images/stories/logosait_new.jpg

 

Репортаж


Тернопіль змагається за статус Молодіжної столиці України

Понеділок, 12 лютого 2018, 07:54

Тернопіль увійшов у ТОП-10 фіналістів Національного конкурсу «Молодіжна столиця України». Про це повідомили на черговому засіданні Наглядової ради конкурсу, де було обрано 10 міст, які змагатимуться за звання Молодіжної столиці України 2018 року.

Переможця обиратимуть 16 лютого в Києві у публічному засіданні Наглядової ради, куди запрошуються представники міської влади та молоді.

Усі бажаючі зможуть переглянути засідання Наглядової ради в онлайн режимі на офіційному сайті конкурсу www.youthcapital.org.ua.

Довідка: 1 листопада в Україні стартував національний конкурс «Молодіжна столиця України» за ініціативи Міністерства молоді та спорту України, Українського інститута міжнародної політики та Національної молодіжної ради України. Основною метою конкурсу є ініціювання в Україні процесів подолання проблем молодіжної міграції і стагнації молодіжної політики на місцях.

 

Заступник міського голови Тернополя пояснив свій вибір

П'ятниця, 09 лютого 2018, 15:42

Тернопільська міська виборча комісія 6 лютоговреті завершила розгляд матеріалів щодо депутатів – “свободівців” Ігоря Турського, Івана Сороколіта та Романа Навроцького.

На їх місце  до міськради мали б зайти наступні в списку ВО “Свобода” претенденти на депутатство, чиї повноваження мала визначти комісія,  а саме - Леонід Бицюра, Ігор Костюк та Василь Фостик.

Однак заступник міського голови Тернополя Леонід Бицюра відмовився від депутатського мандата, поступившись місцем молодшому однопартійцю Андрію Стукало.  Що стало причиною такого кроку, Леонід Олексійович розповів в “Акцентах” телеканалу “TV-4”.

“На жаль, відмова від депутатства сприймається у нашому суспільстві як щось надзвичайне, - зазначив. -  Наприклад, я вперше став депутатом 12 років тому. Я чітко розумію повноваження і функції депутата і заступника міського голови. Вважаю і чітко це проаналізував, що більше роботи і більше ефекту принесу для свого міста та країни саме на посаді заступника. А вже ті депутати які мене замінять, молоді депутати, зможуть відпрацювати свої навики і свій досвід і також долучитися до розбудови міста. В нас є багато великих активних проектів, які є дуже амбітними і дуже мало часу для їх реалізації.

Ще один аспект: є в законодавстві можливість суміщати посаду заступника і депутатську діяльність. Наведу приклад: минулого тижня я приймав екзамени в якості голови державної екзаменаційної комісії на юридичному факультеті і ми розбирали таке поняття як верховенство права. Є те, що обґрунтовано законом, а є питання права. Я вважаю, що це неправильно суміщати посаду заступника і депутатську діяльності. Сталося те, що сталося. Я прошу спокійно сприйняти цю інформацію. Є депутати, які ввійшли, хай працюють, проявляються, будують політичну кар'єру”.

Завдяки індивідуально-тепловим пунктам у домівках тернополян буде гаряча вода цілодобово

П'ятниця, 09 лютого 2018, 08:14

У Тернополі триває процес модернізації існуючої системи централізованого теплопостачання з встановленням індивідуальних теплових пунктів (ІТП). Таким чином, тернополяни будуть забезпечені екологічно чистим та економічно ефективним теплопостачанням.

Директор КП «Тернопільміськтеплокомуненерго» Андрій Чумак пояснює, що впровадження даної програми в місті з допомогою Проекту DemoUkrainaDH дає можливість застосувати нові технології та сучасні високотехнологічні рішення в системі централізованого опалення Тернополя.

Встановлені ІТП працюватимуть в режимі пріоритетної подачі гарячої води, тобто в години підвищеного споживання гарячої води, опалення тимчасово буде зменшуватися, що забезпечить зниження пікового навантаження. Ще однієї перевагою ІТП є економія за рахунок уникнення так званих «перетопів», а також за рахунок вимірювання кількості теплової енергії та виставлення рахунків за фактично спожите тепло, що спонукатиме споживачів вживати заходів з енергозбереження.

Отже, передбачуваний ефект від встановлення ІТП:

  1. Можливість керувати споживанням теплової енергії у кожному будинку;
  2. цілодобове гаряче водопостачання споживачам;
  3. досягнення комфортної температури в квартирах споживачів та будинку в цілому;
  4. зменшення споживання теплової енергії, а відтак – природного газу;
  5. економія коштів.

 

Для забезпечення безперебійного опалення, гарячого водопостачання та економії електроенергії, комунальники також провели роботи зі встановлення 6 нових циркуляційних насосів з частотними перетворювачами на котельні за адресою вулиця Київська, 3с та 2 насоси – на котельні за адресою вулиця Купчинського, 14а. Одночасно було замінено обв’язку насосів (запірна арматура, труби), прокладено нові електричні шинопроводи та встановлено щити управління.

Встановлення нового обладнання дає можливість застосувати нові технології та суттєво зекономити використання електроенергії.

 

Тернопільським підприємцям про граничні терміни

П'ятниця, 09 лютого 2018, 08:12

У Тернопільській ОДПІ нагадали, що 9 лютого 2018 року закінчується термін сплати та подання деякої звітності. А саме:


У п’ятницю, 9 лютого, останній день сплати:

  • єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування з доходу фізичних осіб – підприємців за себе (крім ФОП, які обрали спрощену систему оподаткування, і членів сімей таких осіб, які беруть участь у провадженні ними підприємницької діяльності) за 2017 рік.

У п’ятницю, 9 лютого, останній день подання:

  • звіту про суми податкових пільг за IV квартал 2017 року;

  • декларації про валютні цінності, доходи та майно, що належать резиденту України, у т. ч. спільному підприємству з іноземними інвестиціями, і знаходяться за її межами, за 2017 рік;

  • податкової декларації з податку на додану вартість за IV квартал 2017 року платниками, у яких податковий період дорівнює календарному кварталу;

  • заяви про вибір квартального звітного (податкового) періоду з податку на додану вартість у 2018 році;

  • податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за IV квартал 2017 року (форма № 1ДФ);

  • податкової декларації про майновий стан і доходи, отримані фізичною особою – підприємцем від провадження господарської діяльності, за 2017 рік;

  • податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця та юридичними особами за 2017 рік платниками, віднесеними до 3-ї групи;

  • податкової декларації екологічного податку за IV квартал 2017 року;

  • податкової декларації з рентної плати за IV квартал 2017 року;

  • розрахунку з рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин (додаток 1 та додаток 3 до декларації) за IV квартал 2017 року;

  • розрахунку з рентної плати за спеціальне використання поверхневих вод для потреб водного транспорту (додаток 5, додаток 6 та додаток 7 до декларації) за IV квартал 2017 року;

  • звіту про використання води за 2017 рік (форма № 2ТП-водгосп (річна)) до органів ДФСУ;

  • розрахунку з рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування (додаток 8 до декларації), за IV квартал 2017 року;

  • розрахунку з рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) (додаток 9 до декларації) за IV квартал 2017 року;

  • податкової декларації збору за місця для паркування транспортних засобів за 2017 рік;

  • податкової декларації туристичного збору за 2017 рік;

  • звіту про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску (додаток Д5) за 2017 рік;

  • звіту про обсяги виробництва та реалізації алкогольних напоїв та тютюнових виробів (форма № 2-РС та форма № 3-РС) за січень 2018 року;

  • звіту про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв та тютюнових виробів у оптовій мережі (форма № 1-ОА та форма № 1-ОТ) за січень 2018 року.

Як працює Центр обслуговування говорили на податкові «гарячій» лінії

Четвер, 08 лютого 2018, 08:47

Днями у Тернопільській ОДПІ відбулась «гаряча» лінії щодо принципів роботи Центру обслуговування платників. На запитання додзвонювачів відповідала начальник управління обслуговування платників Лілія Волянюк.

До Вашої уваги актуальні запитання й відповіді на них.


Хочу виготовити електронний цифровий підпис платники. Його видають лише у Центрі обслуговування чи можна іншим чином?

Так, у Центрі обслуговування платників таку послугу надають безкоштовно фахівці сектору реєстрації користувачів при ГУ ДФС у Тернопільській області акредитованого центру сертифікації ключів ДФС України – в к. № 122.

Однак, платники можуть це зробити і через «Приват-24», в АЦСК органів юстиції, АТ «Ощадбанк, ТОВ «АРТ – Мастер» та інших установ.

Електронний реєстр суб’єктів, які надають послуги, пов’язані з ЕЦП, оприлюднюється на офіційному сайті Центрального засвідчуваного органу Міністерства юстиції України. З ним також можна ознайомитись і на офіційному порталі ДФС України.


Мені потрібно отримати довідку про свої доходи для заповнення декларації державного службовця. Куди мені звернутиcь?

Можете скористатись онлайн сервісом ДФС - «Електронним кабінетом платника», у приватній частині даного сервісу є інформація про суми виплачених доходів та утриманих податків.

Для цього, необхідно мати особистий ключ електронного цифрового підпису, отриманого як на фізичну особу, та заповнити в «особистому кабінеті» запропоновану форму «Запиту про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків.

Після обробки запиту до особистого електронного кабінету надійде спеціальне повідомлення, при натисканні на яке відкриється необхідна інформація. ЇЇ можна переглянути, зберегти чи надрукувати.

Запитувані відомості можна отримати за останні три роки (поквартально), а відомості за останній звітний квартал надаються через 60 днів після його закінчення. Можна сміливо стверджувати, що така інформація є правдивою, адже джерело інформації як у нас, так і у платників, в даному випадку, одне – Державний реєстр.

Також можете звернутись у Центр обслуговування, к. № 121.


Для пред’явлення у школу моїй дитині потрібно отримати ідентифікаційний код. Як це зробити?

Так, таку послугу ми надаємо у Центрі обслуговування платників, у залі № 3 «Надання адміністративних послуг», вікно № 17. Реєстрація здійснюється протягом 3-хробочих днів від дати подання заяви. Процедура отримання картки платника на дитину передбачає два способи, залежно від віку дитини.

Для реєстрації дітей віком до 14 років, один з батьків подає до Центру обслуговування за місцем проживання заяву, пред’являє свій паспорт та свідоцтво про народження дитини. Якщо свідоцтво про народження дитини видане не українською мовою, необхідно подати засвідчений в установчому порядку переклад такого свідоцтва українською мовою та його копію.

Картка платника податків видається одному з батьків за наявності його паспорта та свідоцтва про  народження дитини.

Однак, кожна дитина, яка досягла 14 років, повинна отримати паспорт громадянина України та може самостійно звернутись за отриманням такої картки. Для цього вона подає заяву, пред’являє свій паспорт та довідку у форму витягу про місце проживання або довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.


У минулому році я, як вчитель, додатково займалась з декількома своїми учнями. Чула, що маю у 2018 році подати Декларацію про майновий стан і доходи. Є конкретно визначений термін, до якого потрібно це зробити?

Дійсно, вчителі та викладачі, які у минулому році надавали репетиторські послуги, проте не були зареєстровані як фізичні особи–підприємці, зобов’язані включити суму таких доходів до загальногорічного оподатковуваного доходу та задекларувати їх шляхом подання до податкової інспекції декларації про майновий стан і доходи.

Доходи від репетиторства відповідно до Податкового кодексу України оподатковуються податком на доходи фізичних осіб за ставкою 18 %. Також із вказаних доходів справляється військовий збір за ставкою 1,5 %.

Зробити це слід до 1 травня 2018 року за місцем реєстрації декларанта (Граничний термін у 2018 році – 2 травня 2018 року).

Звертаю Вашу увагу, що з 1 січня 2018 року декларація подається за новою формою, яка затверджена наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 №556.

У Центрі обслуговування платників Вам нададуть усі необхідні консультації щодо правильності заповнення Декларації.

Матеріали тернопільської ОДПІ


 

Сторінка 965 з 1451

«ПочатокПопередня961962963964965966967968969970НаступнаКінець»
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер