images/stories/logosait.jpg

 

«Сторітелінг як ефективний метод навчання англійської мови в початковій школі та ефективні методи навчання читання англійською мовою в початковій школі (за матеріалами НМК Quick Minds 3)»

«Сторітелінг як ефективний метод навчання англійської мови в початковій школі та ефективні методи навчання читання англійською мовою в початковій школі (за матеріалами НМК Quick Minds 3)»

http://ippo.edu.te.ua/

0Відповідно до плану роботи ТОКІППО, з метою розвитку професійної рівня вчителів англійської мови в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа» відбулося онлайн-засідання школи педагогічної майстерності вчителів англійської мови на тему «Сторітелінг як ефективний метод навчання англійської мови в початковій школі та ефективні методи навчання читання англійською мовою в початковій школі (за матеріалами НМК Quick Minds 3)».

Учасники школи педмайстерності, а це 59 учителів англійської мови закладів загальної середньої освіти Тернопільської області, розглянули можливості практичного впровадження методу сторітелінгу у практику викладання англійської мови на початковому етапі та оцінили дієвість застосування зазначеного методу.

На прикладі матеріалів підручника «Quick Minds 3» педагоги ознайомилися з певними видами завдань для ефективного та усвідомленого опрацювання тексту, що розвиватимуть в учнів не тільки уміння читати, але й розширюватимуть їхній лексичний діапазон та імпліцитно навчатимуть граматичних структур.

Захід провела методист відділу методики навчальних предметів та професійного розвитку педагогів Тернопільського ОКІППО Лідія Уруська.

Організацію технічного супроводу здійснювала методист центру інформатики, інформаційно-комунікаційних технологій та дистанційної освіти Тернопільського ОКІППО Галина Горда.

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер