images/stories/logosait_new.jpg

 

Репортаж


800 тисяч євро планують виділити для розвитку бізнесу на Тернопільщині

Середа, 21 вересня 2016, 06:02

20 вересня у Тернополі відбувалась презентація інвестиційного проекту, у якій прийняли учать представники Польського агентства розвитку підприємства та Міністерства економічного розвитку Польщі. Зустріч відбувалася у міській раді.

Головною ідеєю такої події стало підвищення конкурентоспроможності та фінансування місцевості. Бюджет проекту складає 800 тисяч євро, які необхідно реалізувати протягом двох років. Дарюш Войташек представник Польського агентства розвитку підприємства розповів, що установа, яку він представляє має чимало можливостей, які можуть використовувати на території України. Хоча, тут є фінансові та юридичні перешкоди, на прикладі польських підприємців можна буде пояснити та вивчити закономірності системи. Хоча, в Польщі кредитування здійснюється теж з певними труднощами, підприємства можуть фінансуватися з фонду позик та гарантій. Значним досягненням закордонних партнерів є те, що 70% їх підприємств існують на основі власного забезпечення.

Братимуть приклад також із інших європейських країн та установ. Наприклад, Європейський економічний простір, Фінансовий механізм тощо. Це дасть більше можливостей для успішного вирішення проблеми та збільшити шанси до швидшого та самостійного фінансування.

Начальник управління стратегічного розвитку Юрій Дейнека повідомив, що Тернопіль є одним із пʼяти найкращих міст для проживання. Проте є і негативні чинники, які впливають на розвиток міста. Зокрема, рівень кваліфікайних робітників та складна система податків. Тому зараз у міста є чудова нагода для того, щоб середній та малий бізнес розвивався успішно.

До цього проекту залучені ще такі міста України як: Вінниця, Київ, Львів, Житомир, Черкаси, Чернігів.

 

Чи готові тернополяни користуватися електронними картками у тролейбусах?

Вівторок, 20 вересня 2016, 07:48

Тернопіль може стати першим містом України, де введуть безконтактну систему оплати проїзду в тролейбусах. Тернопільська міська рада спільно з КП «Тернопільелектротранс» планують ввести нововведення вже незабаром. Автоматична система оплати, як зазначають її ідейні розробники, дасть можливість прозорого обліку оплати проїзду, а також сприятиме економії тернополян на витратах за проїзд. Ідея не нова, адже в Європі чимало міст успішно її практикують.

Орієнтувалися на найкращі приклади. Отож, згідно нововведення, тернополяни оплачуватимуть проїзд у тролейбусах спеціальними картками, схожими на банківські. Для пільгових категорій громадян вони будуть персоніфікованими, решта – ні. Таким чином одну і ту ж картку можуть використовувати різні люди, а також однією карткою можна буде заплатити за проїзд одразу кількох пасажирів. Система фіксуватиме кількість поїздок. Придбати або поповнити картку  можна буде у понад 100 пунктах продажу в межах міста та через Інтернет. Скільки складатиме її вартість поки невідомо. Що про це думають тернополяни?

Анастас¦яДзьобаАнастасія Дзьоба – підприємець, 24 роки

На мою думку, про це нововведення ще мало відомо, тому оцінити його ефективність можна буде лише згодом. В принципі, такі картки значно полегшують розрахунок у тролейбусах, особливо для тих, хто часто користується цим видом транспорту і не любить передавати решту.







В¦тал¦йВасильк¦вВіталій Васильків – керівник ТОВ «Системний зв'язок», 35 років

Система електронної оплати проїзду дасть можливість здійснювати оплату перевізнику з огляду на  виконану роботу в межах графіку руху, що, в свою чергу, призведе до чіткого дотримання перевізником графіку руху та виконання зобов’язань перед громадою. Нововведення також забезпечить ефективний облік пільгових категорій, що дозволить надати їм можливість користуватись пільгами на усіх видах пасажирського міського транспорту.



ВолодимирБучарськийВолодимир Бучарський – пенсіонер, 71 рік

Можливо, для сучасної молоді це добре. Для мене, пенсіонера, це нововведення із картками створить тільки плутанину. Завжди було так: платиш за проїзд кондуктору, контролер перевіряє, чи ти купив квиток. Ми до такого звикли. А з електронною системою як буде? Ніхто ж не перевірятиме наявність квитка, бо його і не буде. Що робитимуть кондуктори і контролери? Їх же доведеться звільнити, бо все буде автоматизовано і їхню роботу буде виконувати комп’ютер.







Тетяна ШилоТетяна Шило – журналіст, 17 років

Завдяки своїй роботі я орієнтуюся в темі електронних карток оплати проїзду. Безперечно, це хороша ідея. Якщо її вдасться втілити так, як нам це подають ідейні розробники, місто вирішить не одну проблему.








Сайде -сма¦ловаСайде Ісмаілова – керівник клубу кримсько-татарської культури, репетитор з іноземних мов

Я вважаю, що нові зміни треба впроваджувати, тому що світ не стоїть на місці й все навколо змінюється, тому й нам треба пробувати щось нове. Думаю, що нововведення полегшить оплату в громадському транспорті. Чи буде це ефективно й зручно ми зможемо побачити незабаром вже на практиці.







Л¦л¦я ЧеховськаЛілія Чеховська – вчителька, 46 років

Чесно кажучи, чую вперше про таке... Я в цій темі не орієнтуюся, тому важко відповісти… Це ж треба буде провести якісь навчання для тернополян, пояснити, що, як і для чого. Треба буде закупити обладнання. На це теж треба гроші і, підозрюю, не малі. Краще використати ці кошти на дитячі майданчики чи ремонт міських доріг.








МарянаДобровякМар’яна Добров’як – молода мама, 27 років

Тернопіль – європейське місто, тому ми маємо йти в ногу з часом. На скільки мені відомо, в Європі вже давно користуються такою системою оплати за проїзд, при чому не лише в тролейбусах. Це зручно. Це економить час, тому я тільки за!





Катерина ФедчукКатерина Федчук – філолог, 24 роки

Зміни, спрямовані на покращення інфраструктури міста та комфортності проживання для його жителів я підтримую, але вважаю, що зараз вводити електронні картки передчасно. В першу чергу потрібно замінити старі транспортні засоби, створити європейські умови проїзду, а не лише оплати.







К¦пиб¦да МаксимМаксим Кіпибіда – студент, 16 років

Ставлюся нейтрально до такого. Мене більше хвилює, скільки треба платити за проїзд, а не як це робити. Добре, що у студентів є пільги.







Олег ШершунОлег Шершун – працівник ТОВ «Теплобак», 35 років

Я думаю, що тернополяни готові користуватися електронними картками у тролейбусах. Це позитивні зміни. Наприклад, в тебе немає при собі грошей, а потрібно кудись добратися. Маючи в кишені спеціальну картку, можна доїхати в будь-який кінець міста, та ще й друзів підвезти.





Автор: Юлія Хім’як

Проїзд у таксі подорожчав

Вівторок, 20 вересня 2016, 07:00

Відтепер перед тим, як скористатися послугою таксі, треба буде двічі подумати, оскільки вартість проїзду вже збільшено. Раніше мінімальна ціна становила 20 гривень, яку підвищили до 25 гривень. Послуги автомобілів економ-класу збільшили теж на 5 гривень - із 17-ти до 22-ох. За старими тарифами лічильник включали після 2-ох кілометрів і тоді брали 25 гривень. Водії підтримують це рішення, тому що за попередню суму їздити було не вигідно.

Результат пошуку зображень за запитом "таксі"

До того ж, підвищено ціну за кількість подоланих кілометрів. Тепер це становитиме 5,50 або 6 гривень по місту, а за його межами - 6,50 або 7 гривень. Кількість замовлень на ціну впливати не буде.

Водії власного таксі розповідають, що послуги перевезення не окуповуються. Причиною цього стало значне підвищення ціни на паливо. Хоча, більшість авто на газі, а не на бензині. Якщо раніше вартість заправки була 8 грн./л., то зараз 13 з лишнім гривень/л. Вважають, що кількість клієнтів не зменшиться, оскільки кому треба було користуватися цим видом послуг, ті і продовжуватимуть, а хто не їздив на таксі, той і не буде.

Тернополяни з розумінням віднеслися до цього нововведення, тому що розуміють, що працівники таксі витрачають чимало коштів з власного гаманця, навіть, на ремонт автомобіля.

Олена Сабатюк

 

У Тернополі відбудеться заїзд "Депутати на Велосипедах"

Вівторок, 20 вересня 2016, 06:58

Європейський Тиждень Мобільності – свято раціонального розвитку транспорту. Щороку з 16 по 22 вересня його святкують щоб показати, що використання приватних автомобілів потрібно зменшувати, а використання громадського транспорту і велосипедів – збільшувати. 22 вересня у Тернополі відбудеться заїзд "Депутати на Велосипедах". 

Міста, які потрепали від надмірної кількості автомобілів кілька десятиліть тому, зробили свої висновки та почали реформувати транспортні системи:
- зменшувати використання приватних автомобілів
- збільшувати поїздки громадським транспортом
- розвивати альтернативні види транспорту (велосипеди, ролики, піша хода)

Тепер у цих містах – привабливі пішохідні вулиці, мистецькі площі, якісний та зручний громадський транспорт та безліч велосипедистів.

Потреба у приватних автомобілях зменшується, і місто перетворюється на місто для людей, а не для машин.

Заїзд "Депутати на Велосипедах" відбудеться 22 вересня  о 9:00 біля входу у ТМР.

Вбудоване зображення 1

На Тернопільщині ремонтують дороги державного значення та місцеві автошляхи

Понеділок, 19 вересня 2016, 05:53

Стан підготовки підприємств енергетики, транспорту, дорожньої інфраструктури та зв’язку до роботи в осінньо-зимовий період, обговорили під час засідання колегії управління розвитку інфраструктури, транспорту та енергозбереження.

«Для доріг Тернопільщини 2016 рік став роком їхнього відновлення. Чи не в перше за останнє десятиліття, окрім доріг державного значення, ремонтуються і місцеві автошляхи. При виборі об’єктів для ремонту, проводилась планова оцінка стану доріг спеціалістами Служби автомобільних доріг  в Тернопільській області. Проте в першу чергу, зважали на потреби населення, спілкувались з представниками районів, місцевих громад», — інформує начальник відділу інфраструктури Тернопільської ОДА Микола Павловський. — Загалом від початку року виконано робіт на загальну суму 178,6 млн гривень, в тому числі спрямовано кошти на виконання робіт із  поточного середнього ремонту автомобільних доріг на суму понад 78 млн гривень».

У даному заході, що відбувся під головуванням начальника управління Василя Ясіновського, взяли участь керівники структурних підрозділів управління та райдержадміністрацій, які координують питання інфраструктури, енергетики, енергозбереження транспорту, транспортної інфраструктури та зв’язку.

проведену роботу з питання розміщення зовнішньої реклами на автомобільних дорогах загального користування.

Дорожні роботи тривають і надалі, зазначає Микола Павловський. Щоденно шляховики працюють на 10-15 дорогах як місцевого так і державного значення. Ліквідовують ямковість, колійність та інші деформації дорожнього покриття. Проводять земляні роботи, планування узбіч, відновлюють дорожні знаки та розмітку. Працює два асфальтобетонні заводи, які забезпечують випуск від 400 до 800 тонн асфальтобетону.

 

Сторінка 1108 з 1437

«ПочатокПопередня1101110211031104110511061107110811091110НаступнаКінець»
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер