images/stories/logosait_new.jpg

 

Репортаж


Тернополяни, які не мають субсидії, можуть сплачувати рахунки за теплопостачання рівними частинами протягом року

Неділя, 13 листопада 2016, 10:55

Сім’ї, які не підпадають під дію субсидії, мають можливість сплачувати рахунки за теплопостачання рівними частинами протягом року. Про це повідомила заступник управління житлово-комунального господарства облдержадміністрації Софія Близнюк.

«Уряд надав можливість українським сім’ям, які не підпадають під дію житлової субсидії, сплачувати рахунки за послуги централізованого опалення рівними частинами протягом року. Тобто у споживачів буде можливість в опалювальний період сплачувати лише 50% вартості спожитих послуг, решту - 50% рахунку - доплатити у літній період. Відповідну постанову прийнято 19 жовтня 2016 року», - прокоментувала Софія Близнюк.

 

Щоб скористатися послугою, варто звернутися із письмовою заявою до виконавця послуги з централізованого опалення про надання розстрочки в оплаті житлово-комунальної послуги з теплопостачання. Починаючи з дати подання заяви щомісяця протягом опалювального періоду підприємство виставлятиме рахунок у вигляді 50% від нарахованої плати за спожиту послугу. Решту суми – неоплачених 50% від нарахованої протягом опалювального періоду плати за житлово-комунальну послугу виставлятиметься споживачу протягом міжопалювального періоду щомісяця рівними частинами, починаючи з травня до вересня включно.

 

У разі звернення споживача, який не має житлової субсидії, із заявою для отримання розстрочки в оплаті комунальних рахунків на теплопостачання, підприємство у платіжному документі передбачить:

• графу для зазначення оплати 50% від нарахованої плати за житлово-комунальну послугу з централізованого опалення протягом опалювального періоду

• графу розрахованої і розподіленої рівними частинами протягом кожного місяця міжопалювального періоду суми неоплачених 50% від нарахованої плати за житлово-комунальну послугу з централізованого опалення.

Таким чином, споживач матиме змогу бачити суму, яку вже сплатив, і яку потрібно сплатити.

«Розстрочку платежу за опалення можна вважати позитивом для споживачів, адже це дозволить не викладати одразу з кишені чималу суму. Механізм оплати не передбачає жодних комісій, процентів, пені чи інших додаткових витрат. У заяві споживач гарантує здійснювати оплату у зазначений строк та підтверджує відсутність субсидій. Проте необхідно пам’ятати, що розстрочка – це не його відміна, а у споживача є обов'язок оплачувати отримані комунальні послуги, чітко закріплений в ст. 20 ЗУ «Про житлово-комунальні послуги», - підсумувала Софія Близнюк.

 

У Тернополі відкриють диспетчерський центр швидкої допомоги

Субота, 12 листопада 2016, 10:51

Диспетчерські центри надання екстреної медичної допомоги не новина для нашої країни. Сьогодні вони вже функціонують у кількох областях. Незабаром такий центр з’явиться і в Тернополі. Передбачається, що він стане єдиною структурою краю, куди надходитимуть виклики жителів області. На виклик виришутиме та машина, яка знаходиться найближче до пункту призначення. Структурі будуть підвладні всі медичні бригади Тернопілля.

З метою підвищення ефективності роботи «швидких» області до кінця 2016 року у Тернополі має розпочати роботу єдиний диспетчерський центр. Cтворення такого центру дозволить максимально зменшити час, який карета швидкої допомоги проводитиме у дорозі до громадянина, якому потрібна медична допомога. На медичних машинах будуть встановлені GPS- навігаторами, а на шляху до пацієнта світлофори перемикатимуться на зелене світло. Тернополяни зможуть бачити, де саме знаходиться викликана «швидка» на інтерактивній карті місцевості.

Також завдяки новому диспечерському центру вдасться ефективно використовувати наявний автопарк і знизити експлуатаційні витрати комунальних підприємств. Карети планують обладнати системою передачі даних у медичні заклади. Таким чином уже в дорозі до медичного закладу можна буде робити обстеження хворого, а дані оперативно надсилати до лікарні.

У 2016 році на спорядження центру з державного фонду регіонального розвитку та обласного бюджету виділено 7624,618 тис грн. Планово центр розпочне свою роботу вже цього року у грудні за адресою вул. Рєпіна, 11.

 

Підготувала Юлія Хім’як

Про що запитують депутати Тернопільської міськради?

П'ятниця, 11 листопада 2016, 14:33

Про що запитують депутати Тернопільської міськради?За рік роботи тернопільські депутати подали 26 запитів. Не всі народні обранці вміють користуватися цим інструментом та не знають до кого можна з ним звертатися.

Одним із критеріїв ефективності роботи місцевого депутата є його вміння працювати з наданими йому законом інструментами впливу. Інструментами впливу депутата на установу, організацію будь-якої форми власності є депутатський запит.

На відміну від депутатських звернень, які може писати кожен обранець, депутатський запит має значно більшу силу. Його має підтримати на сесії голосуванням більшість депутатів. По суті, це не вимога одного депутата, а вимога усієї Ради.

За рік роботи депутати Тернопільської міської ради підтримали 26 запитів.

Для порівняння, за весь час минулої каденції (2010 - 2015 рр.) депутатами Тернопільської ради було підтримано лише 11 запитів, в той час, коли депутати Львівської міської ради подали 1 575 запитів. Київрада тоді подала майже 900 запитів, але депутати Київради 7 скликання на той момент пропрацювали лише півтора роки. Ось графіка, яка відображає кількісні показники запитів  попередньої каденції міськрад по всій Україні.

 

В багатьох радах є традиція підтримувати всі запити всіх депутів. Це так зване негласне сприяння та взаємодопомога депутатського корпусу. Але тим не менше під час гострих конфліктів часто одні депутати не підтримують інших, незважаючи на текст та значення запиту. Це негативний аспект. Разом з тим, багато запитів не підтримуються правильно, зокрема через те, що вони спрямовані за межі Тернополя, а закон такого робити не дозволяє. Також трапляються абсурдні вимоги в тексті запитів, тобто пропонуються безглузді рішення. Зрозуміло, що рада за такі запити теж не хоче голосувати! - каже Олександр Солонтай, експерт Інституту політичної освіти.

Відповідно до ЗУ “Про місцеве самоврядування” депутати можуть звернутися із запитом виключно до керівництва міста, підприємств, установ, організацій, розташованих на території міста, проте в ТМР є депутати, які звертаються і до керівництва країни. Так, депутат від ВО “Свобода” Ігор Турський подав два запити, які стосуються допомоги АТОвцям, проте скерував їх не за адресою - звертався до Кабміну, Міноборони та нардепа Пастуха.

Тернопільські депутати подавали запити міському голові щодо оприлюднення публічної інформації, публікування на веб-сайті міськради усіх актів та їх проектів з усіма додатками.

Також народних обранців цікавили питання благоустрою вулиць, транспорту, атракціонів в парках містах, приватизації житлових приміщень в гуртожитках. Піднімалось питання військового кладовища.

Рух ЧЕСНО підготував для депутатів роз’яснення щодо запитів та звернень.

Рух ЧЕСНО продовжує стежити за роботою міської влади у Тернополі та очікує на звіт мера у прямому ефірі. Нагадаємо, Сергій Надал публічно пообіцяв прозвітувати за рік роботи відповідно до стандартів ЧЕСНО.

 

Новий споживчий кошик неприємно здивував українців

П'ятниця, 11 листопада 2016, 13:55

З новим товарним кошиком про часті покупки можна не хвилюватися. Деякі непродовольчі товари та послуги в ньому й взагалі відсутні, а левова частка витрат припадає на продукти харчування. Товарний кошик урядовці переглянули вперше за останні 15 років, проте й досі чимало його пунктів далекі від української реальності.

Офіційний сайт уряду оприлюднив новий споживчий кошик громадян. До складу кошика включений наборів продуктів харчування, непродовольчі товари та послуги.

«Урядовим рішенням збільшені обсяги споживання деяких продуктів харчування (крупи, м'ясо, фрукти), збільшено кількість окремих товарних позицій в наборах непродовольчих товарів (одяг, взуття) і скорочені терміни їх використання. Переглянуті також набори предметів першої необхідності, санітарії та ліків, ЖКП і послуг зв'язку», − повідомляється на сайті.

Зі списку споживчого кошика, що знаходиться у вільному доступі в мережі Інтернет дізнаємося, що Кабмін справді дещо збільшив норму вживання круп: кожному громадянину України відведено 39 кг житнього та 62 кг пшеничного хліба, а також 4 кг макаронних виробів, 5 кг рису, 2 кг гречки, кілограм пшона та на 100 грамів більше вівсянки, ніж минулого року.

Ситуація з одягом вкрай невтішна. Працездатній особі жіночої статі передбачені шість пар трусів на рік, а непрацюючій ту ж саму кількість доведеться носити два роки. Однієї спідниці й однієї пари зимового взуття має вистачити працездатній жінці на три роки, непрацюючій – на кілька років довше. Одна пара чоловічих штанів розрахована на чотири роки, а краватку (так само як і костюм-двійку та демісезонну куртку) працездатні чоловіки можуть змінювати кожних п’ять років, непрацездатні (краватку) – кожних десять.

Список необхідних товарів викликає чимало запитань. Наприклад, в його переліку немає витрат на послуги користування Інтернетом, не передбачено утримання домашніх улюбленців та ще чимало потрібних речей, як от окуляри для зору або дитячі іграшки.

Підготувала Юлія Хім’як

Про хабарництво у медичних закладах Тернополя скоро можна буде повідомити за допомогою SMS-повідомлення

П'ятниця, 11 листопада 2016, 07:46

Невдовзі у загальне користування буде впроваджена мобільна програма, за допомогою якої кожен мешканець міста зможе поскаржитись на те, що лікарі вимагали кошти задля збагачення власного гаманця. Для цього пацієнтові необхідно відправити повідомлення на номер, який буде відомий згодом. Детальну інформацію кожен зможе прочитати при вході у лікарні, де і будуть написані контактні дані.

Тернополяни неодноразово скаржились на хабарництво у медичних закладах міста. Особливо часто з цією ситуацією стикаються пенсіонери, які у звʼязку із станом здоровʼя змушені відвідувати лікарні ледь не кожного місяця. Проте, не всі мають сміливість повідомити про це відкрито. Саме тому система анонімного SMS-повідомлення дає змогу поскаржитись на неякісні медичні послуги і залишатися невідомим.

Через кілька тижнів у кожному медичному закладі будуть розміщені оголошення, на яких буде чітко вказана потрібна інформація для користування цією послугою. Також пильну увагу буде зосереджено на якості наданих послуг. Якщо ж лікар виконав свою роботу неналежним чином, пацієнт може скористатися QR-кодом або надіслати SMS. Цю інформацію отримає керівництво медичного закладу.

 

Олена Сабатюк

 

Сторінка 1081 з 1426

«ПочатокПопередня1081108210831084108510861087108810891090НаступнаКінець»
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер