images/stories/logosait_new.jpg

 

Репортаж


Викрито шахраїв, які намагались «нагріти» державу на 25 млн грн ПДВ

Вівторок, 01 грудня 2015, 12:16

Співробітники оперативних та слідчих підрозділів Державної фіскальної служби області проводять заходи щодо протидії діяльності фіктивних суб’єктів господарювання.

Зокрема, у листопаді поточного року припинено діяльність трьох суб’єктів фіктивного підприємництва, створених (придбаних) з метою реалізації злочинних схем по ухиленню від сплати податків.

Встановлено факти надання ними реально діючим підприємствам Тернопільської та інших областей завідомо неправдивих документів бухгалтерського та податкового обліків, що свідчили про постачання товарно-матеріальних цінностей, виконання робіт, надання послуг, з метою створення видимості розрахунків та зменшення обсягів належних до сплати податків.

Внаслідок таких злочинних дій діючим суб’єктам господарювання сформовано податковий кредит у розмірі майже 25 млн грн, що призвело до заниження податкових зобов’язань з податку на додану вартість на цю суму.

Слідчим управлінням фінансових розслідувань Головного управління ДФС у Тернопільській області здійснюється досудове розслідування за фактами фіктивного підприємства.

Відділ комунікацій

Головного управління ДФС у Тернопільській області

 

Говорили про енергозберігаючі технології

Вівторок, 01 грудня 2015, 08:28

У Центрі підтримки підприємницьких ініціатив, що діє у Тернопільському міськрайонному центрі зайнятості відбувся семінар «Як розпочати свій бізнес?» за участю представника громадської організації «Зелений простір», координатора житлово-комунальних та енергетичних програм Громадянської мережі ОПОРА в рамках Проекту USAID «Муніципальна енергетична реформа в Україні» Андрія Мартишко, який пояснив актуальність питань енергоефективності, розповів про використання альтернативних джерел енергії, розвиток підприємництва у цьому напрямку.

бізнес

«Аби у квартирі було тепло і водночас приходили менші рахунки, кожен власник повинен дбати не тільки про власне житло, а й про під’їзд, дах, сходову клітку. Тому, в першу чергу, потрібно створювати ОСББ, адже саме споживачі повинні брати керування будинком в свої руки; встановлювати теплові пункти та системи обліку усіх енергоносіїв, – наголосив Андрій Мартишко. - Сьогодні впровадження заходів з енергоефективності створює попит на відповідні товари та послуги. Відтак, на ринку праці актуальними стають енергоаудитори, будівельники, виробники ізоляцій та будівельних матеріалів».

У заході взяли участь 9 осіб з числа безробітних, а також були присутні інші особи, зацікавлені у даній інформації.

До речі, з початку 2015 року за сприянням Тернопільського міськрайонного центру зайнятості власну справу започаткували 62 особи.

Трудові книжки скасують. Що далі?

Вівторок, 01 грудня 2015, 08:10

Епопея зі скасуванням трудових книжок, схоже, набирає обертів. Так, нещодавно Кабінет міністрів України схвалив проект закону, який скасовує необхідність оформлення і ведення трудових книжок як свідоцтва трудового стажу. Ми це зробимо практично останніми в Європі. Слідом за пострадянським В’єтнамом...

– Прийняли рішення щодо трудових книжок. Скасовуємо їх. Передаємо законопроект у Верховну Раду, – сказав міністр економічного розвитку і торгівлі України Айварас Абромавичюс. – Це суттєво спростить роботу кадровиків. Всі країни через це пройшли.

Відразу зазначимо, що йдеться не про скасування трудових книжок як документа, а про скасування їх обов’язкового ведення на підприємствах. Нагадаємо, що цю ідею вперше почали обговорювати нинішнього літа. Її прихильники відзначали, що трудова книжка є пережитком радянського минулого і давно віджила себе. Особливо з урахуванням впровадження електронних реєстрів (Пенсійного фонду України, податкової служби і так далі), в яких більш надійно зберігаються всі відомості, необхідні для страхових виплат: в першу чергу – пенсій та сум за лікарняним листком.
Трудова книжка_3

Приміром, персоніфікована база даних внесків до Пенсійного фонду ведеться з 2000 року. Мало того, вже кілька років всі пенсії в нашій країні розраховуються з урахуванням тільки тих заробітків, які внесені в цю базу. Тобто для призначення пенсії давно не потрібні довідки про зарплату: реєстр працює, і досить ефективно.

Трохи складніше зі стажем. Та частина трудового стажу, яку людина набула до початку впровадження реєстрів (тобто до 2000 року), дійсно підтверджується записами у трудових книжках. Втім, скасування книжок не стане перешкодою для того, щоб продовжити таку практику. Адже повне знищення документа не планується: трудові книжки будуть роздані людям на руки. Їх необхідно зберігати вдома разом з рештою важливих документів.

– Замінювати трудові книжки нічим не потрібно, – роз’яснив свого часу «Фактам» Айварас Абромавичюс. – Єдиний реєстр застрахованих осіб прекрасно справляється зі своїми функціями вже 15 років. Роботодавці і надалі будуть вносити до реєстру дані про прийом і звільнення працівників, про їх посади, соціальні відрахування і так далі.

До речі, до реєстру планується надсилати також судові заборони на право людини займатися певними видами діяльності, які зараз позначаються у трудових книжках. Сьогодні людина, якій не можна займатися тим чи іншим видом діяльності, може легко позбутися своєї трудової книжки і купити в газетному кіоску нову. Тоді про накладену на неї судову заборону жоден роботодавець не дізнається. Тож саме для того, щоб запобігти цим шахрайським діям, дані про судову заборону будуть надходити в електронну базу. Зараз доступ до неї мають лише представники Пенсійного фонду. Але додаткова постанову Кабінету міністрів повинна розширити це коло, чітко визначивши, хто і в яких випадках отримує інформацію з реєстру.

Одним з аргументів проти скасування трудових книжок було те, що відтепер майбутні роботодавці не зможуть побачити трудовий шлях претендента на посаду, а також всі його нагороди, догани, трудові стягнення і премії. Однак тут

нас заспокоїли кадровики, заявивши, що відомості про свій досвід роботи, освіту, навички, додаткові уміння людина вказує в резюме або CV (curriculum vitae в перекладі з латини – життєпис), на підставі яких, власне, і проходить первинний відбір претендентів.

– При прийомі на роботу ми звертаємо увагу більше на персональні якості людини, ніж на записи в трудовій книжці. Для цього перевіряємо її за допомогою тестів – професійних і особистісних, – зазначила директор з персоналу комерційної фірми Софія Савушкина. – Також проводимо співбесіду, іноді – декілька. У разі необхідності зв’язуємося з попереднім керівником, щоб дізнатися, чи працювала у них така людина і як себе проявила. Крім того, встановлюємо справжність диплома кандидата, роблячи запит до Міністерства освіти. Якщо беремо на роботу топ-менеджера, його додатково перевіряє служба безпеки компанії.

Випробувальний термін при наборі персоналу працює набагато ефективніше, ніж формальні записи в трудовій книжці або рекомендаційні листи минулих роботодавців.

Словом, трудова книжка при прийомі на роботу має тільки формальну цінність. А вести їх доводиться регулярно, що тільки відволікає від роботи співробітників відділів кадрів. За підрахунками Міністерства економічного розвитку і торгівлі, скасування трудової книжки принесе українським підприємствам близько півмільярда гривень економії, з яких 300000000 гривень вони витрачають на адміністрування книжок і ще близько 200000000 – на їх зберігання.

До того ж люди постійно втрачають книжки, і кадровики змушені відкривати їм нові. Буває, що людина йде з роботи зі скандалом і просто залишає свою трудову. В Україні є підприємства, де зберігаються десятки незатребуваних книжок.

Тим часом у новому варіанті Трудового кодексу, який наші депутати прийняли на початку листопада, є цілі статті, присвячені веденню трудових книжок. Мало того, члени Комітету Верховної Ради з питань соціальної політики, зайнятості та пенсійного забезпечення запропонували норму про трудові книжки залишити в проекті кодексу і до другого читання. Як бачите, у прихильників трудової книжки є лобі в парламентських комітетах. Тож будемо уважно стежити за подальшим розвитком ситуації. Що переможе в результаті – бюрократія чи інновації?

Підготував Адам Стрижнюк

 

День відкритих дверей в "Карамельці"

Понеділок, 30 листопада 2015, 10:59

За ініціативи Тернопільського міськрайонного центру зайнятості у магазині приватного підприємця Едуарда Стецького ”Карамелька”, що у м. Тернополі для безробітних тернополян було організовано День відкритих дверей, під час якого учасникам розповіли про діяльність мережі згаданих магазинів, ознайомили з професією продавець продовольчих товарів, поінформували про можливості працевлаштування.

«Багато справ на землі важливих і потрібних людям. Одна з них – торгова. Продавець – це кваліфікований консультант покупця, його добрий порадник. Нинішній працівник торгівлі – це ініціативна, самостійна в прийнятті рішень особистість, яка відзначається оперативністю, творчим підходом до вирішення всіх питань, пов’язаних із продажем товару та збільшенням товарообігу, - зазначила керуюча магазином Оксана Шкільська. - Для успішного виконання роботи продавець повинен мати добре розвинені комунікативні якості, уміти легко вступати в контакт, виявляти побажання покупця, дохідливо пояснювати. Необхідні висока емоційна стійкість, працездатність, оперативність, добре розвинена пам’ять, тактильна та зорова чутливість, уява, високий ступінь розподілу і переключення уваги, витримка, навіть, артистичність».

Карамелька 1

Керуюча магазином наголосила на тому, що при працевлаштуванні надається перевага тим людям, яким подобається дана професія, комунікабельним, працьовитим та чесним.

Відвідувачі закладу дізналися про основний асортимент товарів, послуги з виготовлення карамельних виробів на замовлення, особливості роботи, режим та оплату праці.

У результаті проведеного заходу 5 осіб зацікавилися можливістю праці у магазині солодощів та залишили своє резюме для вирішення питання подальшого працевлаштування.


Відділ активної підтримки безробітних ТМРЦЗ

Інна Лісовська

На яких поїздах можна доїхати з Тернополя до Львова за 30 гривень

Понеділок, 30 листопада 2015, 10:50

Після останнього підвищення цін на електрички Львівської залізниці вартість мандрівки з Тернополя до Львова і назад майже зрівнялася за лежаче місце у поїзді – 22 проти 30 гривень.

Щоправда, за такою смачною ціною можна купити квитки лише на певні поїзди і лише у касі, пише у своєму блозі в «Живому журналі» Влад Беспалов.

Дизель-поїзд_ДР1А-161

– Я вже писав, що на остаточну вартість впливає комісійний збір (КЗ). Якщо вартість квитка менша 2 таких зборів (а це 29 гривень), то при купівлі у касі платите лише вартість квитка без КЗ.

Якщо берете квиток через Інтернет, то доведеться платити такий комісійний збір. Наприклад, на поїзд Запоріжжя-Львів у касі квиток коштував мені 32,27, а Інтернет видає ціну 46,77.

Мало того, спочатку видається зовсім велика сума – майже 80 гривень (!). Але це з усіма зборами + постіль.

Знаючи цю схему, легко перевірити (переглянувши ціни попередньо в Інтернеті), на які поїзди з Тернополя до Львова квиток буде коштувати 32,27. Зранку таких поїздів є 4.

А от назад дешевим (29,34 гривні замість 50-60 гривень) є лише один поїзд – на 21:31.

Погодьтеся, комфортніше (є окреме лежаче місце, можливість купити чай чи каву) і швидше (дві години замість трьох) їхати поїздом, ніж електричкою, підсумовує автор.

 

Сторінка 1327 з 1520

«ПочатокПопередня1321132213231324132513261327132813291330НаступнаКінець»
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер