images/stories/logosait.jpg

 

Репортаж


У Тернополі стартував конкурс з визначення програм, розроблених інститутами громадянського суспільства на 2019 рік

Вівторок, 15 січня 2019, 09:30

Управління у справах сім’ї, молодіжної політики і спорту Тернопільської міської ради оголошує конкурс проектів (програм), розроблених інститутами громадянського суспільства на 2019 рік,  метою якого є підтримка соціальних та громадських ініціатив молоді, залучення юнаків та дівчат до активної громадської діяльності, сприяння соціальному становленню та розвиток молодого покоління через надання фінансової підтримки проектам (програмам) інститутам громадянського суспільства.

Перелік пріоритетних проблем, на розв’язання яких у 2019 році мають бути спрямовані проекти програм:

  • національне – патріотичне виховання молоді Тернопільської міської територіальної громади (МТГ);
  • розвиток неформальної освіти з молоддю Тернопільської МТГ;
  • популяризація та утвердження здорового і безпечного способу життя та культури здоров’я;
  • розвиток волонтерства як суспільно важливої самоорганізації молоді Тернопільської МТГ;
  • інтелектуальне самовдосконалення, організація змістовного дозвілля молоді Тернопільської МТГ.

Максимальний термін реалізації програми з 20 лютого до 1 грудня 2019 року.

Кінцевий термін подання документів – 11 лютого 2019 р. до 16.00 год.

12.02.2019 р.  – попередня кваліфікація

13.02.2019 р – оголошення переможців попередньої кваліфікації

14.02.2019 р. – презентації програм

15.02.2019 р. – оголошення переможців конкурсу

Прийом конкурсної документації здійснюється управлінням сім’ї, молодіжної політики та спорту щодня (крім вихідних та святкових днів) з 9.00 до 16.00 год. (бульв. Шевченка,1, каб.11).

Положення про конкурс, умови участі, головні критерії відбору та аплікаційні форми можна отримати в управлінні сім’ї, молоді та спорту або за посиланням

 

Увага! Змінено рахунок та порядок оплати

Вівторок, 15 січня 2019, 09:29

Відділ земельних ресурсів Тернопільської міської ради наголошує, що з 02.07.2018р. змінився рахунок та порядок сплати плати за встановлення земельного сервітуту, а саме: р/р 31414702019002, банк отримувача КУ (ЕАП), отримувач управління казначейства у м. Тернополі (м. Тернопіль) 21081700, код банку 899998, код отримувача 37977726, код бюджетної класифікації 21081700.

За додатковими консультаціями звертатись за адресою: вул. Коперника, 1, к.415, відділ земельних ресурсів, тел. 40-41-56.

Продавцям пального з 1 липня 2019 року необхідно придбати ліцензії

Понеділок, 14 січня 2019, 07:29

Головне управління ДФС у Тернопільській області повідомляє, що Законом України від 23 листопада року №2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» (далі – Закон №2628) внесено зміни, зокрема, до Закону України від 19 грудня 1995 року №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» (далі – Закон №481), відповідно до яких з 01.07.2019 запроваджується ліцензування діяльності усіх суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним.

Так, відповідно до ст. 15 Закону №481 у редакції Закону №2628 оптова торгівля пальним та зберігання пального здійснюються суб’єктами господарювання всіх форм власності за наявності ліцензії.

Встановлено річну плату за ліцензії на право оптової торгівлі пальним у розмірі:

- за наявності у ліцензіата місць оптової торгівлі пальним, - 5000 гривень за кожне таке місце;

- за відсутності у ліцензіата місць оптової торгівлі пальним, - 10000 гривень.

Суб’єкти господарювання отримують ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним - одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб’єкта господарювання.

Ліцензії на право оптової торгівлі пальним видаються терміном на п’ять років органом виконавчої влади, уповноваженим Кабінетом Міністрів України.

Для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів:

- документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об’єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об’єкта в експлуатацію, цільове призначення якої відповідає заявленій діяльності;

- акт вводу в експлуатацію об’єкта або акт готовності об’єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об’єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об’єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального;

- дозвіл на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.

Копії таких документів не подаються у разі їх наявності у відкритих державних реєстрах, якщо реквізити таких документів та назви відповідних реєстрів зазначено в заяві на видачу ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на зберігання пального.

Відповідальність за достовірність даних у документах, поданих разом із заявою, несе заявник.

Якщо зазначені документи видані (оформлені) іншій особі, ніж заявник, такий заявник додатково подає документи, що підтверджують його право на використання відповідного об’єкта.

Суб’єкти господарювання, які здійснюють оптову торгівлю пальним, за відсутності місць оптової торгівлі пальним копії таких документів не подають.

Сектор комунікацій

Головного управління ДФС у Тернопільській області


 

Обережно – псевдоброкери

Понеділок, 14 січня 2019, 07:29

У Тернопільській митниці ДФС попереджають, що останнім часом активізували свою діяльність шахраї, які обіцяють «посприяти» в митному оформленні транспортних засобів особистого користування. В їхні тенета можуть легко потрапити й мешканці Тернопілля.

Так, вони називаються особами, наближеними до працівників митниці або митними брокерами. За чималу суму коштів аферисти пропонують громадянам «посприяти» у пришвидшенні в оформленні транспортного засобу. Тому громадян, які не перевіряють достовірність інформації, зловмисникам таки вдається обманути.

До слова, часто власники автомобілів на іноземній реєстрації намагаються оминути митного брокера, мовляв навіщо переплачувати. Працівники митниці закликають не робити цього, адже документи, заповнені нефахівцем, можуть містити помилки, що, власне, і сповільнює процес оформлення транспортного засобу.

Якщо ж у вас виникають сумніви щодо того, чи справді ви маєте справу з    брокером – вимагайте у нього документи, що підтверджують право на здійснення митної брокерської діяльності. Не звертайтеся до посередників, які не розташовані на території місць, де здійснюється митне оформлення

Працівники Тернопільської митниці ДФС застерігають громадян бути пильними під час митного оформлення транспортних засобів та не потрапляти на «гачок» шахраїв.



Сектор комунікацій

Головного управління ДФС у Тернопільській області






Найважливіше, щоб діти відчували комфорт, – Голова ТОДА оглянув інклюзивно-ресурсний центр в Чорткові

Понеділок, 14 січня 2019, 07:17

Дітям з особливими потребами варто приділяти більше уваги, докладати більше зусиль для їхнього навчання та розвитку. За 2018 рік у Тернопільській області облаштували 17 інклюзивно-ресурсних центрів, де особливі малюки мають змогу знаходити друзів, навчатися, відчувати турботу та розуміння.

З Держбюджету на оснащення таких закладів виділи майже 3 мільйони гривень. У кожен інклюзивно-ресурсний центр потрапило близько 160 тисяч гривень. Також залучали кошти з місцевих бюджетів та меценатів. У кожному районі тепер є місце з комфортними умови для роботи з особливими дітками.



Директор Чортківського інклюзивно-ресурсного центру Світлана Хом’як розповіла про особливість їхнього закладу. «Наш центр створений благодійною організацією «Дім милосердя». Завдяки підтримці органів влади та греко-католицької церкви з’явився цей унікальний проект. З ініціативи фонду Порошенка виділили кошти на облаштування кабінетів. Придбали матеріально-технічну сучасну базу і все те, що необхідне для діток з особливими освітніми потребами. Облаштовані кабінети дефектолога, реабілітолога, практичного психолога, сенсорний кабінет і великий спортивний зал. На сьогоднішній день до нашого інклюзивно-ресурсного центру звернулося 48 батьків, які хочуть щоб з їхніми дітками проводили корекційно-розвиткову індивідуальну та групову роботу», – повідомила вона.

Новостворений заклад оглянув і голова облдержадміністрації Степан Барна.

«Дуже приємно, що про дітей дбає і церква, і держава. Чортківський заклад тим і особливий, що окрім професійної підтримки спеціалістів, діти мають і духовний супровід. Найважливіше, щоб вони відчували комфорт, тепло і були забезпечені якісним навчанням. Атмосфера прекрасна, головне, щоб діти мали можливість тут отримати навики для своєї самореалізації в майбутньому. Впевнений, що ми це зробимо», - наголосив очільник області.


oda.te.gov.ua

 

Сторінка 9 з 606

«ПочатокПопередня12345678910НаступнаКінець»
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер