images/stories/logosait_new.jpg

 

Розпізнайте афериста: банки ніколи не вимагають жодних даних картки!

Мешканка обласного центру допомогла шахраю заробити майже 14 тисяч гривень. Жінка самостійно перевела власні кошти на запропонований аферистом рахунок.

Невідомий зателефонував до жінки та представився працівником служби охорони банку. Розповів, що помітив несанкціонований доступ до її картки та уточнив чи намагалася жінка оплатити товар в інтернет магазині декілька хвилин тому. Потерпіла заперечила оплату і тоді телефонний співрозмовник наполіг створити новий рахунок і перевести гроші туди, аби убезпечити їх від крадіжки. Тернополянка одразу погодилася і вже через декілька хвилин сама перевела власні гроші на іншу картку.

На цьому розмова завершилася. Жертва афери лише тоді зрозуміла, що у неї немає доступу до нового рахунку, а її стара картка порожня. Шахрай зник з мережі, а з ним і усі заощадження. Довелося телефонувати працівникам поліції.

За фактом шахрайства розпочато кримінальне провадження, особу зловмисника встановлюють.

Правоохоронці вкотре нагадують правила безпеки:

  • нікому й ніколи не повідомляйте свій ПІН-код, номер і термін дії картки, а також її CVV-код (останні три цифри на зворотній стороні карти);
  • у жодному разі не надавайте особисту інформацію у відповідь на дзвінки із начебто банку. Краще самі перетелефонуйте на офіційний «гарячої лінії вашої фінустанови і з'ясуйте ситуацію (номер зазначено на звороті картки);
  • працівник банку ніколи не буде дзвонити та просити надіслати пароль або інші карткові дані, переводити кошти на інші рахунки чи на телефонні номери, тож не робіть цього, поки самі не зв'яжетесь із банком і не переконаєтесь, що це не спроба шахрайства.

Відділ комунікації поліції Тернопільської області

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер