images/stories/logosait_new.jpg

 

Репортаж


Субсидії зможуть отримати більше тернополян

Субота, 27 жовтня 2018, 07:08

Управління соціальної політики Тернопільської міської ради повідомляє, що 17 жовтня 2018 року Урядом було внесено зміни до порядку призначення житлових субсидій населенню.

Відповідно до змін, відтепер, спеціально створені комісії при місцевих органах влади, зокрема і Тернопільської міської ради, матимуть більше повноважень та розглядатимуть кожне звернення про призначення або не призначення субсидії в індивідуальному порядку.

Комісія також може призначати субсидії за особливими умовами у разі коли:

- особа або інші члени домогосподарства надають соціальні послуги, перебувають у місцях позбавлення волі;

- члени домогосподарств є алко- або наркозалежними, що підтверджується довідкою від лікаря;

- особа мала суму середньомісячної нарахованої заробітної плати менше від розміру мінімальної заробітної плати не більше ніж на 10 відсотків за умови сплати ЄСВ.

Нагадаємо, на черговій сесії міської ради депутатами було прийнято звернення Тернопільської міської ради до Кабінету Міністрів України щодо внесення змін до існуючої Постанови, яка регламентує порядок призначення житлових субсидій, введених в дію з 01.05.2018р.

Відповідно до нових правил у порядку призначення житлових субсидій, розширюється коло їх отримувачів, а саме:

Перелік осіб, яким може бути збільшена норма житла, на яку надається субсидія, розширено на 30%.

Відтепер субсидію на понаднормову площу житла можуть отримати також громадяни, які:

- отримують пенсію у зв’язку з втратою годувальника

- досягли пенсійного віку, і отримують пенсію за вислугою років;

- отримують державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю

Якщо ЄСВ не сплачується з вини роботодавця, робітники мають право на субсидію.

Субсидія може призначатись у випадках не сплати ЄСВ, якщо заборгованість по сплаті виникла з вини роботодавця, а не особи.

Особи, які мають заборгованість по сплаті аліментів не матимуть субсидії

Субсидія не призначатиметься якщо у складі домогосподарства або у складі сім’ї члена домогосподарства є особи, які за даними Єдиного реєстру боржників мають заборгованість за виконавчими провадженнями про стягнення аліментів понад 3 місяці (крім осіб, які є алко- або наркозалежними, що підтверджується довідкою від лікаря).

Загальна площа житлового приміщення, на яку призначається субсидії, змінюється на опалювальну площу

Житлова субсидія призначається, якщо опалювана площа житлового приміщення не перевищує 120 кв. метрів для квартир у багатоквартирному будинку та 200 кв. метрів для індивідуальних будинків.

Врегульовано питання наявності двох особових рахунків у великому будинку/квартирі

За рішенням Комісії субсидія може бути призначена на житлові приміщення (будинки), на які оформлено два і більше окремі особові рахунки, за умови, що опалювана площа частини житлового приміщення кожного домогосподарства, на яку призначається субсидія, не перевищує 120 кв. метрів для квартири, 200 кв. метрів для індивідуального будинку

Надано право отримувати субсидію у випадку перебування осіб за кордоном легально

Субсидія за рішенням комісії може призначатись якщо члени домогосподарства в період, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії, документально підтвердили набуття страхового стажу в інших країнах шляхом надання легалізованих в Україні документів. Перелік країн розміщено на офіційному сайті Мінсоцполітики.

Вирішено питання призначення субсидії студентам, які проживають в гуртожитку

При розрахунку розміру субсидії доходи батьків не враховуються у разі призначення субсидії студентам, які зареєстровані у гуртожитку за місцем навчання.

Вирішено питання врахування доходів розлучених батьків за наявності дитини

У випадку, коли батьки розлучені, при розрахунку розміру субсидії доходи одного з батьків дитини не враховуються у разі призначення субсидії другому з батьків з дитиною

Змінено перелік доходів, які враховуються та які не враховуються при розрахунку розміру субсидії

До доходів будуть враховуватись грошові перекази, отримані із-за кордону. До доходів не будуть враховуватись сплачені аліменти та спеціальна бюджетна дотація за вирощування молодняка великої рогатої худоби, який народився в господарствах фізичних осіб.

Уточнено розрахунок середньомісячного доходу осіб які отримували стипендію або державну соціальну допомогу

Розрахунок середньомісячного доходу для осіб, які отримували хоча б один із таких видів доходу, як стипендію, допомогу при народженні (усиновленні) дитини, допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, допомогу по догляду за особами з інвалідністю І і ІІ групи внаслідок психічного розладу, допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю, тимчасову державну соціальну допомогу непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, здійснюється шляхом ділення загальної суми сукупного доходу за період, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії, на кількість місяців, у яких його отримано. У разі призначення житлової субсидії з початку опалювального сезону доходи у вигляді пенсії враховуються в розмірі нарахованої пенсії за останній місяць попереднього неопалювального сезону (вересень), а у разі призначення житлової субсидії з початку неопалювального сезону доходи у вигляді пенсії враховуються в розмірі нарахованої пенсії за останній місяць попереднього опалювального сезону (квітень).

Змінено систему розрахунку сукупного доходу для осіб, які отримували допомогу по безробіттю

Для осіб, які у періоді, за який враховуються доходи, отримували допомогу по безробіттю, до сукупного доходу враховується:

- за кожний місяць отримання допомоги у розмірі, меншому за прожитковий мінімум, встановлений для працездатних осіб станом на кінець періоду, за який враховуються доходи, - дохід у розмірі прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб станом на кінець періоду, за який враховуються доходи;

- за кожний місяць отримання допомоги у розмірі, більшому за прожитковий мінімум, встановлений для працездатних осіб станом на кінець періоду, за який враховуються доходи, - фактично отримані доходи;

- за кожний місяць, у якому відсутні доходи, - дохід у сумі трьох розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб станом на кінець періоду, за який враховуються доходи.

Змінено систему розрахунку сукупного доходу для фізичних осіб - підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування

Для фізичних осіб - підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування і є платниками єдиного податку першої – третьої груп, не враховується дохід, отриманий самозайнятою особою, та дохід від провадження підприємницької діяльності.

Змінено оплату обов’язкового платежу за надану послугу. У разі коли вартість фактично використаної послуги менша, ніж обов’язкова частка витрат на оплату цієї послуги, громадяни сплачують її фактичну вартість. Якщо в опалювальний сезон розмір плати за житлово-комунальні послуги не перевищує обсягу обов’язкового відсотка платежу житлова субсидія на наступний неопалювальний сезон призначається на підставі звернення громадянина.

Якщо в неопалювальний сезон розмір плати за житлово-комунальні послуги не перевищує обсягу обов’язкового відсотка платежу розмір житлової субсидії на початку наступного опалювального сезону без розраховується без додаткового звернення громадянина.

Сім’ям, які отримують пільги на житлово-комунальні послуги та виявили бажання отримувати житлові субсидії в опалювальний період 2018 року, з 01.10.2018  необхідно звернутися до управління соціальної політики Тернопільської міської ради та подати заяву і декларацію про доходи. Субсидія призначається з місяця подання заяви.

Якщо громадянин виявив бажання добровільно сплачувати Єдиний соціальний внесок, то йому необхідно звернутись до управління Пенсійного фонду.

Телефон для довідок: 52-14-03; 23-66-04.


rada.te.ua

 

Неприбуткова організація не повідомила про зміни: розмір штрафу від контролерів

П'ятниця, 26 жовтня 2018, 07:59

Головне управління ДФС у Тернопільській області повідомляє, що відповідно до п. п. 133.4.1 п. 133.4 ст. 133 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) неприбутковим підприємством, установою та організацією є підприємство, установа та організація, яка внесена контролюючим органом до Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року №440 (далі – Порядок №440).

Згідно із п. 14 Порядку №440 при зміні організаційно-правової форми неприбуткової організації, внесення змін до її установчих документів (або установчих документів організації вищого рівня, на підставі яких діє неприбуткова організація відповідно до закону) до контролюючого органу подається реєстраційна заява з позначкою «зміни», до якої додаються копії документів відповідно до п. 6 Порядку №440. Заява та копії документів повинні бути подані протягом 30 календарних днів з дня державної реєстрації таких змін, а у разі, коли державна реєстрація змін не здійснюється, протягом 30 календарних днів з моменту виникнення зазначених у п. 14 обставин.

Відповідно до п. 117.1 ст.117 ПКУ неподання у строки та у випадках, передбачених ПКУ, заяв або документів для взяття на облік у відповідному контролюючому органі, реєстрації змін місцезнаходження чи внесення інших змін до своїх облікових даних, неподання виправлених документів для взяття на облік чи внесення змін, подання з помилками чи у неповному обсязі, неподання відомостей стосовно осіб, відповідальних за ведення бухгалтерського обліку та/або складення податкової звітності, відповідно до вимог встановлених ПКУ, тягнуть за собою накладення штрафу на самозайнятих осіб у розмірі 170 гривень, на юридичних осіб, відокремлені підрозділи юридичної особи чи юридичну особу, відповідальну за нарахування та сплату податків до бюджету під час виконання договору про спільну діяльність, - 510 гривень.

При неусуненні таких порушень або за ті самі дії, вчинені протягом року особою, до якої були застосовані штрафи за таке порушення, тягнуть за собою накладення штрафу на самозайнятих осіб у розмірі 340 гривень, на юридичних осіб, відокремлені підрозділи юридичної особи чи юридичну особу, відповідальну за нарахування та сплату податків до бюджету під час виконання договору про спільну діяльність, - 1020 гривень.

Враховуючи викладене, якщо неприбуткова організація (установа) після внесення змін до установчих документів (або установчих документів організації вищого рівня, на підставі яких діє неприбуткова організація відповідно до закону), не подала до контролюючого органу реєстраційну заяву з позначкою «зміни» протягом 30 календарних днів з дня державної реєстрації таких змін або з моменту виникнення обставин, пов’язаних зі змінами в її установчих документах, у разі, коли державна реєстрація змін не здійснюється, то до такої неприбуткової організації (установи) застосовується штраф у розмірі 510 гривень.

При неусуненні таких порушень або за ті самі дії, вчинені протягом року неприбутковою організацією, до якої були застосовані штрафи за таке порушення, до такої організації застосовується штраф у розмірі 1020 гривень.


Сектор комунікацій

Головного управління ДФС у Тернопільській області


З початку року на Тернопільщині розпочали власну справу майже 4 тисячі платників

П'ятниця, 26 жовтня 2018, 07:59


У січні-вересні 2018 року в ДФС у Тернопільській області зареєстровано 3992 нових платників податків, з них 794 юридичних осіб та 3198 фізичних осіб – підприємців. Як свідчить аналітика органів ДФС Тернопільщини, кількість новостворених суб’єктів господарювання за цей термін перевищує кількість тих, хто з різних причин вирішив припинити господарську діяльність. Зокрема, реєстрація підприємницької діяльності активізувалася у вересні. Якщо зазвичай цього року в середньому за місяць реєструвалось 300-340 підприємців, то у вересні зареєстровано 448 підприємців, що на третину більше за середні показники попередніх місяців. Це, як зазначають в управлінні обслуговування платників податків ГУ ДФС у Тернопільській області, пояснюється тенденцією поступового виходу бізнесу «з тіні».

Загалом станом на 1 жовтня 2018 року на обліку в ДФС області перебувають 57 734 основних платників податків, з них 22 760 юридичних осіб, 34 974 фізичних осіб-підприємців, порівняно з минулорічними дев’ятьма місяцями кількість платників збільшилась на 990 юридичних та фізичних осіб.

Сектор комунікацій

Головного управління ДФС у Тернопільській області


 

У Тернополі для дітей-сиріт придбали квартири

Четвер, 25 жовтня 2018, 05:18

Цього року вперше у Тернополі для шести дітей-сиріт, віком від 18 до 23 років, котрі знаходяться на квартирному обліку або обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, придбано дві трикімнатні квартири, площею 79 кв. м. кожна.

В одній з цих соціальних квартир проживатимуть три хлопці-сироти, в іншій - три дівчини.

Наразі за кошти міського бюджету у придбаних квартирах тривають ремонтні роботи, які заплановано завершити до кінця 2018 року. Також буде придбано необхідне обладнання.

Як зазначає очільник Тернополя Сергій Надал, турбота про дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування і забезпечення житлом соціальних категорій населення,  є спільним завданням, обов’язком міста, суспільства та держави.

Тернополяни можуть проголосувати за проекти Громадського бюджету в терміналах ПриватБанку та за посиланням у Приват24

Середа, 24 жовтня 2018, 09:15

З понеділка, 22 жовтня, у Тернополі стартувало голосування за проекти “Громадського бюджету- 2019”, яке триватиме до 5-го листопада включно.

Цього року містяни мають можливість віддати свій голос за цікаві ідеї не лише шляхом реєстрації через Bank ID на офіційній сторінці "Громадського бюджету" чи у ЦНАПі, але і в терміналах самообслуговування та за посиланням у Приват24.

Як розповідають у прес-службі ПриватБанку у Тернопільській області, на сьогодні тернополяни вже отримали близько 250 тис. повідомлень у Приват24 з запрошенням долучитись до голосування. Отримавши повідомлення, варто лише натиснути кнопку “голосувати”, та клієнта буде перенаправлено на відповідну сторінку сайту "Громадського бюджету",  де залишиться обрати проект, за який хотілось б віддати голос. Ще одним додатковим каналом голосування цьогоріч є термінали самообслуговування ПриватБанку, що розташовані як на кожному відділенні фінансової установи, так у популярних торгових та розважальних центрах нашого міста.

Варто відзначити надзвичайно просту та прозору процедуру голосування у терміналах самообслуговування. Достатньо пройти ідентифікацію у ТСО за допомогою будь-якої картки ПриватБанку або мобільного номера телефону, на основній сторінці меню скористатись кнопкою “Голосування за проекти міст” та зробити власний вибір проекту у переліку, що з'явиться на екрані терміналу.  Віддати свій голос за один великий та один малий проекти можуть громадяни України віком від 16 років, які зареєстровані та проживають у місті Тернополі.

Нагадаємо, Громадський бюджет дозволяє мешканцям Тернополя прийняти активну участь в тому, як будуть використані бюджетні кошти для поліпшення життя міста. За підсумками голосування ті проекти, які набрали найбільшу кількість голосів, будуть реалізовані у 2019 року. Загальна сума запланованого бюджету складає близько 11 млн гривень.

 

Сторінка 841 з 1408

«ПочатокПопередня841842843844845846847848849850НаступнаКінець»
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер
Банер
Банер