images/stories/logosait_new.jpg

 

Репортаж


Як зменшити ризик квартирної крадіжки під час літнього відпочинку?

П'ятниця, 10 червня 2016, 06:55

Відстежуючи новини ми часто чуємо про зростанні числа квартирних крадіжок, які скоюються не тільки місцевими злодіями, а й приїжджими з інших міст України та зарубіжними злодіями – «гастролерами».

Як відомо, у 2015 році відбувалося 106 квартирних крадіжок, на сьогоднішній день - 163 «обчищені» квартири, що на 53,8% більше чим минулого року.

Працівники Управліня поліції охорони в Тернопільській області розповідають, що “домушники», найчастіше, потрапляють в квартиру зламавши серцевину замка на вхідних дверях. На частку таких крадіжок припадає 50% усіх злочинів.

охорона

Другий улюблений метод – відкрити викруткою або фомкою металопластикове вікно або пробратися в квартиру через відкриту кватирку, використовуючи професійні альпіністське спорядження та навички, якщо це вище третього поверху. До третього поверху злодії-екстремали добираються навіть без спорядження за лічені хвилини.

Багато хто сподівається на те, що металопластикові вікна надійно захистять від злому. Така думка – помилкова. Єдине призначення таких вікон – забезпечення теплозвукоізоляції. Практика показує, що пластикові вікна дуже легко розкриваються самої звичайною викруткою за наявності певних знань, досвіду та навичок.

Як кажуть поліцейські охорони, будь-які двері і замки можна зламати, тому радять ставити сигналізацію на квартиру. Повна гарантія безпеки майна тернополян забезпечена тільки в тому випадку, якщо в кожній кімнаті встановлений датчик руху, який передасть сигнал тривоги помітивши будь-який рух в цій кімнаті.

Останнім часом люди встановлюють сигналізацію в квартиру блокуючи тільки вхідні двері, що є дуже ризиковим вчинком, адже, як правило, злодій проникаючи в квартиру через вікно, через нього ж і вийде з украденим, залишаючи датчики руху біля вхідних дверей незадіяними.

Ставити квартиру на сигналізацію з першого погляду може здатися дуже затратно, але це тільки з першого погляду. Будь-яке майно: телевізор, комп’ютер, гаджети, заощадження, прикраси, а особливо спокій і моральне здоров’я – цінуються набагато дорожче вартості сигналізації. Тому варто задуматися про те, щоб встановлювати датчики в кожній кімнаті виключаючи всі варіанти проникнення недоброзичливців.

Не нехтуйте даними статистики квартирних крадіжок і встановлюйте охоронну сигналізацію з повним блокуванням квартири. І нехай Ваш відпочинок буде безпечним!

 

Умови для скасування нарахованих штрафних санкцій

Четвер, 09 червня 2016, 07:42

Відповідно до п. 35 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України (далі – ПКУ) тимчасово, до 31 грудня 2016 року включно, платникам податків, обсяг доходів та/або операцій яких за попередній (звітний) рік складав менше 20 мільйонів гривень, штрафні (фінансові) санкції, нараховані на суму податкового зобов’язання, яку платник податків сплатив без оскарження податкового повідомлення-рішення в терміни, визначені ПКУ, скасовуються протягом 10 днів з дня сплати такого податкового зобов’язання у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Зазначена норма не застосовується у разі повторного протягом року визначення контролюючим органом суми податкового зобов’язання з одного й того самого податку або збору. При цьому у разі скасування штрафної санкції відповідне сплачене податкове зобов’язання не підлягає подальшому оскарженню.

Нагадаємо, що Порядок скасування штрафних (фінансових) санкцій, нарахованих на суму податкового зобов’язання, яку платник податків сплатив без оскарження податкового повідомлення-рішення, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 10.02.2016 №40.

 

Відділ організації роботи

Головного управління ДФС у Тернопільській області

Ви консультувались у податковій

Четвер, 09 червня 2016, 06:51

Я новостворений підприємець, обрав спрощену систему оподаткування. Який порядок отримання витягу з Реєстру платників єдиного податку?

Податковим кодексом України передбачено, що за бажанням зареєстрований платник єдиного податку може безоплатно отримати витяг з реєстру платників єдиного податку.

Строк надання витягу не повинен перевищувати одного робочого дня з дня надходження запиту. Витяг діє до внесення змін до реєстру.

Платники податків можуть отримати консультацію з питань податкового законодавства, в тому числі щодо заповнення запиту про отримання витягу з реєстру платників єдиного податку та сам витяг з реєстру платників єдиного податку – у Центрі обслуговування платників Тернопільської ОДПІ за адресою: м. Тернопіль, вул. Білецька, 1.

ЦОП працює з понеділка по четвер з 9 год до 18 год, у п’ятницю – з 9 год до 16 год 45 хв, у суботу – з 9 год до 13 год, неділя – вихідний. Обідня перерва – з 13 год до 13 год 45 хв. В останній день граничного строку подання звітності, час роботи ЦОП подовжується до 20 год.

Відділ організації роботи Тернопільської ОДПІ

 

Бюджет Тернополя активно наповнюється

Середа, 08 червня 2016, 08:39

Про це зазначив начальник Тернопільської ОДПІ Петро Якимчук. Він інформував, що протягом січня–травня поточного року платники податків Тернополя внесли до місцевого бюджету 277,0 млн грн, а це на 81 млн, або 41,3% більше від очікуваних.

Активно наповнювалась казна міста податком на доходи фізичних осіб, якого поступило 156,1 млн грн, єдиним податком з юридичних та фізичних осіб, якого було внесено 44,6 млн, акцизним податком, надходження якого склали 39,3 млн грн.

Свою частку до міського бюджету внесли й ті, хто є власниками та користувачами земельних ділянок, які сплатили 29,5 млн грн плати за землю. Також, власники нерухомості розпочали сплачувати податок на нерухоме майно, якого бюджет отримав уже в сумі 5,8 млн грн.

Загалом, як зазначив очільник інспекції, надходження п’яти місяців поточного року більші за минулорічні на 94,5 млн грн.

Відділ організації роботи Тернопільської ОДПІ

Внесок тернополян в обороноздатність

Середа, 08 червня 2016, 08:39

Понад 27 мільйонів 600 тисяч гривень – такий внесок в обороноздатність Вітчизни зробили жителі обласного центру і Тернопільського району у вигляді сплати військового збору із сум отриманих доходів впродовж січня–травня цього року.

Про це інформував начальник відділу організації роботи Тернопільської ОДПІ Василь Карпа. Він, також зазначив, що ця сума на 4,1 млн грн більша за минулорічну, сплачену протягом такого ж періоду.

Відділ організації роботи Тернопільської ОДПІ

 

Сторінка 1116 з 1408

«ПочатокПопередня1111111211131114111511161117111811191120НаступнаКінець»
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер