images/stories/logosait_new.jpg

 

Репортаж


«Вуличний ринок» оголосив про 5 грантів для творчих тернополян

Вівторок, 02 серпня 2016, 07:33

Талановиті тернополяни зможуть отримати п'ять грантів, які зі своєю продукцією захочуть взяти участь у "Вуличному ринку". Переможців конкурсу проконсультують відомі ресторатори і навчать організувати торгову точку.

Ідейники  фесту розповідають, що в минулі роки участь у грантових програмах взяло понад 50 учасників, 5 з яких розпочали власний бізнес у Тернополі. Всі вони успішно презентували свій продукт та зацікавили тернополян гастрономічнимипроектами.

- Основна мета фестивалю «Вуличний ринок» - це підтримка підприємливої молоді і поштовх відкривати власну справу. Тому на фестивалі й існує програма ґрантів. Кожен, хто стане переможцем гранту, безкоштовно візьме участь у фестивалі, зможе отримати консультації від найкращих рестораторів Тернополя та допомогу в бюджетуванні, брендуванні та оформленні проекту, - зазначив один із організаторів фестивалю Любомир Шимків.

Для того, щоб взяти участь у програмі, необхідно заповнити форму реєстрації, що розміщена на сайті «Вуличного ринку». Кожен учасник має описати свою точку, придумати цікаву назву, логотип та зазначити, чому саме його ідея заслуговує наґрант.

Нагадаємо, що «Вуличний ринок» вже втретє відбудеться в парку Шевченка і триватиме з 23 по 28 серпня.

 

 

 

Для розгляду скарг - не більше 60 календарних днів

Понеділок, 01 серпня 2016, 12:46

Відповідно до п.56.8 ст.56 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) контролюючий орган, який розглядає скаргу платника податків, зобов’язаний прийняти вмотивоване рішення та надіслати його протягом 20 календарних днів, наступних за днем отримання скарги, на адресу платника податків поштою з повідомленням про вручення або надати йому під розписку.

Згідно з п.56.9 ст.56 ПКУ керівник (його заступник або інша уповноважена посадова особа) відповідного контролюючого органу може прийняти рішення про продовження строку розгляду скарги платника податків понад 20-денний строк, визначений у п.56.8 ст.56 ПКУ, але не більше 60 календарних днів, та письмово повідомити про це платника податків до закінчення строку, визначеного у п.56.8 ст.56 ПКУ.

Якщо вмотивоване рішення за скаргою платника податків не надсилається платнику податків протягом 20-денного строку або протягом строку, продовженого за рішенням керівника (його заступника або іншої уповноваженої посадової особи), така скарга вважається повністю задоволеною на користь платника податків з дня, наступного за останнім днем зазначених строків.

Скарга вважається також повністю задоволеною на користь платника податків, якщо рішення керівника (його заступника або іншої уповноваженої посадової особи) про продовження строків її розгляду не було надіслано платнику податків до закінчення 20-денного строку, зазначеного в абзаці першому цього пункту.

Рішення центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує, державну податкову і митну політику, прийняте за розглядом скарги платника податків, є остаточним і не підлягає подальшому адміністративному оскарженню, але може бути оскаржене в судовому порядку (п. 56.10 ст. 56 ПКУ).


Про діяльність на території України потрібно звітувати по-новому

Понеділок, 01 серпня 2016, 12:46

Головне управління ДФС у Тернопільській області повідомляє, що 29 липня 2016 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 13.06.2016 №544 «Про затвердження форм та Порядку розрахунку податку на прибуток нерезидентів, які провадять діяльність на території України через постійне представництво» (далі – Наказ №544).

Відзначимо, що даним документом затверджено:

- форму Розрахунку податку на прибуток нерезидента, який провадить діяльність на території України через постійне представництво, на підставі складення окремого балансу фінансово-господарської діяльності;

- форму Розрахунку податку на прибуток постійного представництва нерезидента, визначеного шляхом застосування до суми отриманого доходу коефіцієнта 0,7;

- порядок розрахунку податку на прибуток нерезидентів, які провадять діяльність на території України через постійне представництво.

Відповідно втратив чинність наказ Міністерства фінансів України від 25 червня 2013 року №610 «Про затвердження форм та Порядку розрахунку податкових зобов'язань з податку на прибуток нерезидентів, які провадять діяльність на території України через постійне представництво».

З текстом Наказу №544 можна ознайомитись, скориставшись розділом «Нормативні та інформаційні документи» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (http://zir.sfs.gov.ua).

 

Відділ організації роботи

Головного управління ДФС у Тернопільській області

 

Розпорядження РДА, накази їх структурних підрозділів відтепер проходять правову експертизу в головному територіальному управлінні юстиції

Понеділок, 01 серпня 2016, 09:57

Відповідно до частини шостої статті 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», нормативно-правові акти місцевих державних адміністрацій підлягають державній реєстрації у відповідних органах юстиції в установленому порядку і набирають чинності після реєстрації з моменту їх оприлюднення, якщо самими актами не встановлено пізніший строк введення їх у дію.

У період з січня 1993 року до травня 2016 року державну реєстрацію нормативно-правових актів районних державних адміністрацій та їх структурних підрозділів здійснювали районні управління юстиції.

У зв’язку з прийняттям постанови Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2016 року № 99 «Про реформування територіальних органів Міністерства юстиції та розвиток системи надання безоплатної правової допомоги», відповідно до пункту 1 якої ліквідовано районні управління юстиції, а також на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 25 травня 2016 року № 339 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 року № 731», державну реєстрацію нормативно-правових актів районних державних адміністрацій, їх структурних підрозділів здійснюють головні територіальні управління юстиції в областях.

При цьому, згідно з абзацом третім пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 року № 731 «Про затвердження Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади», органам, що здійснюють державну реєстрацію нормативно-правових актів, надано право перевіряти в органах виконавчої влади додержання законодавства про державну реєстрацію нормативно-правових актів, у разі потреби вимагати подання нормативно-правових актів на державну реєстрацію та вносити пропозиції про усунення виявлених порушень і недоліків та притягнення до відповідальності посадових осіб, винних у допущених порушеннях.

Неподання, несвоєчасне подання для державної реєстрації нормативно-правових актів, які відповідно до закону підлягають державній реєстрації, направлення на виконання нормативно-правових актів, що не пройшли державної реєстрації та не опубліковані в установленому законом порядку, а також надіслання для виконання вказівок, роз’яснень у будь-якій формі, що встановлюють правові норми, - тягнуть за собою накладення штрафу на керівників органів, нормативно-правові акти яких відповідно до закону підлягають державній реєстрації, від тридцяти до п’ятдесяти неоподаткованих мінімумів доходів громадян (стаття 18841 Кодексу України про адміністративні правопорушення).

Принагідно зазначаємо, що усі суб’єкти нормотворення області (департаменти, управління, відділи, сектори облдержадміністрації та управління, відділи, сектори та інші структурні підрозділи райдержадміністрацій) щомісяця за підписом керівника або особи, яка виконує

його обов’язки, складає з дотриманням хронології повний перелік прийнятих ним актів та до 5 числа місяця, наступного за звітним, надсилає супровідним листом цей перелік до Головного територіального управління юстиції у Тернопільській області за адресою: м. Тернопіль, вул. Грушевського, 8, кабінет 216, тел. 0352 520232.


Головне територіальне управління юстиції у Тернопільської області

Триває боротьба з гральним бізнесом

Понеділок, 01 серпня 2016, 06:37

gr.avtomatyОдинадцять комп’ютерів та моніторів, один термінал та 10 флешок з програмним забезпеченням вилучили правоохоронці Тернополя із підпільного грального закладу, який функціонував на проспекті Злуки,1.

За словами заступника відділу слідчого управління Олександра Процака, його підприємець маскував під заклад з продажу державних лотерей.

За попередньою інформацією, в клубі працювали охоронець та адміністратор. З реальними грошима вони справи не мали. Усе оплачувалося через спецобладнання. Ігромани закидали та отримували кошти через термінал.

Працювавло підпільне казино цілодобово. Правоохоронці за даним фактом відкрили кримінальне провадження за статтею 203-2 частина 1 ККУ – зайняття гральним бізнесом.

 

Сторінка 1113 з 1423

«ПочатокПопередня1111111211131114111511161117111811191120НаступнаКінець»
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер