images/stories/logosait.jpg

 

Телефонний шахрай за декілька хвилин заробив 29 тисяч гривень

Натомість довірливий тернополянин втратив ці гроші, бо повірив, що до нього телефонує працівник служби безпеки банку, ще й не простого, а головного – Нацбанку України.
Тисячі застережень у засобах масової інформації не допомогли - чоловік одразу повірив незнайомцю, що його віртуальний рахунок намагалися взламати невідомі, одразу став допомагати псевдбанкіру міняти захисні паролі.
Назвав усі коди, що надійшли в смс-повідомленнях, а згодом згодом сам почав отримувати повідомлення про зняття коштів. Допоки потерпілий зрозумів, що його обшахраювали, аферист за 4 транзакції зняв  29 тисяч гривень, ще й  з кредитного рахунку. Як наслідок – борг, який доведеться сплачувати та кримінальне провадження згідно статті 190 ККУ – шахрайство.
Вкотре нагадуємо, жоден банківський працівник не телефонує до клієнтів з запитами про захисні коди, номери банківських карток, тощо.  Будь-які фінансові операції працівники фінансових установ здійснюють у відділеннях банку. Якщо вас просять допомогти захистити ваші гроші (перевести на інші рахунки чи мобільні телефони, змінити паролі)  - це телефонують аферисти.
Будьте пильними!
Відділ комунікації поліції
Тернопільської області


Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер