images/stories/logosait_new.jpg

 

Репортаж


Граничні строки подання податкової декларації про майновий стан і доходи

Четвер, 31 січня 2019, 08:30

для фізичних осіб - підприємців (крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування)  – протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (року);

 

Останній день подання декларації за 2018 рік – 11.02.2019.

Важливо! У разі якщо фізична особа - підприємець (крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування) отримує інші доходи, ніж від провадження підприємницької діяльності, такі доходи з джерел їх походження з України та іноземні доходи зазначаються в річній податковій декларації, що подається у строк, визначений п.п. 49.18.5 п. 49.18 ст. 49 Кодексу

для фізичних осіб – підприємців, стосовно яких проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця за її рішенням,  – протягом 30 календарних днів з дня проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності;

Важливо! У разі проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця за її рішенням останнім базовим податковим (звітним) періодом є період з дня, наступного за днем закінчення попереднього базового податкового (звітного) періоду до останнього дня календарного місяця, в якому проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності.

для громадян, які зобов’язані подати декларацію та осіб, які проводять незалежну професійну діяльність – до    01 травня року, що настає за звітним;

Останній день подання декларації за 2018 рік – 02.05.2019.

 

Важливо! Якщо останній день строку подання податкової декларації припадає на вихідний або святковий день, то останнім днем строку вважається операційний (банківський) день, що настає за вихідним або святковим днем  (п. 49.20 ст. 49 Кодексу).

для громадян, які мають право на податкову знижку – по 31 грудня (включно)  наступного за звітним податкового року;

для платників податку - резидентів, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання, – не пізніше 60 календарних днів, що передують виїзду.

За умови якщо в платника податку відсутні підтверджуючі документи щодо суми отриманого ним доходу з іноземних джерел і суми сплаченого ним податку в іноземній юрисдикції, оформлені за ст. 13 Кодексу, то згідно з п.п. 170.11.2 п. 170.11 ст. 170 Кодексу такий платник зобов’язаний подати до контролюючого органу за своєю податковою адресою заяву про перенесення строку подання декларації до 31 грудня року, наступного за звітним.


Докладніші консультації – у Центрі обслуговування платників або за телефоном:

43-46-10, 43-46-46.

 

Менше місяця залишилося у громадян, щоб розмитнити автомобілі за пільговою ставкою

Середа, 30 січня 2019, 08:59

З 25 листопада 2018 набрали чинності Закони України № 2611-VIII та 2612-VIII, що запровадили порядок митного оформлення автомобілів, встановили нові ставки акцизного податку, а також посилили відповідальність за недотримання вимог законодавства під час використання автомобілів на іноземній реєстрації.

З початку дії законів Тернопільською митницею ДФС оформлено 3051 транспортний засіб. З них 1675 авто, ввезених на митну територію України в період з 1 січня 2015 до 25 листопада 2018, так званих «євроблях». Про це повідомила начальник Тернопільської митниці ДФС Оксана Антонович.

З 1 січня 2019 року  легалізовано 1903 транспортних засоби, «євроблях» - 1254.

У середньому за день працівники митниці оформляють 100 автомобілів.

У Тернопільській митниці ДФС звертають увагу, що період здійснення митного оформлення легкових транспортних засобів із застосуванням коефіцієнта 0,5 при оподаткуванні акцизним податком минає 22 лютого 2019 року.

Для громадян, котрі планують легалізувати свій автомобіль, у зоні діяльності митниці функціонує два місця, де здійснюють оформлення транспортних засобів. Тож варто звернутися у відділ митного оформлення №1 митного посту «Тернопіль – центральний», який знаходиться за адресою вул. Текстильна, 28а, м. Тернопіль або ж відділ митного оформлення №2 митного посту «Тернопіль – центральний» -                    вул. Текстильна, 38, м. Тернопіль.

При виникненні запитань щодо особливостей ввезення та розмитнення транспортних засобів на іноземній реєстрації телефонуйте на номер «гарячої лінії» (0352) 43-03-21, яка діє у  Тернопільській митниці ДФС.


Сектор комунікацій

Головного управління ДФС у Тернопільській області



Впродовж доби 23 одиниці спецтехніки очищало місто від снігу

Середа, 30 січня 2019, 08:47

Впродовж останньої доби у Тернополі спостерігалося ускладнення погодних умов, зокрема зниження температури повітря та інтенсивні опади у вигляді снігу.

З цієї причини усі комунальні служби міста та підрядні організації були завчасно приведені у режим готовності та впродовж ночі здійснювали превентивне посипання доріг соляною сумішшю.

А уже з 5 год. ранку для своєчасного очищення міста від снігу та недопущення утворення ожеледиці, на вулиці Тернополя виїхало 23 одиниці спеціальної техніки ТОВ «Авакс проф» та «Міськшляхрембуд», 14 з яких здійснювали посипання проїзних частин протиожеледними сумішами та 9 одиниць транспорту підмітали тротуари тракторними щітками. Окрім снігоочисної техніки, на пішохідних та проїзних частинах міста працювало 70 двірників.

А для прибирання об’їзних шляхів, якими пересувається багатотонний транзитний транспорт, у Тернополі вперше цього року використовується нова технологія- поливання доріг соляним розчином. Зі слів начальника управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Олега Соколовського, ця технологія є більш ефективною та широко використовується в багатьох містах України та Європи.

До слова, роботи з очищення вулиць Тернополя від снігу тривають і досі не припинятимуться впродовж наступної ночі.

Нагадуємо, що за прибирання дворів та міжквартальних проїздів у місті відповідальні ЖЕКи та ОСББ

 

Тернопільські освітяни взяли участь у міжнародному проекті

Середа, 30 січня 2019, 08:45

Директори та вчителі тернопільських шкіл та Галицького коледжу ім.В.Чорновола стали першими у Тернополі, які долучилися до навчань, організованих Польсько-Німецькою співпрацею молоді та Центром дидактичних послуг,  під час якого відвідали тренінгові курси з написання проектів міжнародного обміну навчальних закладів. Сертифікати про завершення навчання освітяни отримали у приміщенні Тернопільської міської ради.

Долучення тернопільських навчальних закладів до такої співпраці стало можливим завдяки містам-партнерам Тернополя у Польщі.  Про це зазначив міський голова Сергій Надал.

«Співпраця Тернополя з містами-партнерами та побратимами у Польщі демонструє свою ефективність. Адже сьогодні наші комунальні установи та організації мають можливість вивчати міжнародний досвід, проводити молодіжні обміни та навчальні мовні табори, культурні та спортивні заходи, а також брати участь у грантових проектах, які пропонують країни ЄС, - зазначив Сергій Надал. – Тому висловлюють керівникам наших міст-партнерів та побратимів щиру подяку за співпрацю, а нашим освітянам бажаю бути активними та впроваджувати у навчальні процеси міста кращий міжнародний досвід».

З 1 січня 2019 року всі кандидати на посаду державного реєстратора зобов’язані скласти професійний іспит

Вівторок, 29 січня 2019, 09:46

24 жовтня 2018 року Кабінетом Міністрів України прийнято постанову №860 «Про реалізацію експериментального проекту у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень і державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», згідно якої з 01 січня 2019 року всі кандидати на посаду державного реєстратора будуть складати професійний іспит на знання законодавства у сфері державної реєстрації. Цією постановою затверджено Порядок реалізації експериментального проекту з організації визначення професійної компетентності осіб, які мають намір здійснювати функції державного реєстратора прав на нерухоме майно та/або державного реєстратора юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

Окрім кандидатів на посаду державного реєстратора іспит складатимуть і ті реєстратори, стосовно яких Мін’юстом прийнято рішення про тимчасове блокування доступу до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та/або Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

Визначення професійної компетентності здійснюється окремо у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

Організація визначення професійної компетентності осіб здійснюється Міністерством юстиції України шляхом автоматизованого анонімного тестування, що проводиться один раз на місяць. У разі потреби, за рішенням Міністерства юстиції України, автоматизоване анонімне тестування може проводитися більше ніж один раз на місяць.

Для проходження автоматизованого анонімного тестування особи, які мають намір здійснювати функції державних реєстраторів, подають до Мін’юсту відповідну заяву та засвідчену особистим підписом копію паспорта громадянина України. Повідомлення про дату, час та місце проведення автоматизованого анонімного тестування, а також прізвище, ім’я та по батькові осіб, які виявили бажання пройти таке тестування, буде розміщене на офіційному веб-сайті Мін’юсту не пізніше ніж за сім календарних днів до дня його проведення.

Визначення професійної компетентності є публічним, а тому під час проведення автоматизованого анонімного тестування можуть бути присутніми представники засобів масової інформації.

Міністерством юстиції обов’язково забезпечується ведення відео-фіксації процесу автоматизованого анонімного тестування.

Особи, які не пройдуть автоматизованого анонімного тестування, можуть повторно звернутися до Міністерством юстиції України та пройти його у будь-який час.

Під час автоматизованого анонімного тестування тестові завдання формуються безпосередньо системою для кожної особи індивідуально шляхом генерування у довільній формі у кількості 100 тестових завдань. До кожного тестового завдання пропонуються кілька варіантів відповідей, одна з яких є правильною.

Для того, щоб скласти іспит, потрібно дати правильну відповідь на 75 відсотків запитань.

Лише після складання іспиту та отримання відповідного сертифікату державний реєстратор зможе розпочати роботу.

Сертифікат про підтвердження професійної компетентності у відповідній сфері державної реєстрації є обов’язковим документом для призначення особи на відповідну посаду/укладення трудового договору із суб’єктом державної реєстрації з метою виконання функції державних реєстраторів, а також для відновлення державному реєстратору доступу до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та/або Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань

Підвищення кваліфікації державних реєстраторів та покращення якості послуг, які вони будуть надавати громадянам – основна мета реалізації експериментального проекту Міністерства юстиції України з організації визначення професійної компетентності осіб, які мають намір здійснювати функції державного реєстратора прав на нерухоме майно та/або державного реєстратора юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

 

Головне територіальне управління

юстиції у Тернопільській області


 

Сторінка 837 з 1439

«ПочатокПопередня831832833834835836837838839840НаступнаКінець»
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер