images/stories/logosait_new.jpg

 

Репортаж


До уваги засновників друкованих ЗМІ, які проходять процес роздержавлення.

Вівторок, 27 березня 2018, 13:09

З 1 січня 2016 року набрав чинності Закон України «Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації».

Цей закон визначає механізм реформування друкованих ЗМІ, заснованих органами державної влади, іншими державними органами та органами місцевого самоврядування.     

Відповідно до вищезазначеного закону реформування друкованих засобів масової інформації та редакцій здійснюється у два етапи: перший - протягом одного року з дня набрання чинності цим законом та другий - протягом наступних двох років.

На першому етапі здійснюється реформування друкованих ЗМІ та редакцій згідно з переліком, що затверджується Кабінетом міністрів України за поданням центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері телебачення і радіомовлення, інформаційній та видавничій сферах, організовується підвищення кваліфікації працівників таких редакцій, а також складається Зведений перелік об’єктів реформування.

На другому етапі здійснюється реформування друкованих засобів масової інформації та редакцій, не реформованих на першому етапі.Відповідно до статті 3 Закону, реформування друкованих засобів масової інформації та редакцій здійснюється такими способами:

1) вихід органів державної влади, інших державних органів та органів місцевого самоврядування із складу засновників (співзасновників) друкованого ЗМІ та редакції - у разі відсутності державного (комунального) майна у майні редакції;

2) вихід органів державної влади, інших державних органів та органів місцевого самоврядування із складу засновників (співзасновників) друкованого ЗМІ та редакції з перетворенням редакції членами її трудового колективу у суб'єкт господарювання із збереженням назви, цільового призначення та тематичної спрямованості друкованого ЗМІ. (Більшість редакцій в Україні обрали саме цей спосіб);

3) вихід органів державної влади, інших державних органів та органів місцевого самоврядування із складу засновників (співзасновників) друкованого ЗМІ та редакції з наступною приватизацією майна редакції, що перебуває у державній чи комунальній власності, відповідно до законодавства з питань приватизації, - у разі, коли трудовий колектив редакції не подає протягом установленого законом строку пропозиції щодо своєї участі у реформуванні друкованого ЗМІ;

4) перетворення друкованих ЗМІ, заснованих центральними органами виконавчої влади, в офіційні друковані видання.   

 Право на перереєстрацію друкованого ЗМІ, засновниками (співзасновниками) якого є органи державної влади, інші державні органи та органи місцевого самоврядування, мають суб’єкти господарювання (правонаступники), які відповідно до Закону України «Про реформування державних і комунальних друкованих ЗМІ» здійснили реорганізацію шляхом перетворення редакції членами її трудового колективу у суб'єкт господарювання, а також фізичні особи, юридичні особи, трудові колективи, яким засновник (співзасновники) передав право на

заснування друкованого засобу масової інформації.     Зміна засновника (складу співзасновників) повинна оформлятися угодою між засновником (співзасновниками) і його правонаступником, укладеною відповідно до вимог цивільного законодавства України.

Відповідно до пункту 1.4 глави 1 Положення про державну реєстрацію друкованих засобів масової інформації, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 21.02.2006 за № 12/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24.02.2006 за № 173/1204 (далі – Положення) перереєстрація друкованих ЗМІ залежно від сфери розповсюдження здійснюється такими реєструючими органами:

1) загальнодержавної, регіональної (дві і більше областей) та/або зарубіжної сфери розповсюдження - Міністерством юстиції України;

2) місцевої сфери розповсюдження - головними територіальними управліннями юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі (далі - головні територіальні управління юстиції).   

 Відповідно до статті 20 Закону України «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні» зміна засновника (складу співзасновників) повинна оформлятися угодою між засновником (співзасновниками) і його правонаступником, укладеною відповідно до вимог цивільного законодавства України.

Ця угода є підставою для подання правонаступником заяви про перереєстрацію в порядку, передбаченому статтями 11 і 12 цього Закону.



Головне територіальне управління юстиції у Тернопільській області

 

Про порядок надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань

Вівторок, 27 березня 2018, 13:03

Відомості з Єдиного державного реєстру надаються за допомогою програмних засобів ведення цього реєстру у паперовій або електронній формах, що мають однакову юридичну силу та містять обов’язкове посилання на Єдиний державний реєстр, крім документів, що містяться в реєстраційній справі та надаються у паперовій формі.

У паперовій формі надаються:

- виписка з Єдиного державного реєстру для проставлення апостиля, яка надається державним реєстратором територіального органу Міністерства юстиції України;

- виписка з Єдиного державного реєстру за результатом проведеної державної реєстрації, яка надається державним реєстратором юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – державний реєстратор);

- витяг з Єдиного державного реєстру, який надається державним реєстратором (крім державного реєстратора Міністерства юстиції України або його територіального органу), уповноваженою особою центру надання адміністративних послуг, нотаріусом;

- документи, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної, фізичної особи - підприємця (далі - реєстраційна справа), які надаються державним реєстратором суб’єкта державної реєстрації, що відповідно до закону уповноважений зберігати реєстраційні справи у паперовій формі, шляхом виготовлення копій таких документів з проставлянням підпису та печатки державного реєстратора на кожній сторінці.

В електронній формі надаються:

відомості з Єдиного державного реєстру через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи (далі - портал електронних сервісів);

відомості з Єдиного державного реєстру у форматі бази даних або в іншому форматі у режимі реального часу на підставі договорів, укладених з технічним адміністратором Єдиного державного реєстру.

За надання відомостей з Єдиного державного реєстру справляється плата у розмірі, встановленому Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».

Виписка, витяг з Єдиного державного реєстру у паперовій формі, витяг та інші відомості з Єдиного державного реєстру в електронній формі надаються незалежно від місця зберігання реєстраційної справи в паперовій формі.

Відомості з Єдиного державного реєстру надаються у строки, встановлені Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» або у випадках, передбачених цим Законом, у строки, визначені договором, укладеним з технічним адміністратором Єдиного державного реєстру.

Головне територіальне управління юстиції у Тернопільській області

Порядок отримання дубліката свідоцтва про державну реєстрацію

Вівторок, 27 березня 2018, 13:01

Відповідно до частини 2 статті 19  Закону України «Про місцеве самоврядування України» від 21.05. 1997 № 280/97-ВР, статут територіальної громади підлягає державній реєстрації в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації (легалізації) об’єднань громадян, інших громадських формувань. 

Після прийняття рішення про реєстрацію статуту, згідно з пунктом 6  «Положення про державну реєстрацію статутів територіальних громад» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 липня 1998 р. N 1150(далі – Положення), видається свідоцтво  про державну реєстрацію статуту територіальної громади встановленого зразка. Оскільки ніхто з нас не застрахований від втрати документа з різних життєвих обставин, Положенням передбачена процедура отримання дубліката втраченого свідоцтва. 

Для того, щоб отримати дублікат свідоцтва про державну реєстрацію статуту територіальної громади, відповідно до пункту 11, звернувшись до Центру надання адміністративних послуг, заявник зобов’язаний надати наступний пакет документів: 

а) заява про видачу дубліката, підписана сільським, селищним, міським головою;

 б) рішення представницького органу  місцевого  самоврядування про  звернення  до  органу,  що здійснив реєстрацію статуту,  щодо видачі дубліката свідоцтва;

 в) підтвердження  опублікування  в засобах масової інформації оголошення про втрату свідоцтва. 

Важливо також додати, що документи, що  подаються  для отримання дублікату свідоцтва про державну реєстрацію статуту територіальної громади,  мають бути оформлені відповідно до вимог законодавства.

В свою чергу, орган, що здійснює реєстрацію статуту,  не має права вимагати  від заявника подання документів, не передбачених законодавством та Положенням  або  оформлених  інакше, ніж  визначено  у  Положенні.


Головне територіальне управління юстиціїу Тернопільській області


 

Здали в оренду земельну ділянку: чи зберігається пільга?

Вівторок, 27 березня 2018, 05:54

У Тернопільській ОДПІ зазначили, що відповідно до п.284.3 ст.284 Податкового кодексу України, якщо платники земельного податку, які користуються пільгами з цього податку, і надають в оренду земельні ділянки, окремі будівлі, споруди або їх частини, земельний податок за такі земельні ділянки та земельні ділянки під такими будівлями (їх частинами) сплачують на загальних підставах з урахуванням прибудинкової території.

Докладніші консультації – у Центрі обслуговування платників. Телефон для довідок: 43-46-10.


Хто має право на пільгу по земельному податку?

Вівторок, 27 березня 2018, 05:53

Фізичні особи, які вийшли на пенсію не за віком (за вислугу років, по інвалідності, в разі втрати годувальника тощо) після досягнення ними пенсійного віку, мають право на пільгу щодо сплати земельного податку за земельні ділянки, що належать їм на правах приватної власності (за винятком земельних паїв). Про це повідомили у Тернопільській ОДПІ.

При цьому, фізична особа для отримання пільги щодо сплати земельного податку має подати до податкової за місцезнаходженням земельної ділянки заяву довільної форми про надання пільги та документи, що посвідчують її право на пільгу (пенсійне посвідчення (за віком).

Докладніші консультації – у Центрі обслуговування платників Телефон для довідок: 43-46-10.


 

Сторінка 953 з 1457

«ПочатокПопередня951952953954955956957958959960НаступнаКінець»
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер