images/stories/logosait_new.jpg

 

Репортаж


Уряд не в змозі забезпечити тернопільських медиків заробітною платою

Середа, 02 березня 2016, 07:19

Як повідомляє відділ охорони здоровʼя та медичного забезпечення Тернопільської міської ради, заборгованість медикам за лютий 2016 року становить 1 мільйон 290 тисяч гривень. Цієї новиною стурбовані всі працівники медичної галузі. Органи влади пояснюють це тим, що Кабінет Міністрів виділив недостатню кількість коштів для виплати заробітної платні робітникам тернопільських медичних установ. У звʼязку з цим, місцеві органи повинні виділити частину свого бюджету.

Чимале хвилювання викликала така новина у місцевих жителів та влади. Це повʼязано з тим, що медичні заклади уряд зобовʼязаний фінансувати лише з державного бюджету, проте цього року виникли певні суперечності. Для виплати заробітної платні по стандарту субвенція повинна становити 85%, в той час, як Міністерство фінансів України забезпечує лише 50% на потреби медичної галузі загалом. Такі наслідки спричинило те, що Кабінет Міністрів виділив недостатню кількість грошей для оплати праці тернопільським медикам.

13doctor-measuring-blood-pressure

Міський голова Сергій Надал погодився підтримати працівників цієї галузі, саме тому з міського бюджету буде виділено кошти, які були призначені для ремонту міста. Через такі дії уряду в Тернополі цьогоріч буде скорочено виплату грошей на ремонт доріг, житлових будинків та інших послуг, яких терміново потребує місто. Такі дії вимушені, тому що уряд, лише, за лютий заборгував 1 мільйон 290 тисяч гривень, а субвенція повинна здійснюватися кожного місяця.

Тернопільська влада змушена економити на тому, що було давно заплановано. Це повʼязано з тим, що до кінця року медикам не вистачить грошей на оплату їх праці. За 2016 рік ця сума буде складати 18 мільйонів гривень. Тому, цього року тернополяни знову змушені «латати дири» створені державним урядом замість того, щоб відбудовувати своє місто.

Олена Сабатюк

 

Заява – лише в електронній формі

Середа, 02 березня 2016, 07:17

Як зазначила начальник відділу контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів Тернопільської ОДПІ Галина Мадай – заява про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального подається до податкової інспекції за основним місцем обліку виключно в електронному вигляді за формою J(F)1310301 з дотриманням умов щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного цифрового підпису відповідальних осіб. Форма Заяви розміщена на офіційному веб-порталі ДФС (www.sfs.gov.ua > Електронна звітність >Платникам податків про електронну звітність> Інформаційно-аналітичне забезпечення>Реєстр електронних форм податкових документів).

Таку заяву можна подати через особистий кабінет електронного сервісу «Електронний кабінет платника» (оновлена версія). Вхід здійснюється за адресою: cabinet.sfs.gov.ua, або платник самостійно, на власний розсуд, може обрати інше програмне забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту).

Всі поля заяви про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального обов’язкові для заповнення.

При заповненні відомостей про пункти з реалізації пального (пункт 5 Заяви) необхідно:

код адміністративної одиниці внести відповідно до КОАТУУ (кол.5), де знаходиться пункт з реалізації пального, використовуючи Класифікатор об’єктів адміністративно-територіального устрою, що розміщений на сайті Державної служби статистики: www.ukrstat.gov.ua (Про службу > Методологія та класифікатори >Класифікатори);

код типу об’єктів оподаткування (кол.8) внести користуючись Довідником типів об’єктів оподаткування оприлюднений на офіційному веб-порталі ДФС (www.sfs.gov.ua > Довідники >Типи об’єктів оподаткування);

код ознаки надання інформації (кол.10) вказати дотримуючись Правил заповнення ознаки надання інформації, використовуючи довідник ознак надання інформації, що наведений у примітці 6 Заяви.

Звертаємо увагу, що в полі «код пункту реалізації пального» має вказуватись числове значення, а саме:

стосовно пунктів, які є філіями або іншими відокремленими підрозділами заявника - юридичної особи, має вказуватись код ЄДРПОУ такої філії чи іншого відокремленого підрозділу, якщо такі філії мають власні коди ЄДРПОУ, відмінні від коду ЄДРПОУ юридичної особи;

стосовно пунктів, які не є філіями чи іншими відокремленими підрозділами юридичної особи або не мають власних кодів ЄДРПОУ, має вказуватись код за внутрішньою кодифікацією, прийнятою самою юридичною особою (наприклад, номери нафтобаз, АЗС, складів, цистерн тощо).

Кожен пункт реалізації пального повинен мати, в межах підприємства, свій унікальний код.

В полі коду пункту не рекомендується вказувати податковий номер заявника.

Заповнення поля коду пункту реалізації має значення для подальшого його використання при складанні акту інвентаризації обсягів залишків пального, та при реєстрації акцизних накладних пунктами, яким буде делеговане право виписки таких накладних.

Галина Мадай зауважила, що платникам, котрі некоректно заповнили дані щодо кодів пунктів реалізації пального в заявах про реєстрацію платниками акцизного податку з реалізації пального (наприклад, для всіх пунктів був вказаний код ЄДРПОУ юридичної особи) необхідно подати заяви з позначками «зміни».

У разі виникнення питань, платники мають можливість звернутися за багатоканальним телефоном ДФС України: 0-800-501-007, а також до Центру обслуговування платників Тернопільської ОДПІ за адресою: вул. Білецька, 1, телефон: 43-46-10.

Відділ організації роботи Тернопільської ОДПІ

Деякі податкові інспекції буде реорганізовано

Вівторок, 01 березня 2016, 08:47

В рамках проведення податкової реформи і на виконання наказу ДФС України від 24.02.2016 року №173 в деяких територіальних органах ДФС у Тернопільській області відбудуться зміни, а саме реорганізація стосуватиметься Козівської ОДПІ, яку буде приєднано до Бучацької ОДПІ, Збаразьку ОДПІ - до Кременецької ОДПІ, Гусятинську ОДПІ - до Чортківської ОДПІ, а Теребовлянське відділення Гусятинської ОДПІ включать до складу Бучацької ОДПІ.

Для належного проведення реорганізації окремих територіальних органів ДФС у Тернопільській області утворено відповідні комісії.

Відділ комунікацій

Головного управління ДФС у Тернопільській області

 

У Тернополі покажуть гучну театральну прем’єру

Вівторок, 01 березня 2016, 07:44

Легендарний твір, вражаюча вистава варті того, щоб це побачив кожен тернополянин.

14 березня Чернівецький академічний обласний український музично-драматичний театр імені Ольги Кобилянської представить у Тернополі прем’єру гучної драми «Земля».

Глядачі матимуть змогу побачити іншу «Землю» – історію Сави, людини, котра пішла на гріх заради землі. У виставі піднята не тільки тема влади землі над людиною, а насамперед, психологія людської душі. Не зважаючи на те, що трагедія братовбивства – реальний факт, драматургія розгортається через символічний та, до певної міри, містичний показ внутрішнього світу героїв, якими обгорнуті події.

  • Наш театр представить драму «Земля» О.Кобилянської у постановці відомого режисера Мирослава Гринишина, прем’єра якої відбулася у 2013 році до 150-річчя Ольги Кобилянської. У 2015 році з цією виставою театр побував на успішних дводенних гастролях у м. Києві. У березні цього року театр представить виставу «Земля» в. Івано-Франківську, Львові, Тернополі.

В основі тексту – інсценізація Василя Василька (1946 р.) за повістю Ольги Кобилянської, адаптована Мирославом Гринишиним із залученням другої частини

Історія Сави – людини, яку перемогла земля, не втрачає актуальності й сьогодні, не зважаючи на те, що була написана сто літ тому.

Скільки нам ще потрібно століть, щоб усвідомити, що людське життя і скалічені долі – це надто висока плата за землю?…

Афіша Гастролі Б5 Загальна-01

Режисер-постановник – засл. діяч мистецтв України Мирослав Гринишин

Художник-постановник – Андрій Романченко

Композитор, диригент – Володимир Шнайдер

Балетмейстер-постановник – Василь Гринюк

У виставі задіяний увесь акторський склад, балет та оркестр Чернівецького музично-драматичного театру ім. О. Кобилянської.

У ролі Івоніки Федорчука – директор театру Юрій Марчак.

Основні вимоги призначення субсидій

Понеділок, 29 лютого 2016, 13:36

Основними вимогами, на підставі яких розглядають призначення субсидії у Тернополі, є вид доходів та разова покупка вартістю на більш ніж 50 тисяч гривень впродовж року.

За словами директора департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації Вадима Боярського, саме ці пункти перевіряються працівниками органів соціального захисту.

Наявність карткового рахунку та депозитів не підлягають перевірці.

За умови, якщо особа не вірно вказала доходи та факт вартісної покупки, виплата субсидій скасується. Штрафні санкції в такому випадку не передбачені. Якщо виявиться, що людина вказала не вірні дані, вона змушена буде повернути лише суму наданих субсидій. Ніяких подвійних санкцій не передбачається.

Детальніше у сюжеті ІНТБ

 

Сторінка 1179 з 1423

«ПочатокПопередня1171117211731174117511761177117811791180НаступнаКінець»
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер