images/stories/logosait.jpg

 

Настя Каменських отримала нагороду "Блискавичний успіх року"

Настя Каменських у Мексиці

Настя Каменських у Мексиці © instagram.com/kamenskux

Суперзірка NK | Настя Каменських, яка першою серед українських артистів вийшла на міжнародний рівень і підкорила Латинську Америку, перемогла в номінації "Блискавичний успіх року" за версією каналу Україна.

Церемонія нагородження відбулася в середу ввечері в рамках святкової вечірки.

 

Так багато зроблено за два роки, і дуже приємно, що це не залишається без уваги. Те, що мої пісні звучать на радіостанціях за океаном - і в Латинській Америці, і навіть у США та Канаді, - тільки початок. Я це знаю. У мене вірить моя команда NICE2CU, мої близькі і рідні. Спасибі, що вірите і ви
прокоментувала артистка перемогу.

 


Варто зазначити, що всього за два роки сольної кар'єри це вже 12 національна нагорода на рахунку співачки.

На червоній доріжці церемонії співачка з'явилася в містичному образі - в чорній багатошаровій сукні силуету боді, яка підкреслила стрункі ноги та витончену фігуру співачки. Родзинкою образу Насті Каменських стала сюрреалістична та екстра-стильна маска. До слова, сукню створила близька подруга Насті Анна Андрійчук-Завгородня - дизайнер і засновниця бренду ANNCHOO. Доповнили ансамбль масивні сережки, акуратний чокер і креативний макіяж кольору металік.

 

Настя Каменських

Настя Каменських © прес-служба

 

 

Настя Каменських

Настя Каменських © прес-служба

 

Зовсім недавно Настя Каменських повернулася з Мексики, куди після успіху треку Peligroso, її запросили презентувати новий суперхіт Elefante. За кілька днів співачка разом зі своєю командою, компанією NICE2CU, відвідала наймасштабніші та популярні радіо і телешоу країни, а також дала інтерв'ю і знялася для латиноамериканських глянцевих журналів. У мексиканському турі артистку також підтримував чоловік.

Зараз трек Elefante досяг вершини хіт-параду на радіо США, Канади і Мексики SiriusXM Venus. А Настя Каменських стала першою українською артисткою, чий трек потрапив у ротацію національних радіостанцій цих країн. Крім того, пісня звучить на борту літаків американських авіаліній JetBlue і на популярному радіо iHeart. Варто зазначити, що кліп на пісню всього за кілька тижнів набрав майже 13 мільйонів переглядів.

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер