images/stories/logosait_new.jpg

 

Репортаж


Тернопільська митниця ДФС забезпечила 439 млн грн бюджетних надходжень

Неділя, 07 серпня 2016, 10:54

У січні-липні Тернопільською митницею ДФС до бюджету перераховано 439 млн грн митних платежів, що на 40,7 млн грн або на 10,2% більше за аналогічний період минулого року. Зокрема, у липні до державної скарбниці надійшло 72 млн грн митних платежів.

У розрізі видів податків найбільше надійшло від сплати податку на додану вартість склали – 402 млн грн, що на 113,7 млн грн або 39,4% більше, ніж торік. Також сплачено 34,3 млн грн мита; 1,7 млн грн акцизного податку; 1 млн грн плати за здійснення митних формальностей та інші платежі.

Як зазначила в. о. начальника Тернопільської митниці ДФС Оксана Антонович, позитивна динаміка у надходженнях відбулася завдяки збільшенню обсягів імпорту бюджетоформуючих підприємств, в тому числі і сезонна активізація імпортерів сільськогосподарської техніки. Всього підприємства, які збільшили надходження порівняно з минулим роком, за 7 місяців поточного року сплатили 292,5 млн грн або 67% від адміністрованої суми, зріст до минулого року становить 138 млн грн або 89%.

Також збільшенню цьогорічних надходжень посприяли підприємства, які не працювали минулого року (в тому числі з місцем обліку в інших областях України), а цього року здійснили імпорт. Загалом такі підприємства сплатили 73,8 млн грн, а це 17% від адміністрованої митницею суми податків.

Крім цього, відбулося оформлення в зоні діяльності Тернопільської митниці товарів підприємств з місцем обліку в інших митницях ДФС, в тому числі із східних областей України. Так, 45 підприємств при імпортуванні сплатили 82,5 млн грн податків або 19% від адміністрованої митницею суми платежів.

Загальна сума додаткових надходжень від контролю за правильністю визначення митної вартості, класифікації та країни походження товарів становить 19 млн грн (4,3% від адміністрованої суми), в т.ч. митна вартість – 17 млн грн (3,9% від адміністрованої суми); класифікація – 1,6 млн грн (0,4 % від адміністрованої суми); країна походження – 346,4 тис. грн. (0,1% від адміністрованої суми).

Відділ організації роботи

Головного управління ДФС у Тернопільській області

 

День відкритих дверей на виробництві

Субота, 06 серпня 2016, 06:50

У рамках проведення заходу «Тижні Фокстрот» Тернопільським міськайонним центром зайнятості спільно з ТОВ САВ «Дістрібьюшн» проведено «День відкритих дверей на виробництві». У заході взяли участь безробітні, які перебувають в пошуку роботи в Тернопільському міськрайонному, а також в Підволочиському, Козівському, Збаразькому районних центрах зайнятості.

Представник тернопільського магазину «Фокстрот» Тамара Оксюта сказала, що сьогодні компанія ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» - одна із найбільших роздрібних мереж за кількістю магазинів і обсягами продажів електроніки та побутової техніки в Україні. Перший магазин був відкритий ще у 1994 році. Нині мережа налічує більше 200 супермаркетів.

Роботодавцем проводилась презентація свого підприємства та була організована екскурсія в торговому закладі. Усі бажаючі змогли ознайомитись з умовами праці та відпочинку, графіком роботи. Оксюта Тамара Миколаївна відповіла на запитання безробітних щодо критеріїв підбору претендентів, надання соціального пакету. Було наголошено на перспективах розвитку мережі «Фокстрот», йшлося і про можливість кар’єрного росту.

Центр зайнятості і надалі буде продовжувати роботу в даному напрямку, оскільки запорука успіху – тісна співпраця з роботодавцями для досягнення позитивного результату - укомплектування вакансій роботодавцю з одного боку та працевлаштування громадян, які шукають роботу з іншого. Загалом у Дні відкритих дверей взяли участь 27 шукачів роботи, які на завершення зустрічі подякували за теплий прийом колективу та побажали успіхів у роботі.

Притягнення до кримінальної відповідальності буде по-новому

П'ятниця, 05 серпня 2016, 04:34

Державна фіскальна служба України наказом від 18.07.2016 №633 внесла зміни до Методичних рекомендацій щодо порядку взаємодії між підрозділами органів державної фіскальної служби при організації, проведенні та реалізації матеріалів перевірок платників податків. Відтепер при виявленні порушень податкового, валютного чи іншого законодавства, за якими сума завданої державі шкоди є достатньою для притягнення до кримінальної відповідальності, кримінальні провадження розпочинатимуться, якщо такі податкові повідомлення-рішення набудуть статусу «узгоджених» після адміністративного та/або судового оскарження.

Нагадаємо, раніше слідчі мали право розпочинати кримінальні провадження на підставі результатів податкових перевірок, навіть, якщо вони знаходилися на оскарженні в судах.

Слідчим підрозділам фінансових розслідувань матеріали перевірок для прийняття рішення згідно з положеннями Кримінального процесуального кодексу України (крім випадків, визначених пунктом 36 підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодексу) передаватимуться виключно після узгодження грошових зобов’язань (зменшення бюджетного відшкодування), вимог та рішень щодо єдиного внеску. При цьому терміни передачі матеріалів – протягом 20 робочих днів, наступних за днем узгодження прийнятих за їх результатами податкових повідомлень-рішень.

 

Відділ організації роботи

Головного управління ДФС у Тернопільській області

 

Про доходи відтепер потрібно повідомляти в електронному вигляді

П'ятниця, 05 серпня 2016, 04:26

З 15 серпня відкриють електронну систему оподаткування майна посадовими особами. Відтепер за невірну інформацію буде передбачене покарання, а саме адміністративний штраф або кримінальна відповідальність. Національне агентство з питань запобігання корупції буде детально вивчати заповнення онлайн-декларацій та їх достовірність.

Заступник голови НАЗК (Національне агентство з питань запобігання корупції) Руслан Радецький повідомив, що відповідальність за недостовірну інформацію про майно від 138 тисяч гривень буде передбачена дисциплінарна відповідальність. Від 138 до 345 тисяч гривень платитимуть штраф у розмірі від 17 до 43 тисяч гривень. У випадку, коли сума буде значно більша зловмисник буде позбавлений волі до 2-ох років. Повідомити про невірну інформацію може кожен громадянин. Для цього спеціально створений інститут, завданням якого є збір фактів та повідомлення НАЗК.

Окремо будуть фіксувати декларації про орендоване та контрольоване майно. Обовʼязковою є умова, щоб члени сімʼї, з якими проживає декларант або займається господарською діяльністю, подавали свої дані. У випадку, якщо подружжя разом не проживає, кожен з них має у своїх декларація вказувати свого (колинього) чоловіка або дружину. Якщо є майно, яке записане на іншу особу, але контролюється декларантом, про це теж необхідно повідомляти.

Такі умови виконання запровадили для того, щоб знати реальні доходи громадян. Оскільки часто траплялися ситуації, коли у деклараціях зазначена мінімальна сума, а насправді у власності декларанта є чималі статки. Якщо будуть помічені якісь розбіжності у відомостях, це спровокує генеральну перевірку певної особи.

13 жовтня 2016 року всі деріжавні службовці мають заповнити електронні декларації . Після цього для перевірки громадянина, який потрапив у сумнівне поле зору, достатньо буде одного кліку.

Голова обласної адміністрації Степан Барна додав, що таке нововедення є обовʼязковою вимогою ЄС. Це прогнозує значне викривання «прихованих» коштів. Тому купуючи дорогу покупку, доведеться подумати не раз.

Для того, щоб заповнити декларацію потрібно зайти на сайт НАЗК НАЗК www.nazk.gov.ua. Також для ефективного використання створили пробну версію try.declaration.org.ua.

Олена Сабатюк

Тернопільська ОДПІ повідомляє

Четвер, 04 серпня 2016, 13:56

Громадяни мають можливість впродовж робочого тижня спілкуватись з фахівцями Тернопільської об’єднаної ДПІ в режимі «Skype» щодо нарахування податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки:

* понеділок, середа, п’ятниця – з 10:00 до 11:00 год;

* вівторок, четвер – 16:00- 17:00 год.

 

Довідково:

Аби запитати й отримати відповідь, Вам необхідно зареєструватись чи зайти на свій обліковий запис у програмному забезпечені – «Skype», у вікні «Пошук» ввести ім’я «todpi1918» (ТОДПІ ГУ ДФС у Тернопільській області) та додати до свого списку контактів.

За інформацією щодо проведення тематичних інтернет-конференцій слідкуйте на суб-сайті ТО ДФС у Тернопільській області.

Відділ організації роботи Тернопільської ОДПІ

 

Сторінка 1114 з 1426

«ПочатокПопередня1111111211131114111511161117111811191120НаступнаКінець»
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер