images/stories/logosait.jpg

 

Репортаж


Доходи вже задекларували майже 3000 мешканців Тернопілля

Вівторок, 19 березня 2019, 07:54

Свій конституційний обов’язок щодо декларування доходів з початку 2019 року вже виконали 2 987 громадян Тернопільської області. Порівняно з минулим роком кількість декларантів зросла на 746. Про це повідомив заступник начальника Головного управління ДФС у Тернопільській області Петро Якимчук. Він зазначив, що про отримані минулоріч неоподатковані доходи заявили 1 228 мешканців регіону. Правом на податкову знижку за цей період скористалися 1 759 осіб.

«Загальна сума самостійно нарахованих податкових зобов’язань становить 3,5 млн грн податку на доходи фізичних осіб та 900 тис. грн військового збору», - констатував Петро Якимчук.

Найчастіше декларанти заявляли про отримання доходів від здачі в найм житла та продажу рухомого чи нерухомого майна. Громадяни подали відповідно 111 та 217 таких декларацій та заявили про отримання 5,6 млн грн та 23,8 млн грн доходів. Про отримання спадку та дарування на суму 39 млн грн повідомили 323 особи. Доходи, отримані від незалежної професійної діяльності, задекларували 54 мешканці області на суму 2,8 млн гривень.

«Найбільші суми податку на доходи фізичних осіб, а це 1,9 млн грн та 900 тис. грн  визначили громадянами, які отримували минулоріч подарунки та спадщину та здійснювали  продаж нерухомого чи рухомого майна», - деталізував посадовець. Тим, хто отримував доходи від незалежної професійної діяльності та здавав у найм нерухоме чи рухоме майно, необхідно буде сплатити відповідно 500 тис. грн та 80 тис. грн податку.

«Відрадно, що 12 мешканців нашої області, які отримували доходи за кордоном, виконали свій конституційний обов’язок. Вони задекларували 200 тис. грн доходу. Порівняно з аналогічним минулорічним періодом кількість таких декларантів та заявлена ними сума зросли удвічі», - розповів Петро Якимчук.

Крім цього, 12 осіб заявили про отримання мільйонних статків на загальну суму 40 млн гривень. Основними джерелами доходів мільйонерів є продаж чи здача в оренду нерухомого та рухомого майна, спадщини чи дарування тощо. Мільйонери мають додатково сплатити 300 тис. грн податку на доходи фізичних осіб та 100 тис. грн військового збору.


Сектор комунікацій

Головного управління ДФС у Тернопільській області


 

Дитина відвідує гуртки? Отримайте податкову знижку

Вівторок, 19 березня 2019, 07:53

Право платника податку на податкову знижку, підстави для її нарахування, перелік витрат, дозволених до включення до податкової знижки, обмеження права на її нарахування визначені ст. 166 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Відповідно до п. п. 166.3.3 п. 166.3 ст. 166 ПКУ платник податку має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу платника податку за наслідками звітного податкового року, визначеного з урахуванням положень п. 164.6 ст. 164 ПКУ, фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати у вигляді суми коштів, сплачених платником податку на користь вітчизняних закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти для компенсації вартості здобуття відповідної освіти такого платника податку та/або члена його сім’ї першого ступеня споріднення.

Членами сім’ї фізичної особи першого ступеня споріднення вважаються її батьки, її чоловік або дружина, діти такої фізичної особи, у тому числі усиновлені.

До податкової знижки включаються фактично здійснені протягом звітного податкового року платником податку витрати, підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами, зокрема квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, копіями договорів, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і їх покупця (отримувача). У зазначених документах обов’язково повинно бути відображено вартість таких товарів (робіт, послуг) і строк їх продажу (виконання, надання).

Суспільні відносини, що виникають у процесі реалізації конституційного права людини на освіту, прав та обов’язків фізичних і юридичних осіб, які беруть участь у реалізації цього права регулює Закон України від 05 вересня 2017 року №2145-VІІІ «Про освіту» (далі – Закон №2145).

Крім того, спеціальними законами, які визначають правові, організаційні, фінансові засади, а також структуру та типи закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої освіти є: Закон України «Про позашкільну освіту», Закон України «Про дошкільну освіту», Закон України «Про загальну середню освіту».

Згідно з п. 5 ст. 79 Закону №2145 встановлено, що розмір та умови оплати за навчання, підготовку, перепідготовку, підвищення кваліфікації, за надання додаткових освітніх послуг встановлюються договором.

Договір укладається між закладом освіти і здобувачем освіти (його законними представниками) та/або юридичною чи фізичною особою, яка здійснює оплату.

Враховуючи викладене, з метою використання права на податкову знижку у зменшення оподатковуваного доходу за наслідками звітного податкового року платник податку може включити фактично здійснені ним витрати у вигляді суми коштів, сплачених на користь вітчизняних закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої освіти для компенсації вартості здобуття відповідної освіти такого платника податку та/або члена його сім’ї першого ступеня споріднення, підтверджені відповідними документами, зокрема, копією договору, що ідентифікує заклад освіти – надавача послуг і здобувача освіти – отримувача послуг (його законного представника) та/або юридичну чи фізичну особу, яка здійснює оплату.

При цьому в договорі про навчання повинно бути зазначено прізвище, ім’я та по батькові особи, яка буде безпосередньо навчатися (дитини).

Сектор комунікацій

Головного управління ДФС у Тернопільській області


Відтепер виготовити закордонний паспорт та ID–картку тернополяни можуть у ЦНАПі

Понеділок, 18 березня 2019, 07:32

Днями у тернопільському Центрі надання адміністративних послуг відбулося відкриття окремого відділу, у якому спеціалісти надаватимуть жителям міста нову адміністративну послугу - оформлення та видача паспортів.

Зокрема, відтепер у ЦНАПі тернополяни зможуть оформити та отримати паспорт громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм (біометричні паспорти) та паспорт громадянина України з безконтактним електронним носієм (ID-картка).

«Відкриття такого відділу позитивно вплине на якість надання послуг та забезпечить комфорт для жителів міста, адже значними перевагами для тернополян є те, що офіс ЦНАПу знаходиться у центральній частині міста, який працює шість днів на тиждень, а в окремі дні - до 20.00 год. Окрім того, тут є можливість записатися на виготовлення документів онлайн з отриманням конкретної дати та часу наступного відвідування Центру, - переконаний міський голова Сергій Надал. – А для максимальної зручності жителів міста, нами заплановано також перенесення якомога більшої кількості послуг, що надаються органами місцевого самоврядування,  у ЦНАП».

Станом на сьогодні тернопільський ЦНАП надає понад 240 адміністративних та неадміністративних послуг.

До слова, кошти на технічне обладнання та облаштування п’яти робочих станцій щодо надання паспортних послуг були виділені з міського бюджету наприкінці 2018 року. Після чого спеціалістами Тернопільського міського відділу ДМС України в Тернопільській області були проведені теоретичні та практичні навчання адміністраторів з питань надання послуг з прийому та видачі паспортних документів.

 

У 2019 році в Тернополі відремонтують більше 20-ти міжквартальних проїздів

Понеділок, 18 березня 2019, 07:31

Днями виконавчим комітетом Тернопільської міської ради було затверджено титульний список капітального ремонту міжквартальних проїздів м. Тернополя на 2019 рік.

Зі слів міського голови Сергія Надала, цього року у місті заплановано відремонтувати більше 20-ти міжбудинкових і міжквартальних проїздів, на що з міського бюджету виділено близько 18 млн. грн.

Зокрема, капітальний ремонт асфальтобетонного покриття міжквартальних (міжбудинкових) проїздів передбачено виконати за адресами:

  • вул. Бродівська -  вул. Лук’яновича, 1;
  • вул. Будного 26 -    вул. Будного 30;
  • вул. Вербицького, 6 - вул. Вербицького, 8;
  • вул. В. Стуса, 2 - бульв. Петлюри, 10 (1, 2 під’їзди);
  • вул. Братів Бойчуків, 5а - вул. Київська;
  • вул. Симоненка, - вул. Симоненка, 1-3;
  • вул. Симоненка 8 – вул. Симоненка 10;
  • вул. Симоненка, 10 – вул. Симоненка, 12;
  • вул. Танцорова - вул. Руська, 2, 4;
  • вул. Героїв Крут, 6 - вул. Клима Савури;
  • вул. О. Довженка, 13 - вул. Клима Савури;
  • пр. Ст. Бандери, 96 - пр. Ст. Бандери, 98;
  • пр. Ст. Бандери, 96 - пр. Ст. Бандери, 102;
  • вул. Ген. Танавського, 24;
  • вул. 15 Квітня, 37 - 39 – 41;
  • вул. Лесі Українки, 19 – 27 – 29 – 35;
  • вул. Лесі Українки, 31 – вул. Лесі Українки, 33;
  • вул. Коновальця, 21 - вул. Коновальця, 23;
  • вул. Карпенка, 44 – 30 - 34 – 42 – 38;
  • вул. Стадникової, 20 – вул. Стадникової, 22;
  • вул. Живова - вул. Оболоня, 11;
  • вул. Шота Руставелі - вул. Збаразька, 37;
  • вул. Чернівецька, 50 – 52 – 56 – 58 – 65;
  • бул. Д. Галицького, 4;
  • вул. Корольова, 6 - вул. Корольова, 8;

Подайте заяву, щоб відмовитися від спрощеної системи оподаткування

Неділя, 17 березня 2019, 12:50

Головне управління ДФС у Тернопільській області повідомляє, що платники єдиного податку можуть самостійно відмовитися від спрощеної системи оподаткування у зв’язку з переходом на сплату інших податків і зборів, визначених Податковим кодексом України (далі – ПКУ). Такий перехід здійснюється з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) кварталом, у якому подано заяву щодо відмови від спрощеної системи оподаткування у зв’язку з переходом на сплату інших податків і зборів (п. 298.2 ст. 298 ПКУ).

Відповідно до п. п. 298.2.1 п. 298.2 ст. 298 ПКУ для відмови від спрощеної системи оподаткування суб’єкт господарювання не пізніше ніж за 10 календарних днів до початку нового календарного кварталу (року) подає до контролюючого органу заяву.

Подати заяву про відмову з 1 квітня 2019 року від спрощеної системи платник єдиного податку може до 21 березня 2019 року.

Для відмови від спрощеної системи оподаткування суб’єкт господарювання подає до відповідного контролюючого органу заяву (таку ж, як і для переходу на спрощену систему оподаткування) про застосування спрощеної системи оподаткування (далі – заява) за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 20.12.2011 №1675 «Про затвердження форми свідоцтва платника єдиного податку та порядку видачі свідоцтва, форми та порядку подання заяви про застосування спрощеної системи оподаткування та форми розрахунку доходу за попередній календарний рік». У заяві, зокрема, зазначається дата відмови від застосування спрощеної системи оподаткування та причини такої відмови.


Сектор комунікацій

Головного управління ДФС у Тернопільській області


 

Сторінка 1 з 619

«ПочатокПопередня12345678910НаступнаКінець»
Банер
Loading...
Банер
Банер
Банер
Банер