images/stories/logosait_new.jpg

 

Репортаж


У Тернополі в медичних закладах встановлять відеокамери

Вівторок, 25 жовтня 2016, 06:56

Нещодавно місцеві депутати підтримати пропозицію встановити відеонагляд у місцевих лікарнях. Фінансування на такий задум відбуватиметься з бюджету міста. Таке нововведення вважають необхідною умовою для якісного лікування та відповідального ставлення лікарів до пацієнтів. Ініціатор цієї ідеї Андрій Шкула на своїй сторінці у соцмережі детально розповів про умови встановлення відеокамер:

«В лікарнях будуть КАМЕРИ, Радий бути причетним до якісних змін в місті. Депутати, нагадаю, підтримали мій запит щодо встановлення камер відеоспостереження в приймально-діагностичних відділеннях медзакладів міста.

Бюджетна комісія знайшла можливість профінансувати. То ж якісним камерам, які стежитимуть за якістю послуг, захищатимуть пацієнтів та медиків бути!!! Одразу скажу: ніяких конфіденційних речей камери не порушують - запис, по задуму, відбувається на закритий сервер. Доступ, в разі потреби, отримають правоохоронці, профільні чиновники ТМР, депутати. Причин такої ініціативи, з мого боку, декілька. Всі вони пов’язані зхі смертю тернополян чи то в медзакладах чи то за його межами. Приміром: чи правильно надавали допомогу чи вірно здійснювали діагностику/огляд, сам пішов пацієнт з лікарні чи його змусили, відмовили людині чи вона сама відмовилась, порушували лікарі/пацієнти закон і правила чи не порушували. Все це зможемо аналізувати. Крім того камери, впевнений, дисциплінують. Дякую депутатському корпусу за підтримку!!!»

Багатьох тернополян така затія обурила, тому що, на думку жителів міста, обладнання і фасад медичних закладів першочергово повинен фінансуватися, а камери можна встановити згодом. Також це є некоректним по відношенню до пацієнтів. Меншість це рішення підтримало.

Олена Сабатюк

 

У тернопільському клубі бізнес-подій гімназисти відкривали ″Фірму Майбутнього″

Понеділок, 24 жовтня 2016, 11:46

У Тернопільському міськрайонному центрі зайнятості відбулось чергове засідання «Клубу бізнес-подій», що діє при центрі підтримки підприємницьких ініціатив. Цього разу вперше учасниками засідання були учні - десятикласники Тернопільської класичної гімназії.

Тема зустрічі: «Презентація Пункту європейської інформації. Професії майбутнього».

На засідання була запрошена куратор Пункту європейської інформації, завідувач відділу читального залу Тернопільської обласної бібліотеки для молоді Олена Кіз’якова. Вона розповіла про можливості навчання за кордоном, грандові програми навчання та способи перевірки рейтингу навчального закладу, поділилась корисними WEB-ресурсами для пошуку інформації на сайтах науково-дослідних установ, інститутів громадянського суспільства та медіа, поінформувала про діяльність Європейського Союзу та його цінності.

У другій частині засідання фахівець з профорієнтації МРЦЗ Аліна Грицаєнко запропонувала гімназистам інтерактивну гру ″Фірма майбутнього″. Десятикласники визначали напрямок діяльності фірми, придумували назву, визначали хто і ким буде працювати, що буде робити. Надалі кожна команда презентувала свою фірму, пропонувала послуги та розповідала про перспективи розвитку бізнесу.

Також учні із задоволенням прийняли пропозицію написати запитання до роботодавців, які завітають на наступне засідання Клубу, що відбудеться 27 жовтня, а відповіді із найцікавішими запитаннями будуть розміщені на Фейсбук-сторінці Тернопільського МРЦЗ.

У Тернополі по 10 000 гривень отримають військові-контрактники, інваліди війни та діти загиблих учасників АТО

Неділя, 23 жовтня 2016, 14:17

На черговій сесії Тернопільської міської ради пропонується внести зміни до «Програми турбота на 2016-2018 року», яка передбачає соціальну підтримку різних верств населення. Як розповідає міський голова Сергій Надал, зміни стосуються виділення одноразової грошової допомоги у розмірі 10 000 гривень деяким категоріям населення.

«Гроші ми виділимо тернополянам, які уклали контракт на військову службу, а також учасникам бойових дій, які отримали статус інваліда війни під час АТО чи Революції Гідності, - розповідає Сергій Надал. - Також до Дня святого Миколая неповнолітнім дітям загиблих учасників АТО з Тернополя буде виділено таку ж суму коштів».

Для отримання коштів цим категоріям тернополян, або їх представникам, необхідно звернутися з відповідними документами та заявою у міську раду

 

Вакантні посади та вільні робочі місця уТернопополі

Субота, 22 жовтня 2016, 16:29

Станом на 01 жовтня 2016 року 432 підприємства міста подали інформацію до Тернопільського міськрайонного центру зайнятості про наявність 1068 вільних робочих місць та вакантних посад ( на 01.10.2015 р. – 951 вакансія), у тому числі потреба для заміщення на посади службовців – 295 місць, для працевлаштування осіб з обмеженими фізичними можливостями – 28 місць.

Всього за січень – вересень 2016 року Тернопільський міськрайонний центр зайнятості отримав від 1458 підприємств інформацію про наявність 9012 вільних робочих місць та вакантних посад. Для покращення ситуації на ринку праці та розширення спектру послуг, що надається службою зайнятості роботодавцям, за січень – вересень 2016 року проведені 28 міні-ярмарків вакансій щодо сприяння роботодавцю в укомплектуванні заявлених вакансій, 9 презентацій роботодавця, 3 профорієнтаційних масових заходи «День відкритих дверей на виробництві»: ТзОВ «Тервікнопласт», в яких взяли участь 10 чол., магазин «Фокстрот» ( ТЦ «Орнава») – 23 особи та ФОП Краєвський А.В. ( італійська хімчистка «Perfetto») – 10 чол., 4 семінари з соціальними партнерами на теми: «Служба зайнятості відкрита для всіх і для кожного», «Роботодавець – надійний партнер служби зайнятості у питанні працевлаштування безробітних», «Молодь на ринку праці» та «Служба зайнятості відкрита для всіх і для кожного».

Облікові справи мають термін зберігання

П'ятниця, 21 жовтня 2016, 00:00

В управлінні обслуговування платників Тернопільської ОДПІ пояснили, скільки часу зберігаються справи платників податків. Фахівці зазначили, що Наказом Міністерства юстиції України від 12.04.2012 № 578/5 затверджено Перелік типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів (далі – Перелік).

Відповідно до статті 291 р. І Переліку облікові справи платників податків і зборів (обов’язкових платежів) зберігаються протягом 5 років після припинення діяльності таких суб’єктів господарювання.

Особові рахунки платників податків і зборів (обов’язкових платежів) зберігаються протягом 5 років. Це передбачено статтею 292 вказаного Переліку.

Однак, слід зазначити, що обчислення строків зберігання документів проводиться з 1 січня року, який іде за роком завершення їх діловодством.

Наприклад, обчислення строку зберігання справ, завершених діловодством у 2014 році, починається з 1 січня 2015 року.

Відділ організації роботи Тернопільської ОДПІ

 

Сторінка 1086 з 1425

«ПочатокПопередня1081108210831084108510861087108810891090НаступнаКінець»
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер