images/stories/logosait_new.jpg

 

Репортаж


Про діяльність ЦОПу на податковій «гарячій» лінії

Середа, 04 жовтня 2017, 05:14

У приміщенні Тернопільської ОДПІ відбувся черговий сеанс телефонного зв’язку – «гаряча» лінія. На запитання додзвонювачів відповідав начальник відділу організації роботи ЦОП та надання адміністративних послуг Василь Карпа.


До уваги читачів найактуальніші питання проведеного заходу.


Я новий бухгалтер на фірмі, хотіла знайти податкову звітність та окремі реєстраційні документи (навіть інформацію про наявність банківських рахунків) за попередні роки, але не змогла. Знаючи, що податкова формує по платниках всю інформацію, хочу запитати, чи можна звернутись до ЦОПу, щоб підняли справу оподаткування та надали для ознайомлення те, що мені треба?

Справді, відповідно до Податкового кодексу України інформація, що збирається, використовується та формується податковою інспекцією у зв’язку з обліком платників податків, вноситься до інформаційних баз даних.

Взяття на облік платників податків здійснюється нами за принципом організаційної єдності реєстраційних процедур, що проводяться державними реєстраторами, та процедур узяття їх на податковий облік. Усі відомості про юридичних осіб, їх відокремлені підрозділи та фізичних осіб-підприємців, які включаються до ЄДР, надаються до нас у порядку інформаційної взаємодії державним реєстратором згідно із Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань».

Дані про взяття на облік юридичних осіб та підприємців як платників податків і зборів та як платників єдиного внеску у контролюючих органах передаються до ЄДР у день взяття на облік та оприлюднюються на порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України  та на офіційному порталі ДФС України.

Банки та інші фінансові установи у день відкриття чи закриття рахунка платника податків подають відомості про це в електронному вигляді на адресу Інформаційного порталу Державної фіскальної служби України.

Щодо облікової справи платника, то її реєстраційна частина містить лише паперові документи, які надходять до податкової інспекції з питань обліку платника податків, та не містить жодних електронних документів. Кожна справа має опис, а документи, що містяться в реєстраційній частині можуть містити персональні дані третіх осіб (засновників, керівників та інших пов’язаних осіб).

Уповноваженій особі платника за її зверненням може бути надано для ознайомлення опис документів, що зберігаються в реєстраційній частині облікової справи такого платника податків. Питання про можливість видачі чи відмови у видачі копій конкретних документів з реєстраційної частини облікової справи розглядається керівником податкової інспекції з дотриманням вимог ЗУ «Про захист персональних даних».

Враховуючи зазначене, хочу порадити Вам, що для отримання повних та актуальних даних, що містяться щодо фірми, де Ви працюєте, і які є наявні в інформаційних базах даних контролюючих органів, найкраще скористатись особистою (приватною) частиною Електронного кабінету платника, котра, зокрема містить інформацію про:

облікові дані платника (реєстраційні дані, відомості про керівника, про особу, відповідальну за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку, відомості про об’єкти оподаткування, дані про банківські рахунки, дані податкового обліку і реєстрів);

подання звітності (перелік звітів, перегляд квитанції, інформація про раніше надіслані звіти).


Планую на початку жовтня прийти до ЦОПу та здати першу декларацію єдинника третьої групи, поки на паперових бланках. Я зможу на другому примірнику отримати підтвердження про здачу?

Звичайно. Пунктом 4.9 Методичних рекомендацій щодо приймання та комп’ютерної обробки податкової звітності платників податків, зокрема визначено, що за відсутності зауважень до оформлення податкової звітності інспектори, що здійснюють приймання такої звітності, реєструють датою її фактичного отримання. Така податкова звітність вважається прийнятою. Цей факт засвідчують відповідні відмітки: штамп, дата реєстрації документа та реєстраційний номер.

На примірнику, що залишається у платника за його бажанням, проставляється штамп «ОТРИМАНО».


Моїй дружині потрібні довідки про її та мої доходи для Декларації, оскільки влаштовується на держслужбу. Вона зможе їх отримати в інспекції ?

Так, таку послугу надають у нашому Центрі. Фізична особа, яка бажає отримати інформацію про свої доходи, повинна звернутись особисто або через уповноважену особу до податкової інспекції за своїм місцем проживання або за місцем отримання доходів, та на підставі документа, що посвідчує особу, подати заяву відповідної форми. Якщо звертається уповноважена особа, то вона додає до заяви довіреність на такі дії, засвідчену нотаріально та її копію, а також документ, що посвідчує  її особу.

Зараз популярний варіант отримання інформації про суми виплачених доходів через електронний сервіс «Електронний кабінет платника» з використанням електронного цифрового підпису, який фізичній особі можна отримати в акредитованому центрі сертифікації ключів. Він розміщений також у нашому ЦОПі.

Для отримання електронної інформації, Вам необхідно заповнити запропоновану форму «Запиту про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру...», після обробки якого до особистого електронного кабінету надійде спеціальне повідомлення, при натисканні на яке відкриються необхідні відомості. Їх можна переглянути, зберегти чи надрукувати.

Однак, звертаю увагу, що запитувані відомості про доходи можна отримати за останні три роки (поквартально), а відомості за останній звітний період (квартал) надаються через 60 днів після його закінчення.


За матеріалами Тернопільської ОДПІ


 

Нову велодоріжку будують на перехресті вулиці Збаразька-проспект Злуки

Вівторок, 03 жовтня 2017, 07:51

У Тернополі триває реалізація програми розвитку велоінфраструктури, відповідно до якої у місті встановили 114 велопарковок біля місць громадського відпочинку, навчальних закладів та медичних установ. Тривають роботи також з облаштування велодоріжок. Зокрема в мeжaх тpaнcпopтнoї poзв’язки нa вyлицях Збapaзькa, Енepгeтичнa, пpocпeкт Злyки тa нa вyлицях Тeкcтильнa-Пpoмиcлoвa підрядники вкладають велодоріжки фігурними елементами мощення.

Нагадаємо, що нещодавно у місті з’явився новий велопереїзд (паралельно до існуючого пішохідного переходу) на вул. Руській поблизу Надставної церкви. Також промарковано велодоріжки на ділянці від «Острова закоханих» до пивзаводу  та попри існуючий пішохідний перехід до парку імені Тараса Шевченка (поблизу податкової).

Третє засідання Номінаційного комітету відбудеться 3 жовтня

Неділя, 01 жовтня 2017, 07:44

До 30 вересня триває прийом проектів на участь у "Громадському бюджеті" 2018.

Засідання Номінаційного комітету "Громадського бюджету" відбудеться 3 жовтня о 16.00 год. в "зеленій" кімнаті Тернопільської міської ради (вул. Листопадова,5).

 

Ремонт тернопільської дамби триває

Субота, 30 вересня 2017, 09:52

Капітальний ремонт проїжджої частини дамби тернопільського ставу триває. Роботи продовжуються зі сторони ставу, а зі сторони парку Топільче нещодавно було вкладено нижній шар асфальту.

«Роботи виконуються за новими технологіями, зокрема методом холодного ресайклингу. Окрім того,  основа дороги поглиблена на метр, щоб вона була надійнішою, - розповідає міський голова Сергій Надал. – Цього року буде завершена  ділянка, де зараз тривають роботи, а вже наступного плануємо провести ремонти до сторони Надставної церкви та відремонтувати пішохідні доріжки».

До слова, бруківка, яка знята з дамби, передана на зберігання у комунальне підприємство. Наступного року її використають для мощення вулиць Кульчицької та Брюкнера, а іншу продадуть на відкритому аукціоні.

Для Тернопільської міської лікарні №3 придбали нове сучасне обладнання

Субота, 30 вересня 2017, 09:46

Для потреб Тернопільської міської комунальної лікарні №3 придбали нове сучасне обладнання на суму понад 3 млн. 800 тис. грн. Серед обладнання автоматичний біохімічний аналізатор, який виконує сто шістдесят показників біохімічних аналізів, лапараскопічна стійка для проведення малоінвазивних оперативних втручань та ін.

«У Тернополі діє програма «Здоров’я тернополян», яка передбачає цілий комплекс заходів, які повинні бути проведені у кожній медичній установі міста, щоб покращити умови праці лікарів та створити комфортні умови пацієнтам, - розповідає міський голова Сергій Надал. – Цього року для придбання обладнання для лікарні №3 виділено з міського бюджету понад 3 млн. 800 тис. грн. У попередні роки у цьому медзакладі замінили вікна на енергозберігаючі, обладнали котельню тощо».

До слова, Тернопільська міська комунальна лікарня №3 обслуговує майже 30 000 пацієнтів, переважно мешканців  мікрорайонів Дружба, Кутківці та Пронятин. Медичний заклад розрахований на 125 ліжок.

 

Сторінка 989 з 1430

«ПочатокПопередня981982983984985986987988989990НаступнаКінець»
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер
Банер
Банер