними!

Банер
Банер
Банер