images/stories/logosait_new.jpg

 

У КП «Тернопільміськтеплокомуненерго» запрацював ще один номер телефону для споживачів

Як повідомляє «Тернопільміськтеплокомуненерго», з метою покращення якості надання послуг для споживачів запрацював ще один номер телефону.

Відтепер при виникненні запитань щодо надання послуг із постачання теплової енергії у Тернополі в позаробочий час та у вихідні дні громадяни можуть телефонувати за номером +38(050) 550-12-58.

За вказаним номером телефону тернополяни можуть з’ясувати, що є причиною відсутності гарячого водопостачання у їхньому помешканні. Зокрема, це може бути проведення аварійно-ремонтних робіт на котельнях чи на зовнішніх мережах теплопостачання та гарячого водопостачання.

У теплокомуненерго нагадують, що підприємство не здійснює обслуговування внутрішньобудинкових мереж. Ці обов’язки покладено на управителів будинків та керівників ОСББ. Тому при виникненні перебоїв із наданням вказаних послуг передусім варто звертатися саме до баланосоутримувача (керівника ОСББ) або до аварійних служб, із якими управителі уклали угоди. На базі кількох підприємств у Тернополі створено аварійно-диспетчерські бригади, які здійснюють ліквідацію пошкоджень на внутрішньобудинкових мережах центрального опалення, тепло – водо – та електропостачання, які виникають у позаробочий час.

Якщо ж гаряче водопостачання (ГВП) в окремих будинках відсутнє через аварійні ситуації на централізованій мережі або через зупинку котелень, КП «Тернопільміськтеплокомуненерго» завжди інформує про це споживачів за допомогою сіті – боту «Назар» та у мобільному додатку «Е-Тернопіль».

Також у підприємстві нагадують, що тернополяни у будь-який час мають можливість контролювати стан особових рахунків за допомогою «Осбистого кабінету», який функціонує на сайті теплокомуненерго. У сервісі можна подавати показники, бачити стан розрахунків за послуги, інформацію про споживання, а також проводити оплату за спожиті послуги.

 

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер