images/stories/logosait.jpg

 

Як забезпечити якість освіти в умовах цифровізації?

Як забезпечити якість освіти в умовах цифровізації?

0

З метою підвищення рівня готовності педагогічних працівників до викладання історії, правознавства та громадянської освіти у новому навчальному році в Тернопільському обласному комунальному інституті післядипломної педагогічної освіти було організовано та проведено обласну методичну онлайн-студію «Науково-методичний супровід викладання історії і суспільствознавчих дисциплін у 2020/2021 н.р. в умовах цифровізації освіти та створення відкритого освітнього простору Нової української школи».

У заході взяли участь понад 50 педагогічних працівників: учителі, керівники методичних об’єднань у закладах загальної середньої освіти, методисти з історії та суспільствознавчих дисциплін районних/міських методичних кабінетів, а також органів управління освітою і методичних установ об’єднаних територіальних громад Тернопільської області.

Відкрив роботу онлайн-студії заступник директора Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти Юрій Шайнюк, який зосередив увагу учасників заходу на викликах, які сьогодні стоять перед українською школою, та ролі сучасного педагога у забезпеченні якості освіти в умовах цифровізації та створення відкритого освітнього простору. Він також охарактеризував зовнішнє незалежне оцінювання як складову системи моніторингу якості загальної середньої освіти, ознайомив із попередніми підсумками проведення ЗНО з історії України  у 2020 р., окреслив перспективи організації ЗНО у наступному навчальному році.

На актуальних питаннях організації історичної, правової та громадянської освіти в Новій українській школі, ціннісних пріоритетах особистості, суспільства, держави, регіону та вихованні патріотизму на уроках історії та суспільствознавчих дисциплін наголосив заступник директора ТОКІППО, кандидат історичних наук Володимир Мисик.

Про зростаюче значення науково-методичного супроводу забезпечення якості історичної, правової та громадянської освіти в умовах створення відкритого освітнього простору Нової української школи говорив Іван Букавин, методист, завідувач відділу методики навчальних предметів та професійного розвитку педагогів ТОКІППО. Виступаючий докладно розповів про особливості викладання історії, правознавства та громадянської освіти у 2020/2021 навчальному році. Він ознайомив учасників онлайн-студії  з навчальними програмами й новими підручниками з історії України та всесвітньої історії для 7 класу закладів загальної середньої освіти.

Наталія Маркусь, вчитель Козівської ЗОШ № 1, вчитель-методист, член правління Всеукраїнської асоціації викладачів історії та суспільних дисциплін «Нова Доба», ознайомила учасників онлайн-студії з сучасними інструментами цифровізації освітнього процесу та методики викладання, а також проєктом «Демократична школа».

Практичним досвідом використання інформаційно-комунікаційних технологій  у процесі викладання історії, правознавства та громадянської освіти, зокрема, під час організації дистанційного навчання, поділилася Тетяна Кульчицька, вчитель Тернопільської СШ № 7, вчитель-методист, заслужений вчитель України, переможець Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2015» у номінації «Правознавство».

Власним досвідом організації роботи з учнями, зокрема, у вивченні локальної історії, поділився Михайло Музичка, вчитель Бережанської школи-гімназії ім. Б. Лепкого, переможець обласного туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2020» у номінації «Історія». Наскрізною темою його виступу став професійний розвиток педагога крізь призму участі в конкурсі «Учитель року».

Матеріали онлайн-студії розміщено на сайті «Історія та суспільствознавчі дисципліни в школі».

http://ippo.edu.te.ua/

 

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер