images/stories/logosait_new.jpg

 

Репортаж


Кава з алкоголем: чи потрібна ліцензія?

Середа, 03 серпня 2016, 07:35

У відділі контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів Тернопільської ОДПІ зазначили, що суб’єкти господарювання, які торгують уроздріб продукцією власного виробництва, у тому числі кавою, кондитерськими виробами з додаванням алкоголю – в окремих випадках можуть не отримувати ліцензію на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями. Це можливо лише за умови дотримання технологічних режимів виробництва, визначених нормативною документацією. При цьому, всі місця зберігання алкогольних напоїв, які використовуються у виробництві такої продукції, повинні бути внесені до Єдиного державного реєстру місць зберігання.

Пунктом 2.2 Правил роботи закладів (підприємств) ресторанного господарства (далі – Правила) встановлено, що суб’єкти господарської діяльності при виготовленні продукції власного виробництва повинні додержуватися технологічних режимів виробництва продукції (сумісність продуктів, їх взаємозаміна, режим холодного й теплового оброблення сировини тощо), визначених нормативною документацією (збірниками рецептур страв, кулінарних, борошняних кондитерських і булочних виробів, затвердженими в установленому порядку, державними стандартами, технічними умовами, а також Санітарними правилами).

Суб’єкти господарської діяльності при користуванні збірниками рецептур страв та кулінарних виробів, зокрема, мають право:

– заміняти (виключати) у рецептурах відсутні види продовольчої сировини та харчових продуктів (крім основних складників страви) або додатково включати їх у необхідних кількостях, не погіршуючи смакових властивостей страв (виробів), при цьому не допускати порушення Санітарних правил, технологічного режиму виробництва продукції, погіршення споживних властивостей та якості страв (виробів). Зміни до рецептур в обов’язковому порядку вносяться в технологічну документацію на страви та вироби і калькуляційні карти;

– самостійно розробляти фірмові страви та вироби. Технологічна документація на фірмові страви та вироби складається у довільній формі та затверджується керівником суб’єкта господарювання у сфері ресторанного господарства.

У відділі наголосили, що кухарі та кондитери повинні бути забезпечені на робочих місцях технологічною документацією на страви та вироби (п. 2.3 Правил).

Технологічна документація на страви та вироби – документація із зазначенням опису технологічного процесу виробництва продукції, переліку продуктів, продовольчої сировини, речовин і супутніх матеріалів, що застосовуються в процесі приготування, даних про норми їх вмісту в кінцевому харчовому продукті, термін придатності до споживання, умов зберігання, способу реалізації (подання) споживачу, вимог до якості страв та виробів.

Також фахівці ТОДПІ зазначили, що у разі зберігання, зокрема, алкогольних напоїв у місцях, не внесених до Єдиного реєстру - передбачено застосування до суб’єктів господарювання фінансових санкцій. Також, виручка від продажу такої продукції не є об’єктом оподаткування акцизним податком.

Детальніше проконсультуватись можна у Центрі обслуговування платників за адресою: вул. Білецька, 1 та за телефоном: 43-46-10.

Відділ організації роботи Тернопільської ОДПІ

 

Тернополяни підтримаємо нашу Олімпійську збірну в Ріо -де-Женейро

Вівторок, 02 серпня 2016, 09:00

5 СЕРПНЯ о 18.00 в парку ім.Т.Г. Шевченка (бетонна площадка біля літньої сцени) відбудеться спортивно-розважальне свято «ОЛІМПІЙЦІ ВПЕРЕД» приурочене відкриттю XXXI літніх Олімпійських ігор 2016 у Ріо-де-Женейро

У програмі заходу:

- підняття Олімпійського прапору;

- олімпійський забіг;

- спортивні естафети;

- спортивні естафети;

- танцювальні розминки;

- вікторина «Олімпійський всезнайко»

Активних учасників нагородять подарунками від наших партнерів!!!

Запрошуємо всіх, і дорослих, і малих, весело провести час!

Станьте учасниками Олімпійського руху!

Організатори: Тернопільська міська рада, Управління у справах сім’ї, молодіжної політики і спорту, Тернопільське обласне відділення Національного олімпійського комітету України, Тернопільський міський центр фізичного здоров’я населення.

«Вуличний ринок» оголосив про 5 грантів для творчих тернополян

Вівторок, 02 серпня 2016, 07:33

Талановиті тернополяни зможуть отримати п'ять грантів, які зі своєю продукцією захочуть взяти участь у "Вуличному ринку". Переможців конкурсу проконсультують відомі ресторатори і навчать організувати торгову точку.

Ідейники  фесту розповідають, що в минулі роки участь у грантових програмах взяло понад 50 учасників, 5 з яких розпочали власний бізнес у Тернополі. Всі вони успішно презентували свій продукт та зацікавили тернополян гастрономічнимипроектами.

- Основна мета фестивалю «Вуличний ринок» - це підтримка підприємливої молоді і поштовх відкривати власну справу. Тому на фестивалі й існує програма ґрантів. Кожен, хто стане переможцем гранту, безкоштовно візьме участь у фестивалі, зможе отримати консультації від найкращих рестораторів Тернополя та допомогу в бюджетуванні, брендуванні та оформленні проекту, - зазначив один із організаторів фестивалю Любомир Шимків.

Для того, щоб взяти участь у програмі, необхідно заповнити форму реєстрації, що розміщена на сайті «Вуличного ринку». Кожен учасник має описати свою точку, придумати цікаву назву, логотип та зазначити, чому саме його ідея заслуговує наґрант.

Нагадаємо, що «Вуличний ринок» вже втретє відбудеться в парку Шевченка і триватиме з 23 по 28 серпня.

 

 

 

Для розгляду скарг - не більше 60 календарних днів

Понеділок, 01 серпня 2016, 12:46

Відповідно до п.56.8 ст.56 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) контролюючий орган, який розглядає скаргу платника податків, зобов’язаний прийняти вмотивоване рішення та надіслати його протягом 20 календарних днів, наступних за днем отримання скарги, на адресу платника податків поштою з повідомленням про вручення або надати йому під розписку.

Згідно з п.56.9 ст.56 ПКУ керівник (його заступник або інша уповноважена посадова особа) відповідного контролюючого органу може прийняти рішення про продовження строку розгляду скарги платника податків понад 20-денний строк, визначений у п.56.8 ст.56 ПКУ, але не більше 60 календарних днів, та письмово повідомити про це платника податків до закінчення строку, визначеного у п.56.8 ст.56 ПКУ.

Якщо вмотивоване рішення за скаргою платника податків не надсилається платнику податків протягом 20-денного строку або протягом строку, продовженого за рішенням керівника (його заступника або іншої уповноваженої посадової особи), така скарга вважається повністю задоволеною на користь платника податків з дня, наступного за останнім днем зазначених строків.

Скарга вважається також повністю задоволеною на користь платника податків, якщо рішення керівника (його заступника або іншої уповноваженої посадової особи) про продовження строків її розгляду не було надіслано платнику податків до закінчення 20-денного строку, зазначеного в абзаці першому цього пункту.

Рішення центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує, державну податкову і митну політику, прийняте за розглядом скарги платника податків, є остаточним і не підлягає подальшому адміністративному оскарженню, але може бути оскаржене в судовому порядку (п. 56.10 ст. 56 ПКУ).


Про діяльність на території України потрібно звітувати по-новому

Понеділок, 01 серпня 2016, 12:46

Головне управління ДФС у Тернопільській області повідомляє, що 29 липня 2016 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 13.06.2016 №544 «Про затвердження форм та Порядку розрахунку податку на прибуток нерезидентів, які провадять діяльність на території України через постійне представництво» (далі – Наказ №544).

Відзначимо, що даним документом затверджено:

- форму Розрахунку податку на прибуток нерезидента, який провадить діяльність на території України через постійне представництво, на підставі складення окремого балансу фінансово-господарської діяльності;

- форму Розрахунку податку на прибуток постійного представництва нерезидента, визначеного шляхом застосування до суми отриманого доходу коефіцієнта 0,7;

- порядок розрахунку податку на прибуток нерезидентів, які провадять діяльність на території України через постійне представництво.

Відповідно втратив чинність наказ Міністерства фінансів України від 25 червня 2013 року №610 «Про затвердження форм та Порядку розрахунку податкових зобов'язань з податку на прибуток нерезидентів, які провадять діяльність на території України через постійне представництво».

З текстом Наказу №544 можна ознайомитись, скориставшись розділом «Нормативні та інформаційні документи» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (http://zir.sfs.gov.ua).

 

Відділ організації роботи

Головного управління ДФС у Тернопільській області

 

Сторінка 1120 з 1430

«ПочатокПопередня1111111211131114111511161117111811191120НаступнаКінець»
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер
Банер