images/stories/logosait.jpg

 

Репортаж


Особливості ввезення на митну територію України електромобілів

П'ятниця, 22 березня 2019, 08:43

Відповідно до ст. 74 Митного кодексу України (далі – МКУ) імпорт (випуск для вільного обігу) – це митний режим, відповідно до якого іноземні товари після сплати всіх митних платежів, встановлених законами України на імпорт цих товарів, та виконання усіх необхідних митних формальностей випускаються для вільного обігу на митній території України.

При ввезенні на митну територію України транспортних засобів (далі – ТЗ), оснащених виключно електричними двигунами (одним чи декількома), що зазначені у товарній підкатегорії 8703 90 10 10 згідно з УКТ ЗЕД, з метою вільного обігу сплачуються такі митні платежі:

- ввізне мито згідно з частиною першою ст. 286 МКУ за ставками, встановленими Законом України від 19 вересня 2013 року № 584-VІІ «Про Митний тариф України» зі змінами і доповненнями (далі – Закон № 584).

Відповідно до розділу XVII Митного тарифу України, встановленого Законом № 584, ставка ввізного мита на ТЗ, оснащені виключно електричними двигунами (одним чи декількома) у товарній підкатегорії 8703 90 10 10 згідно з УКТ ЗЕД, становить 0 відсотків бази оподаткування (митної вартості).

У випадках, встановлених законами України, товари, поміщені у митний режим імпорту, можуть оподатковуватися особливими видами мита;

- податoк на додану вартість (далі – ПДВ) за ставкою, встановленою ст. 193 розділу V Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ);

Водночас відповідно до змін, внесених до ПКУ Законом України від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів», передбачено тимчасове (на період до 31 грудня 2022 року) звільнення від оподаткування ПДВ операції із ввезення на митну територію України транспортних засобів, оснащених виключно електричними двигунами (одним чи декількома), що зазначені у товарній підкатегорії 8703 90 10 10 згідно з УКТ ЗЕД (п. 64 підрозд. 2 розд. XX ПКУ);

- акцизний податок за ставкою, встановленою абз.10 п.п. 215.3.5 прим.1 п. 215.3 ст. 215 ПКУ.

Ставка акцизного податку для транспортних засобів, зазначених у товарній позиції 8703 90 10 10 згідно з УКТ ЗЕД, оснащених виключно електричними двигунами (одним чи кількома), встановлюється у розмірі 1 євро за 1 кіловат-годину ємності електричного акумулятора таких транспортних засобів.


Сектор комунікацій

Головного управління ДФС у Тернопільській області



 

За митні правопорушення до бюджету надійшло 129 тис. гривень

П'ятниця, 22 березня 2019, 08:43

Впродовж січня-лютого 2019 року фахівці Тернопільської митниці ДФС склали 23 протоколи про порушення митних правил. З них 20 протоколів стосувалися перевищення встановленого Митним кодексом України строку доставки товарів, транспортних засобів комерційного призначення, що перебувають під митним контролем, до митного органу призначення, митних або інших документів на ці товари, транспортні засоби не більше, ніж на одну добу строку доставки товарів або більше, ніж на десять діб. Решта протоколів склали у зв’язку з перевищенням строку тимчасового вивезення товарів, діями, спрямованими на зменшення митних платежів, зберіганням товарів, ввезених на митну територію України з приховуванням від митного контролю.

З початку року за результатами роботи митниці в правоохоронному напрямку, а саме від сплати штрафів у справах про порушення митних правил за постановами митниці, до Державного бюджету України перераховано 129 тис. гривень.

Митницею розглянуто 21 справу про порушення митних правил і винесено постанови про притягнення особи до відповідальності у вигляді штрафу в сумі 46,7 тис. гривень.

До суду передано 3 справи про порушення митних правил.

З метою перевірки автентичності документів, поданих до митного контролю та митного оформлення, до уповноважених митних органів іноземних направлено чотири запити.



Сектор комунікацій

Головного управління ДФС у Тернопільській області











Запрошення до участі у тендері «Реконструкція системи зовнішнього освітлення м. Тернополя «Світло без ртуті»

Четвер, 21 березня 2019, 07:17

Проект:  Реконструкція системи зовнішнього освітлення м. Тернополя  «Світло без ртуті»

Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради надалі – «Замовник», має намір використати частину коштів кредиту та гранту, отриманого від Північної екологічної фінансової корпорації (НЕФКО), на реалізацію проекту Реконструкція системи зовнішнього освітлення м. Тернополя  «Світло без ртуті».

Замовник запрошує Підрядників подавати свої пропозиції для отримання контракту, що спів-фінансуватиметься коштами кредиту та гранту, націленого на придбання:

«Розробка проектно - кошторисної документації,  постачання та монтаж всього необхідного обладнання для заміни існуючих світильників на нові світлодіодні, заміни металевих кронштейнів, з/б опор, підвішування проводу СІП з використанням арматури для його підвішування, заміна та модернізація шаф управління,  утилізації демонтованих ламп а також демонтаж  всього застарілого електротехнічного обладнання».

Щоби бути кваліфікованим для присудження контракту, Учасники тендеру повинні відповідати наступним мінімальним вимогам:

· Учасник  тендеру має фінансовий, технічний та виробничий потенціал та потужності, необхідні для виконання Контракту, а також середньо-річний дохід Учасника протягом попередніх трьох років має бути щонайменше у 2 рази більшим від ціни його тендерної пропозиції. У разі подання тендеру СПКА, лідируючий партнер повинен задовольняти цій вимозі щонайменше на 50%;

· Учасник тендеру успішно постачав подібні устаткування та роботи іншим замовникам, і виконав, принаймні, п’ять (5) подібних контрактів за останні п’ять років;

· Учасник тендеру або його агент зможуть виконати взяті на себе гарантійні зобов'язання;

· Учасник тендеру не є банкрутом і проти нього не відкриті провадження щодо неплатоспроможності або банкрутства відповідно до чинного законодавства;

· у випадках, коли Учасник тендеру пропонує свої послуги з постачання Устаткування, які він не виготовляє, Учасник повинен засвідчити, що він отримав всі необхідні повноваження від Виробника на постачання Устаткування у країні Замовника.

При підготовці тендерної пропозиції, Учасник тендеру має врахувати, що роботи по контракту орієнтовно розпочнуться у липні 2019 року та триватимуть до лютого 2020 року.

У разі запиту відповідного Учасника тендеру тендерні документи будуть йому направлені безоплатно електронною поштою у формі PDF файлів. Якщо буде заявка на отримання паперових документів, то вони будуть надаватися Замовником відповідному Учаснику тендеру на умовах, що узгоджуються ними окремо.

Всі тендери мають подаватись із забезпеченням пропозиції у формі декларації про гарантування пропозиції, форма якої міститься у тендерних документах . Метою забезпечення  тендерної пропозиції є гарантування того, що Учасники тендеру будуть відноситись серйозно до їх участі в тендері.

Переможний учасник тендеру має надати гарантію виконання від авторитетного банку, що є прийнятним для НЕФКО.

Тендерні пропозиції повинні бути надіслані за адресою, вказаною нижче, до 03.05.2019 року 14:00, після чого вони будуть відкриті в присутності тих представників Учасників тендеру, які виявлять бажання бути присутніми при відкритті.

Перед-тендерна зустріч для  Учасників тендеру із представниками Замовника для відвідання проектних об’єктів та обговорення технічних та процедурних питань відбудеться  02.04.2019 року в 14:00 за адресою: м. Тернопіль, вул. Коперника, 1,  (1 поверх)  Ресурсний центр підтримки ОСББ з питань чистої енергії.

Потенційні Учасники тендерів можуть отримати додаткову інформацію, а також ознайомитися та отримати тендерну документацію за адресою: Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології, 46001, м. Тернопіль, вул. Коперника,1, тел/факс. +38 0352 52 58 48,  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду .

 

У Тернополі триває поточний ремонт дорожнього покриття

Четвер, 21 березня 2019, 07:16

Цими дням у Тернополі розпочалися активні роботи з поточного ремонту дорожнього покриття. Ремонтні роботи у місті забезпечують організації «Міськшляхрембуд» та «Авакс Проф».

Як повідомляють у відділі технагляду Тернопільської міської ради, для проведення якісного ремонту доріг, спочатку на місцях глибоких вибоїн здійснюються підготовчі роботи з використанням дорожньої фрези для нарізання карт, після чого на зазначених місцях вкладається асфальтобетон.

Наразі підготовчі роботи проводяться на вул. Львівській, вул. Енергетичній, а найближчим часом розпочнуться на вул. Бродівській. А локальне асфальтування доріг уже проведено на вул. Гетьмана І. Мазепи, на пр. Ст. Бандери, вул. 15 Квітня та вул. Текстильній.

До уваги водіїв, на місцях проведення поточного ремонту дорожнього покриття встановлені знаки обмеження швидкості.

Нагадаємо, до цього часу комунальні служби Тернополя проводили ліквідацію глибоких вибоїн на дорогах міста з використанням щебенево – цементно – піщаної суміші та холодної бітумної органо – мінеральної суміші, оскільки погодні умови не дозволяли розпочати повноцінно капітальні та поточні ремонти.

Спільно протидіяти зарплатній заборгованості

Середа, 20 березня 2019, 09:48


З початку цього року працівники територіальних органів ДФС України в Тернопільській області на спільних з органами місцевої влади засіданнях комісій заслухали керівників 3 підприємств, які допустили заборгованість із виплати заробітної плати, податку на доходи фізичних осіб та єдиного соціального внеску. Після цього ці суб’єкти господарювання сплатили 2,3 тис. грн заборгованого єдиного внеску. Крім цього, фахівці фіскальної служби провели індивідуальну роз’яснювальну роботу із керівниками 27 підприємств. Результатом такої роботи є те, що 26 підприємств  погасили заборговану заробітну плату на суму 732,9 тис. грн, сплативши 474 тис. грн податку на доходи фізичних осіб та 169,6 тис. грн єдиного внеску.

Працівники фіскальної служби області спільно з органами місцевої влади проводять також контроль за додержанням платниками податків чинного законодавства про оплату праці. З початку 2019 році на засіданнях комісій заслухали керівників 62 підприємств та організацій, де заробітна плата виплачувалась у мінімальному чи нижче розмірах. Після цього 58  підприємств підвищили рівень виплати заробітної плати. Відтак до бюджету надійшло 305,4 тис. грн податку на доходи фізичних осіб та 371,6 тис. грн єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

Крім того, проведена роз’яснювальна робота з 185 підприємствами та організаціями області щодо підвищення рівня оплати праці. Отож 176 підприємств підвищили своїм працівникам заробітну плату. Як наслідок, до бюджету надійшло 713,5 тис. грн податку на доходи фізичних осіб та 888,3 тис. грн єдиного внеску.

Відомості щодо суб’єктів господарювання, які виплачували заробітну плату працівникам нижче мінімальної, надали Управлінню держпраці у Тернопільській області, Департаменту соціального захисту населення Тернопільської облдержадміністрації, Головному  управлінню Пенсійного фонду України в Тернопільській області та головам об’єднаних територіальних громад, сільських, селищних та міських рад.



Сектор комунікацій

Головного управління ДФС у Тернопільській області



 

Сторінка 1 з 620

«ПочатокПопередня12345678910НаступнаКінець»
Банер
Loading...
Банер
Банер
Банер