images/stories/logosait.jpg

 

Google змінить технологію стеження за активністю користувачів

 

У компанії Google заявляють про впровадження нових технологій, які захищають конфіденційність користувачів і дозволяють таргетувати рекламу без збору інформації про них.

Про це повідомляє видання DW, яке цитує директора Google з управління продуктами Девіда Темкіна.

"Ми прямо заявляємо, що після того, як сторонні файли cookie будуть поступово видалені, ми не створюватимемо альтернативні ідентифікатори для відстеження користувачів, коли вони переглядають веб-сторінки, і не використовуватимемо їх у наших продуктах".

Американська компанія Google у середу, 3 березня, заявила про намір відмовитися від стеження за індивідуальною активністю користувачів. Замість цього інтернет-гігант впроваджуватиме нові технології, що захищають конфіденційність користувачів і дозволяють таргетувати рекламу без збору інформації про них.

Зокрема, компанія задіє технологію Federated Learning of Cohorts (FLoC), використання якої дозволяє отримати не менш ефективні результати, ніж у випадку, коли застосовується персоналізована реклама на основі ідентифікаторів користувачів.

Технологія FLoC використовує алгоритми машинного навчання для аналізу поведінки користувачів в інтернеті. При цьому не здійснюється ідентифікація окремих користувачів, а відбувається їх поділ на групи. Такий підхід допомагає отримати дані про ширшу аудиторію, не порушуючи конфіденційність окремих користувачів.

Українська правда

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер