images/stories/logosait.jpg

 

Репортаж


Перелік електронних сервісів, якими можуть скористатися мешканці Тернополя

Середа, 17 січня 2018, 08:42

Сьогодні у Тернополі функціонує 14 електронних сервісів та порталів, які допомагають мешканцям міста записатися на прийом до лікаря он-лайн, повідомляти про міські проблеми, слідкувати за рухом міського громадського транспорту та навіть оплачувати комунальні послуги.

Перелік діючих сервісів:

Портал «Відкрите місто»

Система, що дає можливість мешканцям Тернополя звернутися до працівників відповідних підрозділів міської ради з повідомленням про комунальні проблеми та стежити on-line за їх вирішенням.

«Файна карта»

Веб-ресурс, на якому ви знайдете усю інформацію щодо електронних проїзних квитків та можете он-лайн подати документи на виготовлення «Карти тернополянина».

«Транспорт Тернополя»

Он-лайн - система спостереження за рухом громадського транспорту Тернополя. Користувачі веб-порталу мають можливість дізнатися, як за допомогою громадського транспорту дістатися з однієї точки міста в іншу, бачити карту маршрутів транспорту у Тернополі та спостерігати, де у даний час знаходиться потрібний тролейбус чи автобус.

«Комунальні платежі»

Електронна платіжна система, що призначена для здійснення розрахунків за комунальні послуги у Тернополі. Мешканці міста можуть оплатити комунальні послуги та подати показники, ввівши особовий рахунок карток VIZA та MASTER CARD. Також є можливість пошуку абонента за адресою.

«Подача показників»

Он-лайн - ресурс для подачі показників газу, води та електроенергії. На цьому ж сайті можна здійснити оплату усіх комунальних послуг, включаючи Інтернет, домофон, квартплату та вивезення ТПВ, а також отримати усю інформацію про стан оплати комунальних послуг за попередні місяці та наявні субсидії.

«Тернопіль житлово – комунальний»

Веб-ресурс, де розміщена актуальна та оперативна інформація про діяльність у сфері житлово-комунального господарства міста, про структуру управління та графіки прийому фахівців, а також про підприємства, які перебувають у підпорядкуванні управління.

Тут також можна залишити звернення, скаргу, зауваження чи пропозицію щодо діяльності ЖЕКів чи інших комунальних установ житлово-комунального господарства Тернополя.

«Дошкільна освіта м. Тернополя»

Загальноміська електронна реєстрація дітей до дошкільних навчальних закладів Тернополя. Завдяки даній е-системі батьки можуть побачити інформацію про садочки, які функціонують у місті, обрати потрібний дошкільний заклад та зареєструвати дитину до дитсадка через інтернет.

«Он-лайн - запис на прийом до педіатра»

Система «Електронна реєстратура» дозволяє батькам оперативно, через інтернет, не перебуваючи в черзі у поліклініці, записати дитину на прийом до дільничного педіатра. До вузького спеціаліста маленьких пацієнтів записує лише педіатр безпосередньо на прийомі.

В амбулаторній карті вказуються дата та час відвідування, тому в реєстратуру перед візитом до лікаря звертатися не потрібно.

«Он-лайн - запис на прийом до сімейного лікаря»

Єдиний інформаційний ресурс для закладів «Центру первинної медико-санітарної допомоги», завдяки якому пацієнти можуть записатися на прийом до дільничного сімейного лікаря або обрати іншого лікаря, дізнатися актуальну інформацію про їх діяльність та отримати відповіді на запитання.

«Єдина система місцевих петицій»

Веб-портал, де громадяни можуть залишати колективні публічні звернення в електронній формі. Для того, щоб підтримати електронну петицію або створити нову, на сервісі потрібно зареєструватися.

«Громадський бюджет»

Це інструмент, який надає можливість кожному жителю Тернополя брати участь в розподілі коштів місцевого бюджету через створення проектів для покращення міста.

Платформа «Громадський проект» дозволить вам брати участь в конкурсі, не виходячи з дому: ви можете подати заявку on-line і відслідковувати долю свого проекту безпосередньо на сайті.

«Центр надання адміністративних послуг»

Завдяки даному інтернет - ресурсу тернополяни можуть швидко знайти інформацію про адміністративні послуги, які надаються у ЦНАПі, отримати он-лайн - консультацію та здійснити попередній запис на прийом.

Для реєстрації на прийом потрібно обрати годину та зал, в якому ви хочете отримати послугу. На порталі також існує можливість скористатися особистим «Кабінетом користувача».

«Веб-камери Тернополя»

Веб-портал Системи централізованого відеоспостереження міста Тернополя (СЦВМТ) надає можливість вільного цілодобового он-лайн перегляду камер, кількість котрих у місті постійно збільшується. Наразі у Тернополі доступні для перегляду понад 380 веб-камер.

Сайт Тернопільської міської ради

На сайті розміщені лінки на усі діючі електронні ресурси, також ви дізнаєтеся про графіки прийому депутатів, працівників структурних підрозділів та знайдете іншу актуальну інформацію.

 

Трансферне ціноутворення: які зміни у 2018 році

Середа, 17 січня 2018, 08:19

У Тернопільській ОДПІ звертають увагу, що Законом України від 7 грудня 2017 року № 2245-VIII, внесено зміни до Податкового кодексу України.

Зокрема, зміни торкнулися трансфертного ціноутворення:

доповнено перелік господарських операцій, які є контрольованими:

– господарські операції, що здійснюються між нерезидентом та його постійним представництвом в Україні;

доповнено критерії для визнання операцій контрольованими:

– господарські операції, що здійснюються між нерезидентом та його постійним представництвом в Україні, визнаються контрольованими, якщо обсяг таких господарських операцій, визначений за правилами бухгалтерського обліку, перевищує 10 мільйонів гривень (за вирахуванням непрямих податків) за відповідний податковий (звітний) рік;

уточнено вимоги до документації з трансфертного ціноутворення, яка подається на запит центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику;

змінено термін надсилання запиту центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, для подання документації щодо контрольованих операцій з 01 травня на 01 жовтня року, що настає за календарним роком, в якому таку контрольовану операцію (операції) було здійснено;

уточнено строки сплати суми податкового зобов’язання, розрахованого за результатами самостійного коригування ціни контрольованої операції і сум податкових зобов’язань за результатами якого розрахована ціна відповідає принципу «витягнутої руки»;

уточнено норми щодо укладання договорів за результатами попереднього узгодження ціноутворення у контрольованих операціях, що мають односторонній, двосторонній та багатосторонній характер.

Відвідати тренінги та отримати практичну допомогу в заповненні звітності, а також дізнатись про особливості деклараційної кампанії у 2018 році можна у Центрі обслуговування платників Тернопільської ОДПІ за адресою: вул. Білецька,1 чи за телефоном: 43-46-46, 43-46-10.


Триває прийом заявок на участь в національному конкурсі «Благодійна Україна – 2017»

Вівторок, 16 січня 2018, 07:45

До 15 лютого 2018 року триває прийом заявок для участі в Національному конкурсі «Благодійна Україна – 2017». Конкурс проводиться з 2012 року Асоціацією благодійників України, метою якого є розвиток ефективного соціально-орієнтованого благодійництва, меценатства та волонтерства в Україні шляхом публічного стимулювання кращих благодійників, меценатів та волонтерів, їхніх організацій та практик.

У Конкурсі можуть взяти участь благодійники, меценати та волонтери; благодійні організації; інші організації, суб’єкти підприємництва тощо, які реалізували значні благодійні проекти та акції в Україні у сферах благодійної діяльності або розширення та популяризації благодійної діяльності.

Для участі у конкурсі необхідно подати конкурсну заявку відповідної форми. Форму заявки можна завантажити за посиланням.

Переможців на загальнодержавному рівні визначатимуть в п’ятнадцятьох основних, трьох індивідуальних та чотирьох спеціальних номінаціях.

Додаткову інформацію про конкурс можна отримати на його офіційному сайті http://blagoukraine.org/ або в Оргкомітеті конкурсу за тел.: (067)16-404-11, (063)48-493-45.

 

Близько 11 тис. ветеранів війни отримали безоплатну правову допомогу у 2017 році

Понеділок, 15 січня 2018, 14:45

У 2017 році до місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги звернулось 10 884 осіб, на яких поширюється дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту». Усі вони отримали необхідну правову допомогу за рахунок держави – від правових консультацій до представництва інтересів у судах.

Більшість із них (10 444) є ветеранами війни, зокрема учасниками бойових дій (у тому числі й учасниками АТО) та інвалідами війни. Також до центрів звернулося й 440 осіб, які перебувають під юрисдикцією України і звернулися для отримання статусу особи, на яку поширюється дія згаданого закону. 11% (1 181) з усіх осіб – жінки.

 

Найчастіше ветерани війни зверталися до місцевих центрів з проблемних питань щодо їх соціального забезпечення та соціального захисту членів їх сімей (3928 звернень), питань у сфері адміністративного права (1460 звернень), сімейного (992 звернення), земельного (430 звернень), трудового (383 звернення) права, житлового та договірного права (378 та 334 звернення відповідно).

grafik

Усі, хто зверталися, відповідно до потреб отримали безоплатну первинну правову допомогу (консультації та роз’яснення з правових питань, допомогу у складенні документів правового характеру, крім процесуального). Також 10 868 особам, на яких поширюється дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», на підставі їх звернень було надано безоплатну вторинну правову допомогу, що передбачає такі види правових послуг як захист; представництво інтересів у судах, інших державних органах, органах місцевого самоврядування, перед іншими особами; складення документів процесуального характеру.

Задля розширення можливостей для військовослужбовців, ветеранів війни, а також членів їх сімей, звернутися за безоплатною правовою допомогою – фахівці системи БПД здійснюють постійну роботу щодо утворення та забезпечення роботи дистанційних пунктів доступу до безоплатної правової допомоги та здійснення виїздів мобільних консультаційних пунктів (виїзних прийомів громадян). Зокрема, такі віддалені точки доступу функціонують у військових комісаріатах та військових частинах, у військово-медичних центрах (військових госпіталях), а також у громадських та волонтерських організаціях, у тому числі у центрах допомоги учасникам АТО.

Нагадаємо, на початку 2017 року набрав чинності Закон України «Про Вищу раду правосуддя», яким, зокрема, були внесені зміни до Закону України «Про безоплатну правову допомогу». Так, право на безоплатну вторинну правову допомогу отримали й особи, які лише претендують на отримання статусу учасника бойових дій. Крім того, безоплатна вторинна правова допомога ветеранам війни з цього часу надається не лише з питань їх соціального захисту, як це було до прийняття зазначених змін, а з будь-яких інших питань.

«Наші ветерани та військовослужбовці, і особливо ті, які боронять Україну на сході у зоні проведення АТО, мають право на гідну опіку зі сторони держави. Представляти їх інтереси та захистити права допоможуть юристи центрів і бюро правової допомоги, та адвокати, які співпрацюють із ними. Для спрощення доступу до правової допомоги ветеранів і військовослужбовців, а також задля забезпечення її якості, ми намагаємося об’єднувати зусилля з різними зацікавленими сторонами як з державного сектору (зокрема, з Міноборони), так і з колегами з громадських організацій», – каже в.о. директора Координаційного центру з надання правової допомоги Олексій Бонюк.

Так, у 2017 році Координаційний центр з надання правової допомоги та ГО «Всеукраїнська правозахисна організація «Юридична сотня» задля допомоги учасникам АТО, їх родинам, а також людям, які постраждали під час проведення антитерористичної операції та іншим особам, на яких поширюється дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», підписали відповідний меморандум про співпрацю.

Крім того, як очікується, дистанційні пункти доступу до БПД можуть бути відкриті у приміщеннях військових частин Збройних сил України. Це, з-поміж іншого, передбачає Меморандум про наміри щодо співробітництва між Міністерством оборони України та Координаційним центром з надання правової допомоги, який сторони уклали 11 грудня.

ATO 2017

Єдиний телефонний номер цілодобового доступу громадян до безоплатної правової допомоги: 0-800-213-103(безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів по всій території України).

До уваги адвокатів Тернопільської області

Понеділок, 15 січня 2018, 14:17

За ініціативи Національної асоціації адвокатів України Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Тернопільській області спільно з Радою адвокатів Тернопільської області проведуть навчальний практикум з питань впровадження стандартів якості надання безоплатної вторинної правової допомоги у цивільному, адміністративному процесах та представництва у кримінальному процесі. Адвокати Тернопільщини, котрі приймуть участь у навчальному практикумі, отримають сертифікати.

Проведення навчального практикуму заплановано:

20 січня 2018 року о 10.00 год. — у м. Тернопіль, вул. Шпитальна, 7 (приміщення Тернопільського регіонального центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ та організацій). Запрошуються адвокати Зборівського, Підволочиського, Козівського, Теребовлянського, Бережанського, Підгаєцького районів та м. Тернопіль і Тернопільського району;

26 січня 2018 року об 11.00 год. — у м. Кременець Тернопільської області, вул. Шевченка 59А (приміщення Кременецького місцевого центру з надання БВПД). Запрошуються адвокати Шумського, Лановецького, Кременецького та Збаразького районів;

01 лютого 2018 року об 11.00 год. — у м. Чортків Тернопільської області, вул. Ст. Бандери,  20 (приміщення Чортківського місцевого центру з надання БВПД). Запрошуються адвокати Чортківського, Заліщицького, Борщівського, Гусятинського, Монастириського та Бучацького районів.

 

Сторінка 1 з 478

«ПочатокПопередня12345678910НаступнаКінець»
Банер
Loading...
Банер
Банер