images/stories/logosait.jpg

 

Репортаж


У тернопільських підприємців шахрайським способом виманюють гроші

Середа, 18 березня 2015, 08:46

Останнім часом на мобільні телефони підприємців Тернопільщини надходять телефонні дзвінки від невідомих осіб, які намагаються шахрайським шляхом виманити гроші. Зокрема, зловмисники телефонують від імені в.о. начальника Тернопільської ОДПІ Сергія Бабія і вимагають надіслати грошові кошти на конкретний банківський рахунок.

У Головному управлінні ДФС у Тернопільській області офіційно заявляють, що посадові особи органів ДФС області жодних вказівок збирати гроші від свого імені ніяким довіреним особам не давали. Більше того, у ДФС наполегливо радять підприємцям та громадянам бути пильними та обачними, не вірити сумнівним пропозиціям та ретельно перевіряти інформацію.

З метою запобігання використання шахраями злочинних схем, попередження фінансових втрат для підприємництва та недопущення можливих проявів дискредитації органів ДФС України, суб’єктам господарювання слід негайно повідомляти про будь-які випадки вимагання грошей на «телефон довіри», який працює щоденно в цілодобовому режимі за номером 23-63-92, а також за номером телефону 43-46-38 або особисто звертатися у відділ внутрішньої безпеки за адресою: м. Тернопіль, вул. Білецька,1, каб.705, 707.


Відділ комунікацій Головного управління

ДФС у Тернопільській області

 

З 23 березня у Тернополі розпочнеться промивка резервуарів чистої води

Вівторок, 17 березня 2015, 11:53

З 23 березня по 3 квітня триватиме механічна очистка, промивання та дезінфекція резервуарів чистої води на водопровідних насосних станціях «Верхньоівачівського» і «Тернопільського» водозаборів, а також на водопровідній насосній станції №4, що розташована на вулиці 15 Квітня.

У зв’язку з виконанням цих робіт можливе локальне тимчасове погіршення якості питної води за органолептичними показниками (запах та прозорість). У таких випадках воду рекомендується відстояти та прокип'ятити.

Механічна очистка, промивання та дезінфекція резервуарів чистої води на водопровідних насосних станціях КП «Тернопільводоканал» здійснюються традиційно двічі на рік. Їхня мета — забезпечення якісного водопостачання споживачів.

Розмовляли з податківцем про основне

Понеділок, 16 березня 2015, 10:41

Зміни в Податковому кодексі ні для кого не стали сюрпризом, адже про їх необхідність в рамках податкової реформи говорилось давно. Зараз, надзвичайно доречним є їх фахове вивчення, роз’яснення податківцями багатьох норм, опрацювання їх на практиці.

На нещодавньому брифінгу, який провів заступник начальника Тернопільської об’єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Тернопільській області Євген Воробець, йшла мова саме про ці важливі зміни.

Подаємо найактуальніші аспекти брифінгу:

 

Щодо зміни системи загальнодержавних та місцевих податків і зборів та очікуваних надходжень до місцевих бюджетів

Починаючи з нового року, в Україні запроваджено сім загальнодержавних податків та зборів: податок на прибуток, на доходи фізичних осіб, на додану вартість, акцизний, екологічний, а також рентна плата та мито. Місцевих податків та зборів по два – на майно та єдиний, збір за паркування транспортних засобів та туристичний. Із системи місцевих “випав” збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності, тобто, з початку року придбавати торгові патенти – не потрібно.

Податок на майно складається з податку на нерухоме майно, транспортного податку, плати за землю. Транспортний податок у нинішньому вигляді – є новим для окремих платників, але його запровадження це - поповнення місцевих бюджетів за рахунок власників дорогих автівок.

Його платниками є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні  власні легкові автомобілі, які використовувалися до 5 років і мають об’єм циліндрів двигуна понад 3000 куб. см. Ставка податку встановлена з розрахунку на календарний рік у розмірі 25 000 гривень за кожен такий легковий автомобіль.

За попередніми даними Тернопільської ОДПІ, у 2015 році власники таких транспортних засобів поповнять місцеві бюджети міста та сільських (селищних) рад на 3 мільйони гривень. Близько 2,5 млн. грн. з них отримає бюджет обласного центру.

Ще 6,4 мільйони гривень надходжень очікують “зібрати” впродовж 2015 року до бюджету міста та 1 млн. гривень - до бюджетів сільських (селищних) рад Тернопільського району за рахунок сплати податку на нерухоме майно.

Змінами, внесеними до Податкового Кодексу, визначено, що об'єктом оподаткування для податку на нерухоме майно, є об'єкт як житлової та нежитлової нерухомості, який перебуває у власності. У минулому році такий податок сплачували лише за об’єкти житлової нерухомості і його поступило трохи більше 176 тисяч гривень. Майже неповний мільйон гривень, також, отримає бюджет міста від поступлень збору за паркування транспортних засобів.

 

Щодо ліцензування виробництва та продажу пива

З 1 липня 2015 року пиво буде вважатись алкогольним напоєм. Це передбачено розділом ІІ Закону про податкову реформу. Таким чином, з другого півріччя цього року виробництво і реалізація пива будуть можливі тільки за наявності відповідної ліцензії.

А з 1 січня 2015року усі торгівці, які реалізують громадянам чи іншим кінцевим споживачам для їх особистого та некомерційного використання пиво, алкогольні напої, тютюнові вироби, бензин, дизельне пальне, скраплений газ, є платниками акцизного податку. Податок за ставкою 5 відсотків включається до ціни товару і його сума обов’язково повинна відображатись у фіскальних чеках, які видаються покупцям.

 

Високі пенсії будуть оподатковуватись

Якщо раніше пенсії оподатковувались, коли їх сума перевищувала 10 тис. грн., то з початку цього року податком на доходи обкладатимуть суми пенсій чи щомісячного довічного грошового утримання, якщо їх величина перевищує три розміри мінімальної зарплати (у розрахунку на місяць), установленої на 1 січня звітного податкового року. У 2015 році ця межа складає 3654 грн. (1218 грн. х 3). Податок за ставкою 15% (20%) утримуватиметься із частини такого перевищення.

 

Щодо кампанії декларування доходів

Свого полудня досягла деклараційна кампанія, адже два місяці, впродовж яких громадяни декларували свої неоподатковані доходи уже збігли, залишилось ще майже стільки ж, щоб легалізувати свої статки. Це стосується, насамперед тих громадян, які у 2014 році отримували: доходи від осіб, які не є податковими агентами; доходи від надання в оренду рухомого чи нерухомого майна; інвестиційні прибутки; будь-які іноземні доходи; нецільову благодійну допомогу, якщо її загальна сума протягом 2014 року не перевищувала 1710 грн.; доходи у вигляді спадщини та подарунків; доходи, які нараховувалися платнику податку двома або більше податковими агентами лише у формі заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород у зв’язку з трудовими відносинами та цивільно-правовими договорами, і при цьому загальна річна сума таких оподаткованих доходів перевищує 120 розмірів мінімальної зарплати, встановленої законом на 1 січня (у 2014 році – 146 160 грн.).

З початку року до Тернопільської ОДПІ тернополяни та жителі Тернопільського району подали 858 декларацій про майновий стан і доходи. Загальна сума задекларованих статків – майже 27 мільйонів гривень, сума податку до сплати складає 1, 1 млн. грн. Разом з тим, для отримання податкової знижки громадянами вже подано 656 декларацій. Сума до повернення складає 802 тисячі гривень раніше сплаченого податку.

 

Окремі нюанси податкової реформи ПДВ

Запроваджено електронну систему адміністрування ПДВ, яка “запрацює на повну” з 1 липня (однак, цю дату можуть і наблизити, якщо буде відповідне рішення Верховної Ради). Відповідно, з цього періоду документальні позапланові виїзні перевірки достовірності сум бюджетного відшкодування, заявлених платниками, проводитись не будуть. З 1 лютого реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних підлягають всі податкові накладні та розрахунки коригування до податкових накладних незалежно від розміру ПДВ в одній податковій накладній чи розрахунку. У 2015 році звітність із ПДВ усім платникам ПДВ необхідно подавати тільки в електронній формі, а вести реєстр виданих та отриманих податкових накладних та подавати його до податкової інспекції - не потрібно. З 1 січня збільшилася до 1 млн. грн. межа обов’язкової реєстрації платником ПДВ (раніше вона становила 300 тис. грн.).

 

Застосування РРО

Усі платники єдиного податку 3 групи, починаючи з 1 липня, повинні застосовувати РРО. Для платників “спрощенців” другої групи така обов’язковість наступає з 1 січня 2016 року. Проте, ті платники - фізичні особи “єдинники” другої та третьої груп, які ведуть діяльність (торгівля, послуги) на території ринків або продають товари в дрібно – роздрібній торговельній мережі з використанням засобів пересувної мережі, можуть РРО не використовувати, як і платники першої групи.

 

У Тернополі збудують нову тролейбусну лінію по вул. Бродівської

Субота, 14 березня 2015, 09:19

Нова тролейбусна лінія, яка буде сполучати вул. Бродівську та існуючу тролейбусну мережу, уже незабаром з’явиться у Тернополі.

«Звертаючи увагу на численні звернення тернополян, ми розглядаємо можливість прокладання нової тролейбусної лінії, яка буде сполучати вул. Бродівську з іншими частинами міста, - розповідає міський голова Сергій Надал. – Наразі ми замовляємо проектно-кошторисну документацію, а після цього будемо знати скільки коштів необхідно для реалізації цього проекту. Якщо у поточному році ми будемо мати достатньо коштів, то одразу розпочнемо будівництво лінії».

Сергій Надал також додав, що у планах міськради максимально забезпечити місто тролейбусним сполученням, щоб цим видом екологічного транспорту могли користуватися усі тернополяни.

Нагадаємо, що за останні три роки у рамках програми «Екологічний транспорт» у Тернополі оновлено 30% тролейбусного парку. Цього ж року планується закупити ще не менше восьми тролейбусів, а також прокласти три нові тролейбусні лінії, щоб сполучити вул. Академіка Корольова - Академіка Сахарова - Романа Купчинського; вул. Протасевича - О. Довженка - Лесі Українки; вул. Бережанська – Лучаківського - С.Будного - Тролейбусна.

У тернопільських школах відремонтують бомбосховища

П'ятниця, 13 березня 2015, 09:17

На черговому засіданні виконавчого комітету прийнято рішення про виділення коштів на проведення ремонту бомбосховищ у трьох загальноосвітніх навчальних закладах - № 3,8, 14. За словами міського голови Сергія Надала, таке рішення прийняте з метою створення безпечних умов та захисту учасників навчально-виховного процесу.

«Раніше ми виділяли кошти на ремонти бомбосховищ у школі №7 та у міській лікарні №3, тепер же на черзі – проведення поточних ремонтів у бомбосховищах загальноосвітніх шкіл №3, 8 та 14, зокрема там відремонтують стіни, вентиляцію та електрообладнання, - розповідає Сергій Надал. - Таким чином, усі укриття, які перебувають у комунальній власності, будуть відремонтовані, а ті, що перебувають у державній чи обласній власності повинні перевірити представники ДСНС».

 

Сторінка 1019 з 1087

«ПочатокПопередня1011101210131014101510161017101810191020НаступнаКінець»
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер