images/stories/logosait_new.jpg

 

Репортаж


Здійснення державної реєстрації нерухомості та бізнесуу Тернопільській області

Середа, 11 жовтня 2017, 08:47

26 листопада 2015 року Парламент прийняв розроблений Міністерством юстиції України пакет документів із децентралізації повноважень у сфері державної реєстрації, який забезпечив передачу функцій з реєстрації нерухомості та бізнесу місцевій владі, нотаріусам та акредитованим суб’єктам. Міністерство юстиції та його територіальні органи повністю відмовилисьвід функцій реєстрації, передавши ці повноваження на місця, та кошти, які сплачуються за одержання відповідних послуг – на місця.

Станом на сьогодні організаційну систему державної реєстрації прав та бізнесу становлять:

  1. Міністерство юстиції України та його територіальні органи.

  2. Суб’єкти державної реєстрації прав:

Виконавчі органи сільських, селищних та міських рад, Київська, Севастопольська міські, районні, районні у містах Києві та Севастополі державні адміністрації;

акредитовані суб’єкти.

  1. державні реєстратори прав на нерухоме майно.


У Тернопільській області функції з державної реєстрації прав та бізнесу станом на 01 жовтня 2017 року здійснюють:

  • 17 районних державних адміністрацій,

  • 4 міські ради обласного значення (Бережанська,Кременецька,Тернопільська, Чортківська),

  • 31 виконавчий орган сільських, селищних, міських (міст районного значення) рад, а саме:

    • 8 міських (Борщівська, Бучацька, Заліщицька, Зборівська, Лановецька, Монастириська, Скалатська та Шумська міські ради),

    • 6 селищних рад (Гусятинська селищна рада, Товстенська селищна рада Заліщицького району, Вишнівецька селищна рада Збаразького району, Залозецька селищна рада Зборівського району, Коропецька селищна рада Монастириського району, Підволочиська селищна рада),

    • 17 сільських рад (Нараївська, Жовнівська, Надрічнянська та Котівська сільські ради Бережанського району, Більче-Золотецька сільська рада Борщівського району, Васильковецька та Коцюбинська сільські ради Гусятинського району, Чернихівецька, Колоднецька та Базаринська сільські ради Збаразького району, Млиновецька сільська рада Зборівського району, Великомлинівецька сільська рада Кременецького району, Завалівська та Голгочанська сільські ради Підгаєцького району, Різдвянівська сільська рада Теребовлянського району, Байковецька та Великогаївська сільські ради Тернопільського району).

Також функції з державної реєстрації прав здійснюють 7 акредитованих суб’єктів (Гусятинське районне комунальне бюро технічної інвентаризації, Комунальне Підприємство Лазарівської сільської ради з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, бізнесу та громадських формувань, Тернопільське районне госпрозрахункове бюро технічної інвентаризації, Комунальне підприємство «Реєстрація об’єктів нерухомості» Малоходачківської сільської ради, Тернопільська філія КП «Центр реєстрації прав» Корецької районної ради Рівненської області, Комунальне підприємство «Тернопільське бюро реєстрації нерухомості та бізнесу обласне» та Комунальне підприємство «Центр реєстрації майнових прав» Чортківської районної ради Тернопільської області).

Отже, на території Тернопільської області працюють 129 державних реєстраторів, з них: 56 проводять реєстрацію по двох напрямках, 112– усфері державної реєстрації прав на нерухоме майно та 73 – усфері державної реєстрації бізнесу.

Окрім того, у Тернопільській області налічується 19 державних нотаріальних контор, в яких працює 25 державних нотаріусів, та 18 нотаріальних округів, де здійснюють приватну нотаріальну діяльність 105 нотаріусів.

За таких умов громадяни отримують широкий вибір для звернення до того суб’єкта, який краще може надати відповідну послугу, що сприяє розвитку конкуренції у сфері державної реєстрації та є передумовою для надання якісних демонополізованих адміністративних послуг. Таким чином, за час дії реформ у Тернопільській області можна спостерігати покращення рівня надання адміністративних послуг.


Головне територіальне управління

юстиції у Тернопільській області


 

Стягнення нарахованої, але не виплаченої заробітної плати

Середа, 11 жовтня 2017, 08:45

Доброго дня пане Міністре! Після звільнення за згодою сторін мені не виплатили частину коштів, які я заробив. Як мені поступити в такому випадку?

Олександр Раєвський

Чи має роботодавець при звільненні виплатити всю суму одразу?

При звільненні працівника виплата всіх сум провадиться в день звільнення. Якщо працівник в цей день не працював – кошти мають бути виплачені не пізніше наступного дня після пред'явлення звільненим працівником вимоги про розрахунок. Про нараховані суми, належні працівникові при звільненні, власник або уповноважений ним орган повинен письмово повідомити працівника перед виплатою зазначених сум.

В разі спору про розмір сум, належних працівникові при звільненні, власник або уповноважений ним орган в усякому випадку повинен в зазначений у цій статті строк виплатити не оспорювану нею суму.


Що робити, якщо не дійшли згоди?

Працівник може стягнути нараховану, але не виплачену заробітну плату:

в позасудовому порядку;

в судовому порядку.


Як вирішити спір у позасудовому порядку?

Звернутися із заявою до комісії по трудових спорах (у разі її створення) без обмежень будь-яким строком.

Трудовий спір підлягає розгляду, якщо працівник самостійно або з участю профспілкової організації не врегулював розбіжності при безпосередніх переговорах з власником або уповноваженим ним органом.

Комісія зобов’язана розглянути спір у десятиденний строк з дня подання заяви. Спори повинні розглядатися у присутності працівника, який подав заяву, представників власника або уповноваженого ним органу. Розгляд спору за відсутності працівника допускається лише за його письмовою заявою. За бажанням працівника при розгляді спору від його імені може виступати представник профспілкового органу або за вибором працівника інша особа, в тому числі адвокат.


Чи можна оскаржити рішення комісії?

У разі незгоди з рішенням комісії по трудових спорах можна оскаржити її рішення до суду в десятиденний строк з дня вручення виписки з протоколу засідання комісії чи його копії. Пропуск вказаного строку не є підставою відмови у прийнятті заяви. Визнавши причини пропуску поважними, суд може поновити цей строк і розглянути спір по суті. В разі коли пропущений строк не буде поновлено, заява не розглядається, і залишається в силі рішення комісії по трудових спорах.


Чи довго чекати виконання рішення комісії?

Рішення комісії по трудових спорах підлягає виконанню у триденний строк після закінченні 10 днів, передбачених на його оскарження.

У разі невиконання власником або уповноваженим ним органом рішення комісії по трудових спорах у встановлений строк  працівникові комісією по трудових спорах підприємства, установи, організації видається посвідчення, що має силу виконавчого листа.

На підставі посвідчення, пред'явленого не пізніше тримісячного строку до органу державної виконавчої служби або приватному виконавцю, державний виконавець чи приватний виконавець виконує рішення комісії по трудових спорах у примусовому порядку.

Що необхідно знати, щоб звернутися до суду?

Для стягнення заборгованості працівник може звернутися до суду в порядку:

наказного провадження (вимога працівника про стягнення нарахованої, але не виплаченої заробітної плати є безспірною);

позовного провадження (наявний спір щодо розміру заборгованості з виплати заробітної плати та/або права на її отримання).


Яка процедура в рамках наказного провадження?

Судовий наказ може бути видано у разі якщо заявлено вимогу про стягнення нарахованої, але не виплаченої працівнику суми заробітної плати.

Заява про видачу судового наказу подається до суду першої інстанції за місцем розташування підприємства або за місцем реєстрації позивача.

Працівник має право звернутися до суду без обмеження строку.


Які документи необхідно подати і скільки це коштує?

Заява подається у письмовій формі та має містити докази:

перебування заявника у трудових відносинах із боржником (наприклад: засвідчені копії наказу про прийняття на роботу, копія трудової книжки, копія трудового договору між роботодавцем і працівником, довідка з місця роботи тощо);

підтвердження суми, яка стягується (будь-який належно оформлений документ, що вказує на розмір нарахованої заробітної плати та компенсації за порушення строків її виплати, зокрема, довідка бухгалтерії боржника, розрахунковий лист чи копія платіжної відомості тощо).

При зверненні до суду в порядку наказного провадження з вимогою про стягнення нарахованої, але не виплаченої зарплати судовий збір не сплачується.


Як довго чекати рішення?

У разі прийняття судом ухвали про відкриття провадження, суд у триденний строк видає судовий наказ по суті заявлених вимог.

Судовий наказ набирає законної сили протягом 3 днів після закінчення десятиденного строку, які виділяються позивачу на подання заяви про відміну ухвали.

На підставі судового наказу стягувач повинен звернутися до державної виконавчої служби з метою його примусового виконання.

Яка процедура звернення у рамках позовного провадження?

У разі наявності спору щодо розміру заборгованості працівник може звернутися з позовною заявою до суду за місцем розташування підприємства чи місцем проживання/перебування позивача без обмеження строків.

Позивачі звільняються від сплати судового збору.

Чи передбачене відшкодування за час затримки розрахунку при звільненні?

Суд стягує на користь працівника середній заробіток за весь період затримки розрахунку. Якщо розрахунок не проведений до розгляду справи – по день постановлення рішення.

Відсутність коштів у роботодавця не виключає його відповідальності.

У разі спору про розмір виплат вимоги про відповідальність за затримку підлягають задоволенню у повному обсязі, якщо спір вирішено на користь позивача.

При частковому задоволенні позову працівника суд визначає розмір відшкодування за час затримки розрахунку з урахуванням спірної суми, на яку той мав право, частки, яку вона становила у заявлених вимогах, істотності цієї частки порівняно із середнім заробітком та інших конкретних обставин справи.


Як довго чекати рішення щодо стягнення заробітної плати?

Судове рішення про виплату заробітної плати підлягає негайному виконанню, якщо сума заборгованості не перевищує 1 місяць.

Суд, ухвалюючи рішення, може допустити негайне виконання судового рішення в разі стягнення всієї суми заборгованості із заробітної плати.

Куди звернутися, щоб отримати детальну консультацію?

Консультацію з цих питань Ви можете отримати у Головному територіальному управлінні юстиції у Тернопільській області за адресою: м. Тернопіль, вул. Грушевського, 8, тел. 52-22-92, 25-49-38, 52-23-42


Учасникам АТО у Тернополі виділили 698 земельних ділянок

Вівторок, 10 жовтня 2017, 06:43

У Тернопільську міську раду надійшло понад 1500 звернень учасників АТО щодо виділення земельних ділянок.

На сьогодні у місті видано 782 дозволи на виготовлення проектів землеустрою та передано безоплатно у власність учасникам АТО 698 земельних ділянок для будівництва та обслуговування житлових будинків, господарських будівель та споруд на вул. Микулинецькій загальною площею 14,52 га. Там же за кошти міського бюджету проводиться рекультивація земель.

Також 9 сімей загиблих учасників АТО отримали у власність земельні ділянки для будівництва та обслуговування житлових будинків, господарських будівель та споруд на території міста.

Відповідно до програми «Турбота» 19 інвалідам війни з числа учасників бойових дій (УБД) виплачено матеріальну допомогу у розмірі по 10 тис. грн. та чотирьом учасникам Революції гідності, які стали інвалідами війни. Від початку року 645 учасників АТО вже пройшли медичне лікування. На обліку для забезпечення путівкою на санаторно-курортне лікування в управлінні соціальної політики перебуває 92 учасники бойових дій та 4 інваліди війни, які брали безпосередню участь в АТО. Також діти учасників АТО забезпечені безоплатним харчуванням в дошкільних навчальних закладах, школах та ПТУ.

Для відшкодування витрат на житлово-комунальні послуги ветеранам війни (УБД (за місцем реєстрації) необхідно подати:

  1. Копії паспорта пільговика (дружини,батьків пенсіонерів) (1,2,10,11ст.) свідоцтв про народження неповнолітніх дітей.
  2. Копія ідентифікаційного коду пільговика (дружини, батьків пенсіонерів, неповнолітніх дітей) .
  3. Копії посвідчення учасника бойових дій та довідки про безпосередню участь особи в АТО.
  4. Довідка з ЖЕКу (ОСББ) про всіх зареєстрованих разом з пільговиком.
  5. Оригінали всіх документів пред’являються особисто.
  6. Управління соціальної політики ТМР; вул. Лисенка 8, каб.№5 (обід 13-14). тел. 23-61- 66.

 

Інваліди війни, учасники бойових дій, які приймали безпосередню участь в антитерористичній операції та зареєстровані в м. Тернополі, для забезпечення путівками можуть звернутися в управління соціальної політики Тернопільської міської ради (м. Тернопіль, вул. Лисенка, 8, каб. № 23, телефон – 22 04 37) та заповнити заяву.

До заяви необхідно додати такі документи:

  1. Медичну довідку Форми – 070 (довідка для одержання путівки);
  2. Копію посвідчення учасника бойових дій (інваліда війни);
  3. Копію довідки про безпосередню участь в АТО.
  4. Копію військового квитка (за наявності);
  5. Копію паспорта;
  6. Копію ідентифікаційного номера.

 

З собою мати оригінали документів.

Учасники бойових дій з числа військовослужбовців, що перебувають на військовій службі за контрактом, працівники Збройних Сил України, органів внутрішніх справ, Національної Гвардії України та інших силових структур, ветерани військової служби, ветерани війни та члени їх сімей, які одержують пенсії по лінії Міноборони, МНС, МВС, СБУ забезпечуються путівками на санаторно-курортне лікування відповідними міністерствами та відомствами.

 

На дамбі тернопільського ставу встелили нижній шар асфальту

Вівторок, 10 жовтня 2017, 06:43

На ділянці дороги на дамбі, де тривав ремонт, влаштували нижній шар асфальтобетонного покриття. Рух автотранспорту у дві сторони відновлено.

Зі слів підрядників, на даному етапі відремонтовано 310 метрів смуги. Там влаштовано нижній шар асфальтобетонного покриття, нові бордюри та виконано роботи з ремонту дощової каналізації. У зв’язку з несприятливими погодними умовами встановлення верхнього шару асфальтобетонного покриття на обох смугах перенесено на наступний рік.  Також наступного року планується відремонтувати ще близько 200 метрів ділянки, - проїжджу частину до Надставної церкви та пішохідні доріжки.

До слова, під час цьогорічного виконання ремонтних робіт на ділянці поблизу парку «Топільче» виявили місця значного перезволоження ґрунту в дорожньому кориті. Для вирішення проблеми було проведено стабілізацію та регенерацію ґрунту з додаванням щебеневих матеріалів та цементу ресайклером. Дощі та додатковий об’єм робіт призвели до збільшення терміну виконання робіт у порівнянні з ремонтом ділянки зі сторони ставу.

Як зазначав раніше міський голова Сергій Надал, на ремонт дамби з міського бюджету виділено 5 млн. грн. та ще 5 млн. з ДБРР.

З 10 жовтня діти без жодної вакцинації проти кору не зможуть відвідувати навчальні заклади Тернополя

Понеділок, 09 жовтня 2017, 06:05

У Тернополі спалах кору. Відповідно до даних Тернопільського обласного лабораторного центру МОЗ України, у місті зафіксовано п’ять випадків захворювання дітей на кір.

Для того, щоб не допустити подальшого поширення інфекції, 2 жовтня відбулося засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій при Тернопільській міській раді. Зі слів заступника начальника відділу охорони здоров’я та медичного забезпечення Ольги Ярмоленко, комісія визначила, що епідситуація із захворюваності на кір у Тернополі є неблагополучною.

«Спалах кору оголошується тоді, коли фіксується три випадки захворюваності на кір. Станом на сьогодні у місті зафіксовано таких п’ять випадків. Для того, щоб уникнути подальшого поширення інфекції, комісією було прийнято рішення провести ряд профілактичних попереджувальних заходів. Такими заходами, у першу чергу, є проведення вакцинації дітей, - пояснює Ольга Ярмоленко. –Згідно з календарем щеплень, діти повинні отримати дві дози вакцини КПК у віці 1 та 6 років. У Тернополі наразі без жодного щеплення проти кору є 1134 дитини, а з порушенням графіку вакцинації загалом 8663 дітей. Проте навіть ті, хто вчасно не отримав вакцини, може це зробити найближчим часом. Тому ми звертаємося до батьків дітей, які не отримували жодної вакцинації або отримали лише одну з обов’язкових вакцинацій, звернутися до педіатра та у дитячу поліклініку, де працюють кабінети для проведення профілактичних щеплень».

Вакцина проти кору у місті видається безкоштовно та є у достатній кількості.

З 10 жовтня діти, які не отримали жодної вакцинації проти кору, на період спалаху, будуть відсторонені від відвідування дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів. Період спалаху визначається протягом 21 дня від останнього зафіксованого випадку захворювання на кір.

«Кір – це інфекція, яка передається повітряно-крапельним шляхом і дає серйозні ускладнення. Він загрожує і дітям, і дорослим, незахищеним щепленням. Тому закликаємо батьків вакцинувати дітей, щоб вберегти їх від цього небезпечного захворювання та його ускладнень», - додає заступник начальника відділу охорони здоров’я та медичного забезпечення.

До слова, комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Тернопільської міської ради у своєму висновку користувалася ст. 15 Законом України «Про захист від інфекційних хвороб», у якому визначено, що «дітям, які не отримали профілактичних щеплень відвідування дитячих закладів не дозволяється». Також Міністерство освіти та науки України спільно з Міністерством охорони здоров’я у листі рекомендувало місту не допускати у навчальні заклади дітей, які не отримали вакцинації від кору.

До слова, поширення кору зафіксовано також у Івано-Франківській та Одеській областях, де зафіксовано два випадки смерті дітей від цього інфекційного захворювання.

 

Сторінка 987 з 1430

«ПочатокПопередня981982983984985986987988989990НаступнаКінець»
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер
Банер
Банер