images/stories/logosait.jpg

 

Модерний підхід до модерної епохи

Модерний підхід до модерної епохи

0

Доктор історичних наук, професор кафедри української філології та суспільних дисциплін Кременецької облсної гуманітарно-педагогічної академії ім.Тараса Шевченка Ірина Скакальська поповнила бібліотеку власного творчого доробку новим навчально-методичним виданням «Практикум з історії України модерної епохи (ХІХ – ХХІ ст.)», яке опубліковане у Видавничому центрі навчального закладу. Книга рекомендована до друку Вченою радою гуманітарно-технологічного факультету академії. Роботу науковця рецензували доктор історичних наук, професор кафедри історії України, археології та спеціальних галузей історичних наук Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка Іван Куций та кандидат історичних наук, доцент кафедри української філології та суспільних дисциплін Олександр Соловей.

У посібнику-практикумі основний акцент зроблено на самостійну роботу студента з навчальним матеріалом із застосуванням інноваційних методів, прийомів і форм роботи, спрямованих на формування у здобувачів вищої освіти ключових фахових компетентностей. Зокрема, запропоновано кейси з переліку контрольних питань, практичних і творчих завдань, рефератів, доповідей і повідомлень, презентацій. До послуг студентів – широкий перелік основної та додаткової літератури, тематичний глосарій. Характерною ознакою і методичним позитивом практикуму є чітка систематизація матеріалу за темами семінарів і  застосування класичних і модерних форм проведення занять, що надає можливості для його використання в дистанційному режимі навчання.

Автор навчально-методичного посібника наголошує на особливій ролі семінарських занять у формуванні навиків самостійної роботи здобувача вищої освіти і вважає, що така робота розпочинається з ознайомлення із тематикою та змістовим планом заняття, наявною основною і допоміжною літературою, продовжується опрацюванням доступних і пошуком нових інформаційно-літературних джерел, включає вирішення запропонованих аналітичних завдань і завершується освоєнням змісту тематики, про що свідчитиме розуміння логіки історичних подій, що вивчаються, та їх місця в загальноісторичному процесі. Не залишено поза увагою світоглядно-виховний аспект вивчення курсу історії. Науковець переконана, що правильно розставлені акценти в освоєнні програмового навчального матеріалу дозволить здобувачам вищої освіти утвердити свої державницькі переконання.

У посібнику-практикумі розроблено кожну тему семінарського заняття, запропоновано конкретний перелік контрольних питань, практичні та творчі завдання, дискусійні питання. Цікавою та ефективною є підбірка ідей та думок видатних діячів, вчених і дослідників національної історії, уривків із документів, спрямовану на стимулювання роздумів і формулювання студентами власного бачення та оцінки об’єкта вивчення, на ініціювання тематичної дискусії. Саме з такою метою пропонуються тексти різної, навіть інколи суперечливої, світоглядно-теоретичної спрямованості. Водночас, видання залишає широке поле для творчого підходу до висвітлення програмового матеріалу, для застосування нестандартних форм організації навчальної роботи над історичними текстами, в аналізі та оцінці суб’єктів, явищ і подій національного історичного процесу.

http://www.kogpi.edu.te.ua/


Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер