images/stories/logosait_new.jpg

 

Репортаж


Підприємець одночасно є найманою особою: чи є право на податкову знижку?

П'ятниця, 01 червня 2018, 05:36

У Тернопільській ОДПІ  зазначили, що порядок застосування податкової знижки визначений ст. 166 Податкового кодексу України.

Підпунктом 166.4.2 ст. 166 ПКУ передбачено, що загальна сума податкової знижки, нарахована платнику податку на доходи фізичних осіб у звітному податковому році, не може перевищувати суми річного загального оподатковуваного доходу такого платника, нарахованого як заробітна плата, зменшена з урахуванням положень п.164.6 ст.164 ПКУ.

Тобто, право на податкову знижку буде мати фізична особа – підприємець, яка одночасно є найманою особою, та винятково до доходів, одержаних від роботодавця у вигляді заробітної плати.

Нагадуємо, що у Центрі обслуговування платників Тернопільської ОДПІ фахівці інспекції консультують, проводять тренінги та надають практичну допомогу в заповненні Декларації про майновий стан і доходи та подання електронної звітності з використанням електронного підпису. Телефони для довідок: 4346-10, 43-46-46.


 

Тернопіль прийматиме фінал Кубка України з футболу серед жіночих команд

Четвер, 31 травня 2018, 06:59

2 червня 2018 року на Тернопільському міському стадіоні за адресою проспект Степана Бандери, 15 відбудеться фінал Кубка України з футболу серед жіночих команд. Початок матчу о 18.00. год. Вхід вільний.

За підсумками матчів 1/2 фіналу, у заключному поєдинку сезону 2017/2018 років між собою зіграють команди – «Легенда-ШВСМ», Чернігів та «Житлобуд-1», Харків.

Організатори запрошують усіх вболівальників на фінальний матч у жіночому футболі сезону 2017/2018!

У Тернополі спілкуватися з поліцією можна не встаючи з дивану

Середа, 30 травня 2018, 14:00

Спілкуватися з поліцією в режимі онлайн, отримувати відповіді на запитання та читати коментарі для інших користувачів.

Такі можливості дає новий онлайн-сервіс bezpechne.community для зручної побудови діалогу між правоохоронцями та громадянами.В процесі реформи правоохоронної системи та в умовах низького рівня просвітництва серед громадян щодо того, які повноваження має поліція, люди все менше розуміють, як співпрацювати із правоохоронними органами та куди звертатися зі своїми питаннями.

Велика частина містян навряд чи знає номер телефону свого дільничого чи графік його прийому, а наважитися подзвонити на 102 зі, здавалося б, простими запитаннями, під силу не кожному. Діалог між поліцією та громадянами залишається недосконалим. Спосіб покращення даної ситуації знайшла організація “Київ мрій”. У 2017 році було створено онлайн-сервіс для взаємодії поліції та громади. Відтепер він працює і в Тернополі. 

- Даний сервіс у Тернополі впроваджується в рамках маштабного безпекового проекту «Офіс безпеки» - майданчика для діалогу всіх служб у місті, - каже Володимир Шевченко, координатор Офісу безпеки Тернополя, юрист Центру громадського контролю "ДІЙ!" в Тернополі. - У разі наявності якоїсь проблеми можна буде  правильно скерувати запитання і все вирішуватиметься на користь міста і людей, які звертаються. Ми сприятимемо тому, щоб була комунікація, щоб питання вирішувалися не критикою, а конструктивно. 


Платформа bezpechne.community має дві складові: «Спитай поліцейського» та «Електронний кабінет дільничного», який ще в процесі розробки. На сайті ресурсу роз’яснено, що для того, аби задати питання, потрібно лише обрати відповідне місто, заповнити вже підготовані поля та надіслати на опрацювання адміністратору. Посилання на відповідь (коли вона з’явиться), прийде на електронну пошту

- Трапляється, що людині окрім допомоги правоохоронців, потрібна підтримка громадських організацій, які надають соціальні послуги, безоплатну правову допомогу, тощо - пояснює Ірина Білик, модератор сервісу bezpechne.community у Тернополі. – Ми надаватимемо користувачу алгоритм дій та можливі варіанти в зазначеній ситуації. І вже сама людина на власний розсуд зможе обрати один із них. Я як модератор намагатимуся поглянути на проблему людини з різних сторін, «живою» мовою подам максимум дотичної інформації про психологів, юристів, тощо.

За допомогою сервісу «Спитай поліцейського» громадяни зможуть не виходячи з дому задавати питання поліції та оперативно отримувати на них відповіді в режимі онлайн, позначати на інтерактивній карті небезпечні місця свого району та подивитися на відповіді для інших користувачів. 


Тернопіль - пілотне місто, де користувачі платформи bezpechne.community зможуть спілкуватися з дільничним приватними повідомленнями. Після запуску сервісу «Електронний кабінет дільничного», тернополяни зможуть легко знайти всю необхідну інформацію про свого дільничого: ім’я, прізвище, номер телефону, графік та місце прийому.

А головною особливістю стане можливість спілкуватися з дільничим онлайн, написавши йому приватне повідомлення. Це важливий та потрібний функціонал, адже так поліція стає більш інклюзивною. Люди, які не мають змоги прийти на прийом через фізичний стан, зможуть, таким чином, впливати на роботу поліції в місті, або просто краще розуміти її повноваження. Проте ресурс буде важливим не лише для людей з інвалідністю, а й для тих, хто не має та не хоче витрачати багато часу на біганину до поліції з питаннями.

Спрощена система комунікації дасть змогу почути більшу кількість містян та налагодити зв’язок між поліцією і громадянами.


- Цікаво, що на інтерактивній карті можна буде побачити проблемні місця Тернополя, - каже Ірина Білик. – За рік роботи такого сервісу в Києві бачимо, що найбільше люди зверталися із проблемами стихійної торгівлі, періодичних порушень правил дорожнього руху на проблемних ділянках доріг, скаржилися на шумні компанії, просили про додатковий патруль, тощо. Ми даємо роз’яснення на кожне питання, яке стосується компетенції безпеки у місті, надаємо контакти як до державних, комунальних установ, так і до волонтерських чи громадських організацій. Адже не завжди людина хоче звертатися офіційно.

- Добре, що даний сервіс зберігає анонімність, - додає Богдан Шевчук, начальник патрульної поліції Тернополя. - Людина зможе повідомити про проблему, написати дільничному навіть в таких делікатних питаннях, як сімейне насильство, сусід-наркоман, порушення тиші якимось закладом, тощо. На основі таких повідомлень дільничі приділятимуть більше уваги, патрульна поліція із залученням муніципальної поліції виїжджатиме на місце, опитуватимуть сусідів щодо рівня шуму, зможуть провести бесіду з власниками закладу, тощо. Ми будемо реагувати на повідомлення про наркотики, розпивання алкоголю, порушення громадського порядку, інші злочини. За потреби, додатково виставлятимемо екіпажі, або піші патрулі, особливо в нічний час. 


Важливо, що поліція йде в ногу з часом і комунікувати з нею можна напряму та без бюрократичних рамок. Така побудова діалогу між громадянами та правоохоронцями сприяє консолідації зусиль та покращенню рівня безпеки міст України. 


Довідка:- У Тернополі сервіс bezpechne.community впроваджується в рамках маштабного безпекового проекту Офіс безпеки, який реалізовує ГО “Центр громадського моніторингу та аналітики” (Центр громадського контролю “ДІЙ!” в Тернополі) в рамках діяльності Коаліції ГО “Тернопільський центр реформ”. 


Коаліція громадських організацій «Тернопільський центр реформ»

 

Про відокремлені підрозділи

Середа, 30 травня 2018, 06:31

Відповідно до статті 13 Закону України «Про громадські об’єднання» (далі - Закон)  громадське об'єднання зі статусом юридичної особи може мати відокремлені підрозділи, які утворюються за рішенням відповідного керівного органу громадського об'єднання згідно із статутом.

Відокремлені підрозділи громадського об’єднання не є юридичними особами, крім випадків, передбачених Законом.Відокремлені підрозділи громадського об’єднання утворюються та здійснюють свою діяльність на основі статуту громадського об’єднання.Відокремлені підрозділи громадського об’єднання зі статусом юридичної особи можуть мати своє положення, якщо це передбачено статутом громадського об’єднання. Положення про відокремлений підрозділ громадського об’єднання містить інформацію про найменування відокремленого підрозділу, назву керівних (та в разі потреби контролюючих) органів, порядок обрання (призначення), строк повноважень, перелік повноважень керівних (та в разі потреби контролюючих) органів. Положення про відокремлений підрозділ громадського об’єднання не може суперечити законам та статуту громадського об’єднання.Таким чином, для державної реєстрації створення відокремленого підрозділу юридичної особи подаються такі документи:1) Заява про державну реєстрацію створення відокремленого підрозділу юридичної особи;2) Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про створення відокремленого підрозділу;


Головне територіальне управління юстиції уТернопільській області


Коли звітуються платники єдиного податку 1 та 2 груп

Вівторок, 29 травня 2018, 08:24

У Тернопільській ОДПІ зазначили, що зареєстровані в установленому порядку фізичні особи – підприємці, які до закінчення місяця, в якому відбулася державна реєстрація, подали заяву щодо обрання спрощеної системи оподаткування та ставки єдиного податку, встановленої для першої або другої групи, вважаються платниками єдиного податку з першого числа місяця, наступного за місяцем, у якому відбулася державна реєстрація.

Тобто, новостворена фізична особа – підприємець є платником єдиного податку з першого числа місяця, наступного за місяцем, у якому відбулася державна реєстрація.

Доходи, отримані в періоді застосування спрощеної системи оподаткування, включаються до податкової декларації платника єдиного податку (форма, затверджена наказом МФУ від 19.06.15 № 578 (зі змінами від 17.03.17 №369), яка подається у строки, встановлені для річного податкового періоду, - протягом 60 календарних днів, що настають за останнім днем звітного (податкового) року.

При цьому, у період від дати державної реєстрації до переходу на спрощену систему оподаткування підприємець перебуває на загальній системі оподаткування, і як наслідок, доходи, отримані новоствореною особою у цей період, оподатковуються на загальних підставах.

Підприємці, які здійснюють діяльність на загальній системі оподаткування, подають податкову декларацію за місцем своєї податкової адреси за результатами календарного року протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року.

Форму декларації про майновий стан і доходи затверджено наказом МФУ від 02.10.2015 № 859 зі змінами.

Тобто, новостворена фізична особа – підприємець за період від дати державної реєстрації до дати переходу на спрощену систему оподаткування, коли він перебуває на загальній системі оподаткування, подає податкову декларацію за звітний період, який дорівнює календарному року протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного року.

Зазначена норма передбачена п.п. 49.18.5 ст. 49, п.п. 49.18.5 ст. 49, п. 177.5 ст. 177, п.п. 298.1.2 ст. 298 Податкового кодексу України.

Нагадуємо, що у Центрі обслуговування платників Тернопільської ОДПІ фахівці інспекції консультують, проводять тренінги та надають практичну допомогу в заповненні Декларації про майновий стан і доходи та подання електронної звітності з використанням електронного підпису. Телефони для довідок: 4346-10, 43-46-46.


 

Сторінка 901 з 1427

«ПочатокПопередня901902903904905906907908909910НаступнаКінець»
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер