images/stories/logosait_new.jpg

 

Репортаж


Tarja Turunen стане хедлайнером музичного фестивалю Файне Місто

Середа, 16 травня 2018, 18:30

Музичний фестиваль Файне Місто анонсував третього хедлайнера. Нею стала виконавиця, голос якої входить в топ-5 академічних вокалів світу, екс-вокалістка фінського симфо-метал гурту Nightwish Tarja Turunen.

Фінська співачка, яка є однією з найвідоміших вокалісток у цьому жанрі, виступить на музичному фестивалі Файне Місто 20 липня на території тернопільського іподрому.

Її альбом «My winter storm» приніс платину. Загалом було продано більше 900 000 сольних дисків Tarja і понад 3 мільйонів копій альбомів, які записані в складі  Nightwish. Окрім того, Tarja була номінована на премії Echo Awards і Emma Awards. А британський журнал «The Sun» разом з Мадонною назвав її одною з 50-ти жінок, які за життя стали безсмертними завдяки їх вкладу в музику.

До слова, хедлайнерами фестивалю Файне Місто 2018 стануть також зірки світової метал-сцени - знаменитий німецький рок-гурт OOMPH! та один з найуспішніших фінських гуртів в історії – Rasmus.

Придбати квитки http://fainemisto.com.ua/tickets/








 

Передача реєстраційної справи або документів для долучення до реєстраційної справи фронт-офісами

Середа, 16 травня 2018, 06:40

Порядок та особливості передачі документів фронт-офісами для долучення суб’єктом державної реєстрації до реєстраційної справи, здійснюється відповідно до Порядку формування та зберігання реєстраційних справ, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 18.11.2016 №3267/5 (далі - Порядок).

Відповідно до пункту 1 розділу VI Порядку, передача у випадках, передбачених законом, реєстраційної справи або документів для долучення до реєстраційної справи суб’єкту, що забезпечує зберігання реєстраційних справ, здійснюється державним реєстратором або уповноваженою особою фронт-офісу, що забезпечував прийняття, зберігання та видачу документів, поданих для державної реєстрації, протягом трьох робочих днів з дати проведення відповідної державної реєстрації поштовим відправленням за описом або нарочно за описом.

Опис має містити відомості про реєстраційний номер справи із зазначенням кількості аркушів, прізвища, імені та по батькові державного реєстратора або уповноваженої особи фронт-офісу, що забезпечував прийняття, зберігання та видачу документів, поданих для державної реєстрації, який передає зазначену реєстраційну справу, та повне найменування відповідного суб’єкта державної реєстрації, фронт-офісу.

У разі передачі документів для долучення до реєстраційної справи, що знаходиться на зберіганні у суб’єкта державної реєстрації, опис, крім відомостей, передбачених абзацом другим цього пункту, має містити також відомості про повний перелік документів, які передаються, із зазначенням кількості аркушів кожного окремого документа.

Опис підписується державним реєстратором чи уповноваженою особою фронт-офісу, що забезпечував прийняття, зберігання та видачу документів, поданих для державної реєстрації, та скріплюється власною печаткою такої особи.

Відповідно до пункту 2 цього ж розділу факт надходження реєстраційної справи фіксується у журналі обліку надходження (вибуття) реєстраційних справ, а факт долучення документів до реєстраційної справи фіксується у внутрішньому описі реєстраційної справи.

Пункт 3 посадова особа із зберігання реєстраційних справ відповідного суб’єкта, що забезпечує зберігання реєстраційних справ, у день отримання реєстраційної справи приймає її на облік у журналі обліку надходження (вибуття) реєстраційних справ, а також за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав, Єдиного державного реєстру.

У разі передачі документів для долучення до реєстраційної справи посадова особа із зберігання реєстраційних справ приймає їх на облік у журналі обліку надходження (вибуття) реєстраційних справ та не пізніше наступного робочого дня долучає такі документи до відповідної реєстраційної справи.

Пункт 4 говорить, що у разі виявлення невідповідностей між документами, що були отримані посадовою особою із зберігання реєстраційних справ, та описом до них така посадова особа зазначає про це в описі та не пізніше наступного робочого дня звертається до відповідного суб’єкта державної реєстрації чи фронт-офісу, що здійснювали передачу реєстраційної справи чи документів, з вимогою про надання в повному обсязі документів.

У разі надходження реєстраційної справи, сформованої з порушенням вимог цього Порядку, посадова особа із зберігання реєстраційних справ приймає відповідну справу на облік відповідно до пункту 3 цього розділу з обов’язковим повідомленням суб’єкта державної реєстрації про допущені порушення. У разі неодноразового порушення вимог цього Порядку щодо формування реєстраційної справи одним і тим самим державним реєстратором, суб’єкт, що забезпечує зберігання реєстраційних справ, звертається із скаргою на такі дії до відповідного територіального органу Міністерства юстиції України.


Головне територіальне управління

юстиції у Тернопільській області


Участь у «Танцювальному фестивалі» у Тернополі візьме понад 1000 учасників

Середа, 16 травня 2018, 06:40

20 травня Театральний майдан перетвориться на найбільшу танцювальну арену міста. Адже цього дня «Танцювальний фестиваль-2018» представить найкращі школи та колективи Тернополя.

За попередньою реєстрацією у фестивалі візьме участь близько 1000 танцюристів. Дійство розпочнеться о 13.00 год. пішим проходом колективів центральними вулицями Тернополя. А з 14.00 год. мешканці міста спостерігатимуть за виступами танцювальних колективів.

Програма включатиме:

  • Парад танцювальних колективів Центральною частиною міста;
  • Представлення кожного колективу та показові виступи на сцені;
  • Майстер-класи для всіх бажаючих;
  • Відзначення учасників (танцювальних колективів) фестивалю.

До слова, свято організовує Тернопільський міський центр фізичного здоров’я населення за підтримки Тернопільської міської ради.

 

Понад 27 тисяч тернополян уже обрали сімейного лікаря та підписали з ним декларацію

Вівторок, 15 травня 2018, 07:13

Станом на 11 травня 27909 пацієнтів обрали сімейного лікаря з числа працівників комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги», що складає 15,9% дорослих жителів м. Тернополя.

Нагадуємо, що процес укладання договорів триватиме до кінця 2018 року, проте уже з липня цього року заклади первинної ланки, які приєдналися до реформи, отримають виплати за медичні послуги за кожного пацієнта від Національної служби здоров'я України.

У Тернополі підписати декларацію з сімейним лікарем/дільничним терапевтом можливо за наступними адресами:

вул. Острозького, 6

Амбулаторії  №№1, 2, 3, 4

вул. Волинська, 40

Амбулаторія № 5

вул. Петриківська. 25А

Амбулаторія № 6

вул. Золотогірська. 12

Амбулаторія №7

вул. Ст. Бандери. 72

Амбулаторія № 8

вул.Купчинського, 14

Амбулаторії № 9, 1, 11, 12, 13

вул. Куліша, 7

Амбулаторія № 14

вул. Курбаса, 6

Амбулаторія № 15

вул. Бродівська, 50б

Амбулаторія № 16

 

Інформацію про сімейних лікарів, які надають первинну медичну допомогу в КНП ПМСД, їх освіту, досвід роботи та ін. тернополяни можуть отримати на сайті закладу у розділі «Лікарі центру» http://www.medical.te.ua/ua/doctors/1/category/182

Укладання декларацій відбувається за наявності паспорта, індивідуального податкового номера, мобільного телефона не залежно від місця реєстрації пацієнта.

Понад 90 тисяч громадян уже звернулось у Центр обслуговування

Вівторок, 15 травня 2018, 07:07

Протягом січня-квітня 2018 року фахівці Центру обслуговування платників Тернопільської ОДПІ надали більш як 16 тисяч адміністративно-податкових послуг 93 116 громадянам.

Вже традиційно найпопулярнішою залишається послуга видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків. Так, протягом перших чотирьох місяців 2018 року в Центрі видано 6 733 реєстраційних номери.

Окрім цього¸ видано 4 377 відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів, зареєстровано 1 158 книг обліку розрахункових операцій та надано 1082 витяги з реєстру платників єдиного податку.

Нагадаємо, що у Центрі обслуговування платників надається комплекс адміністративних, консультативних та інформаційних послуг. Платники у зручний для них час можуть подати податкову звітність, отримати кваліфіковану консультацію, адміністративні послуги чи отримати ключі електронного цифрового підпису.

Адреса Центру обслуговування платників: вул. Білецька, 1. Телефон для довідок: 43-46-10.


 

Сторінка 902 з 1423

«ПочатокПопередня901902903904905906907908909910НаступнаКінець»
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер
Банер
Банер