images/stories/logosait_new.jpg

 

Репортаж


Розпорядження РДА, накази їх структурних підрозділів відтепер проходять правову експертизу в головному територіальному управлінні юстиції

Понеділок, 01 серпня 2016, 09:57

Відповідно до частини шостої статті 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», нормативно-правові акти місцевих державних адміністрацій підлягають державній реєстрації у відповідних органах юстиції в установленому порядку і набирають чинності після реєстрації з моменту їх оприлюднення, якщо самими актами не встановлено пізніший строк введення їх у дію.

У період з січня 1993 року до травня 2016 року державну реєстрацію нормативно-правових актів районних державних адміністрацій та їх структурних підрозділів здійснювали районні управління юстиції.

У зв’язку з прийняттям постанови Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2016 року № 99 «Про реформування територіальних органів Міністерства юстиції та розвиток системи надання безоплатної правової допомоги», відповідно до пункту 1 якої ліквідовано районні управління юстиції, а також на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 25 травня 2016 року № 339 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 року № 731», державну реєстрацію нормативно-правових актів районних державних адміністрацій, їх структурних підрозділів здійснюють головні територіальні управління юстиції в областях.

При цьому, згідно з абзацом третім пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 року № 731 «Про затвердження Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади», органам, що здійснюють державну реєстрацію нормативно-правових актів, надано право перевіряти в органах виконавчої влади додержання законодавства про державну реєстрацію нормативно-правових актів, у разі потреби вимагати подання нормативно-правових актів на державну реєстрацію та вносити пропозиції про усунення виявлених порушень і недоліків та притягнення до відповідальності посадових осіб, винних у допущених порушеннях.

Неподання, несвоєчасне подання для державної реєстрації нормативно-правових актів, які відповідно до закону підлягають державній реєстрації, направлення на виконання нормативно-правових актів, що не пройшли державної реєстрації та не опубліковані в установленому законом порядку, а також надіслання для виконання вказівок, роз’яснень у будь-якій формі, що встановлюють правові норми, - тягнуть за собою накладення штрафу на керівників органів, нормативно-правові акти яких відповідно до закону підлягають державній реєстрації, від тридцяти до п’ятдесяти неоподаткованих мінімумів доходів громадян (стаття 18841 Кодексу України про адміністративні правопорушення).

Принагідно зазначаємо, що усі суб’єкти нормотворення області (департаменти, управління, відділи, сектори облдержадміністрації та управління, відділи, сектори та інші структурні підрозділи райдержадміністрацій) щомісяця за підписом керівника або особи, яка виконує

його обов’язки, складає з дотриманням хронології повний перелік прийнятих ним актів та до 5 числа місяця, наступного за звітним, надсилає супровідним листом цей перелік до Головного територіального управління юстиції у Тернопільській області за адресою: м. Тернопіль, вул. Грушевського, 8, кабінет 216, тел. 0352 520232.


Головне територіальне управління юстиції у Тернопільської області

 

Триває боротьба з гральним бізнесом

Понеділок, 01 серпня 2016, 06:37

gr.avtomatyОдинадцять комп’ютерів та моніторів, один термінал та 10 флешок з програмним забезпеченням вилучили правоохоронці Тернополя із підпільного грального закладу, який функціонував на проспекті Злуки,1.

За словами заступника відділу слідчого управління Олександра Процака, його підприємець маскував під заклад з продажу державних лотерей.

За попередньою інформацією, в клубі працювали охоронець та адміністратор. З реальними грошима вони справи не мали. Усе оплачувалося через спецобладнання. Ігромани закидали та отримували кошти через термінал.

Працювавло підпільне казино цілодобово. Правоохоронці за даним фактом відкрили кримінальне провадження за статтею 203-2 частина 1 ККУ – зайняття гральним бізнесом.

В Тернополі на ремонт шкіл та садочків виділили понад 3 млн.грн.

Неділя, 31 липня 2016, 07:15

У Тернополі триває підготовка до початку навчального року. У міських школах зараз проводять необхідні ремонтні роботи.

Як зазначає начальник управління освіти і науки Ольга Похиляк, на ремонт шкіл і садочків у Тернополі з міського бюджету було виділено понад 3 мільйони гривень. Водночас на рівні держави тернопільські школи не отримали нічого.

«Тривають роботи у міських школах. Зокрема, на це з міського бюджету було виділено 3,5 мільйона гривень. На кожну дитину у дошкільному і загальноосвітніх закладах було виділено по 100 гривень. Умовно кажучи, якщо в школі є 1000 учнів, то ця школа отримує сто тисяч гривень, - зазначає Ольга Похиляк.- Тим часом з держави на капітальні та поточні ремонти ми вже кілька років підряд грошей не отримували. Усі кошти на ремонти виділяють з міського бюджету».

Нагадаємо, що у школах та садочках заборонено примусово збирати гроші з батьків на поточні потреби та ремонти. Відповідне розпорядження ще навесні підписав міський голова Тернополя Сергій Надал.

Згідно документу керівники закладів освіти не рідше 2-х разів на рік зобов’язані звітувати перед громадськістю про використання коштів, що надійшли у заклади.

Тернополян, які стикнулись з фактом примусового збору коштів, просять повідомляти в управління освіти та науки тернопільської міської ради.

 

Якщо перейменували вулицю – змініть ключ

Субота, 30 липня 2016, 16:08

У Тернопільській ОДПІ інформували, що розпорядником Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб–підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр) було внесено зміни до облікових даних суб’єктів господарювання, а саме – перейменовано назви міст, селищ, сіл, районів, районів у містах та вулиць на виконання Закону України №317 «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки» та окремих Постанов Верховної Ради України про перейменування адміністративно-територіальних одиниць.

У разі наявного факту, суб’єктам господарювання необхідно переоформити електронні ключі відповідного до внесених змін.

Для уникнення непорозумінь під час отримання послуг електронного цифрового підпису від АЦСК ІДД ДФС реєстраційні картки необхідно заповнювати наступним чином:

* для юридичних осіб та фізичних осіб–підприємців у поле юридична адреса (місце знаходження філії), адреса реєстрації місця проживання необхідно вказувати інформацію відповідно до даних Єдиного державного реєстру;

* для фізичних осіб, у тому числі, які здійснюють незалежну професійну діяльність, слід зазначати адресу реєстрації місця проживання відповідно до паспортного документа.

Детальніші консультації – у Центрі обслуговування платників за адресою: вул. Білецька, 1 та за телефоном: 43-46-10 та 23-53-61.

Відділ організації роботи Тернопільської ОДПІ

У Тернополі ПП "ТПК Арсен" запропонувало роботу комерційному директору, менеджеру та бухгалтеру

П'ятниця, 29 липня 2016, 11:39

Однією з ефективних форм співпраці з підприємствами, організаціями, приватними підприємцями щодо пошуку претендентів на вільні робочі місця є організація центрами зайнятості презентацій роботодавців. Перевага таких презентацій – можливість для безробітних безпосередньо зустрітися з роботодавцем та з’ясувати питання працевлаштування, а для представників підприємств – ознайомити безробітних з діяльністю та виробництвом, провести індивідуальні співбесіди з кандидатами на посади, якісно підібрати персонал. Так, у Тернопільському міськрайонному центрі зайнятості відбулась презентація ПП "ТПК Арсен" (м. Рівне).

Менеджер з персоналу Світлана Лебедюк розповіла присутнім, що підприємство вже 15 років динамічно розвивається на ринку товарів та послуг в Україні. За цей час по Західній Україні було відкрито 14 філій, здобуто вагомий досвід щодо реалізації широкого спектру запчастин до комбайнів Claas, John Deere, Fortschitt, New Holland, СК-5 "Нива", Дон, тракторів МТЗ, ЮМЗ, Т-16, Т-25, Т-40, К-700 та інших механізмів. У зв’язку із розширенням представництва підприємству потрібні комерційний директор, менеджер (управитель) зі збуту, бухгалтер.

Світлана Лебедюк поінформувала присутніх про специфіку діяльності ПП "ТПК Арсен", перспективи його розвитку, умови праці та рівень заробітної плати, соціальні гарантії, про вимоги до майбутніх працівників; провела співбесіди з бажаючими працювати на підприємстві; запросила відвідати "ТПК Арсен", аби безпосередньо на підприємстві ознайомитися з умовами роботи та вирішити питання працевлаштування.

На завершення заходу також відбулась зустріч представника роботодавця та фахівців центру зайнятості, під час якої мова йшла про шляхи співпраці з питань подальшого добору необхідних кадрів, професійного навчання та стажування безробітних.

 

Начальник відділу взаємодії з роботодавцями ТМРЦЗ

 

Сторінка 1117 з 1426

«ПочатокПопередня1111111211131114111511161117111811191120НаступнаКінець»
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер