images/stories/logosait.jpg

 

Школа здоров’я: досвід та перспективи впровадження здоров’язбережувальних технологій

Обласний семінар-практикум на таку тему зорганізували працівники Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти. До участі були запрошені директори освітніх закладів, що реалізовують програму «Школи сприяння здоров’ю».

На семінарі обговорювалися особливості запровадження здоров’язбережувальних технологій в умовах сучасних освітніх змін Нової української школи, директори шкіл ділилися власним досвідом реалізації програми «Школи сприяння здоров’ю».

Цікавим освітнім експериментом, що спрямований на реалізацію гармонійного інтелектуального і фізичного розвитку школярів є дослідно-експериментальна робота «Навчання в русі», яку презентувала методист ТОКІППО Людмила Кучер.

Питання збереження здоров`я в школярів ненове. Одною з перших таких шкіл у Європі є Вальдорфська школа, заснована Рудольфом Штайнером у 1919 році у місті Штутгарті в Німеччині. Замовником цієї школи став власник сигаретної фабрики для дітей своїх робітників. З елементами вальдорфської педагогіки в освітньому середовищі в ЗЗСО ознайомила присутніх в. о. завідуючої лабораторії науково-дослідного та навчально-методичного забезпечення дисциплін еколого-природничого спрямування ТОКІППО Діана Яценко.

Діти – майбутнє кожної держави, перспективи її економічного, соціального та духовного здоров`я. У школі діти проводять 70% свого часу. Тому школа повинна стати «школою здорового стилю», основним гаслом якої повинно стати «Навчаючи не відбирай здоров`я» і таким закладом може стати інноваційний освітній експеримент регіонального рівня «ЕКО-школа», - підсумував на завершення заступник директора з науково-методичної роботи та міжнародного співробітництва Тернопільського ОКІППО  Ігор Вітенко.

http://ippo.edu.te.ua/

Банер
Банер
Банер
Банер