images/stories/logosait.jpg

 

Залишити дитину і посмажити крильця. З якими проханнями до Укрзалізниці звертаються пасажири

 За рік до контакт-центру "Укрзалізниці" надходить близько 410 тисяч дзвінків.

Втричі більше пасажири звертаються до інформаційних віконець, столу довідок та сервісних центрів.

Проте крім звичних сухих запитань деякі пасажири зуміли по-справжньому здивувати працівників своїми проханнями.

В "Укрзалізниці" зібрали перелік дуже дивних та кумедних запитань, з якими до них зверталися люди протягом 2020 року.

Фото sania01/Depositphotos

Авторську стилістику запитань у компанії вирішили не змінювати:

Де у вас можна вставити собачку?

❓ Чи можна у вас вибанятися?

❓ Чи можна у вас залишити дитинку, поки ми погуляємо?

❓ Прийшов до вас в сервісний центр полагодити телефон, кому здати?

❓ Де у вас можна пожарити крильця? У мене з собою.

Нагадаємо, що це не перші кумедні випадки, які трапилися в громадському транспорті протягом року.

Наприклад, торік у метрополітені загубили газонокосарку та мікрохвильову піч.

А пасажири наземного громадського транспорту пробували відшукати втрачений кабачок, пустий пакет і вставну щелепу.

Якщо у вас виникли якісь запитання до працівників "Укрзалізниці", ви можете також звернутися до контакт-центру за номером телефону: 0 800 503 111.

У компанії запевняють, що вже знають, де можна "вибанятися"!


Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер