images/stories/logosait.jpg

 

Лого відомих брендів у часи коронавірусу. ФОТО

Дизайнерка Юве Товрльян зі Словаччини переосмислила відомі логотипи так, щоб вони відображали труднощі соціального дистанціювання.

"Все почалося, коли я подивився на логотип Starbucks. Мені було цікаво, як буде виглядати культова русалка з маскою", – розповіла дизайнерка BoredPanda.

Наприклад, Товрльян змінила логотип компанії Nikе – "Просто зроби це" (Just Do It) на "Просто не роби цього" (Just Don`t Do It)
Торговій марці пива "Корона" "Потрібне нове ім'я" екстра

 

Кільця на лого Олімпійських ігор стали роз’єднані

 

Назва соціальної мережі для ділових контактів LinkedIn перетворилася у LockedIn

 

Русалка з лого кав’ярні Starbucks одягнула у захисну маску

 

На логотипі NBA баскетболіст почав грати у баскетбол на комп’ютері

 

MasterCard тепер також тримає дистанцію
Об'єднані американські лінії тепер роз'єднані

McDonald's також роз'єднав арки в логотипі через спалах коронавірусу.

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер